search
menu

هتل Route Inn Grand Asakusabashi Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Route-Inn Grand Tokyo Asakusabashi
امکانات و خدمات عمومی هتل روت این گرند آساکوساباشی توکیو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روت این گرند توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Route-Inn Grand Tokyo Asakusabashi


یکی از هتل‌های سه ستاره که در شهر معروف و پایتخت کشور ژاپن یعنی توکیو واقع شده است، هتل روت این گرند است که برای اقامتی چند روزه فردی و یا به همراه خانواده، همکاران و یا با دوستان بسیار مناسب است. هتل روت این گرند آساکوساباشی توکیو در نزدیکی رودخانه قرار دارد و فرصتی عالی است تا به تماشای عبور و مرور کشتی‌ها و قایق‌ها و آب زلال و آبی مشغول شوید و ساعاتی خوش را به خاطر بسپارید. برای رسیدن به شهر توکیو و سپس هتل هتل Hotel Route-Inn Grand Tokyo Asakusabashi توکیو، بلیط ارزان تهیه کنید و به فرودگاه بین‌المللی هانه دا که تا هتل روت این گرند توکیو ۱۶ کیلومتر فاصله دارد پرواز داشته باشید. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر زیبا و خیره‌کننده توکیو حتما از جاذبه‌های گردشگری دیدنی همانند پارک اوئنو توکیو بازدید کنید و اوقاتی دلنشین را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.
درباره هتل Hotel Route-Inn Grand Tokyo Asakusabashi

امکانات و خدمات عمومی هتل روت این گرند آساکوساباشی توکیو


اگر به دنبال رزرو هتل خارجی در شهر توکیو هستید که هم اقتصادی باشید و هم تجهیزات و خدماتی خوب را عرضه کند، هتل روت این گرند آساکوساباشی انتخابی مناسب است. در هتلHotel Route-Inn Grand Asakusabashi توکیو از لابی عبور کنید، به راحتی با آسانسور به اتاق خود برسید، به رستوران بروید و صبحانه‌ای میل کنید، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق‌ها به اینترنت وای فای رایگان متصل شوید، از فکس، فتوکپی و دستگاه فروش خودکار نوشیدنی استفاده کنید و اقامتی به‌یادماندنی و دلچسب را برای خود رقم بزنید. یکی از مزیت‌های هتل روت این گرند توکیو این است که مسافران می‌توانند جهت آسایش و سلامتی به قسمت ماساژ مراجعه کنند. در هتل روت این گرند آساکوساباشی توکیو ژاپن از خدماتی شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، نگهداری از چمدان و خدمات اتاق بهره‌مند شوید. اگر بلیط هواپیما چارتر ارزان دارید و می‌خواهید به فرودگاه برسید، از کارمندان مهمان‌نواز و مجرب هتل روت این گرند درخواست کنید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی متنوع و مجلل در هتل Hotel Route-Inn Grand Tokyo Asakusabashi توکیو قرار دارد که برای اقامتی آسوده، خانوادگی و بدون کمبود طراحی شده‌اند و به چیدمانی چشم‌گیر و مدرن مزین شده‌اند. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید رزرو کنید بدین شرح هستند: اتاق برای اقامت یک فرد با یک تخت سینگل، اتاق با یک تخت دابل برای دو فرد و اتاق با تخت تویین ویژه اقامت دو فرد. قابل ذکر است که در برخی از اتاق‌ها از هر نوعی،‌ شرایط سیگار کشیدن مهیا است.

امکانات اتاق های هتل


در داخل اتاق‌های هتل روت این گرند آساکوساباشی از وسایلی با کیفیت بالا استفاده کنید و اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. در اتاق‌ها امکاناتی قرار گرفته‌اند از جمله: یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، کمد لباس، تلفن، حمام با دوش و وان به همراه وسایل بهداشتی مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اطفا حریق. به خاطر داشته باشید که در فضای برخی از اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارید و باید در هنگام رزرو هتل به این نکته دقت کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتلHotel Route-Inn Grand توکیو حتما سری به بخش ماساژ و حمام عمومی بزنید تا آرامشی بی‌نظیر و شادابی و طراوت را به روح و پوست خود هدیه دهید.

رستوران هتل


رستورانی بسیار دنج و شیک در هتل روت این گرند توکیو قرار دارد که با دارا بودن فضایی چشم‌نواز و دلنشین و منویی سلف سرویس برای میل کردن صبحانه‌ای لذیذ و آغاز کردن صبحی شاد و پر انرژی بسیار ایده‌آل است. صبحانه‌ای به سبک ژاپنی و یا اروپایی میل کنید و لحظاتی دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل روت این گرند توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد سنسوجی توکیو: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش اوئنو: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۱۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است