search
menu

هتل Hotel New Ueno Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel New Ueno Tokyo
امکانات کلی هتل نیو اوئنو توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو اوئنو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel New Ueno Tokyo


هتل سه ستاره نیو اوئنو توکیو هتلی خانوادگی و دوستانه است که بهترین‌های تایتو را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هتل درست در مرکز شهر واقع شده است و به شما این امکان را می‌دهد که در قلب بهترین محله از خواب بیدار شوید. هتل فقط یک دقیقه پیاده از ایستگاه JR Ueno فاصله دارد. در طول بازدید خود، حتما از جاذبه‌های معروفی مانند آساکوسا، باغ وحش اوئنو، موزه ملی توکیو، موزه ملی طبیعت و برج توکیو دیدن کنید. هتل تنها ۵ دقیقه پیاده تا خیابان خرید پر جنب و جوش آمیوکو فاصله دارد. ۲۰ دقیقه با قطار طول می‌کشد تا خود را به درخت آسمان نمادین توکیو برسانید. معبد یوشیما تنمان-گو و معبد سنسوجی از دیدنی‌های محلی هستند و زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در باغ ملی شینجوکو گیوئن و پارک اوئنو مشاهده کرد. فرودگاه بین المللی هاندا توکیو ۱۷.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به توکیو را داشته باشید، هتل Hotel New Ueno Tokyo با موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل نیو اوئنو توکیو


هتل نیو اوئنو دارای پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان است. علاوه بر این، به عنوان یک میهمان با ارزش هتل نیو اوئنو، می‌توانید از رستورانی که در محل در دسترس است لذت ببرید. میهمانانی که با وسیله نقلیه وارد می‌شوند به پارکینگ دسترسی دارند. با وای فای رایگان هتل به راحتی می‌توانید از تمام ارتباطات خود مطلع شوید. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. همچنین برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. برای آسودگی خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان و پرسنل، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده برای سیگار کشیدن توسط هتل مجاز است. به لطف خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هتل، لباس‌های شما تمیز نگه داشته می‌شوند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی روزانه در آن انجام می‌گیرد. هتل Hotel New Ueno Tokyo فرصت‌های تفریحی بی‌نظیری را برای همه میهمانان ارائه می‌دهد. روزهای خود را می‌توانید با آرامش کامل با بازدید از ماساژ واقع در هتل به پایان برسانید. در سالن استراحت و تلویزیون مشترک هتل، جایی که می‌توانید با میهمانان دیگر معاشرت کنید، وقت بگذرانید. این هتل حمام نمک رایگان، مجلات مختلف مسافرتی، دستگاه یخ ساز و یک کامپیوتر را در لابی ارائه می‌دهد. پرسنل کارآزموده هتل به زبان ژاپنی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۶ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل نیو اوئنو توکیو عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق به سبک ژاپنی
• اتاق توئین اقتصادی
• اتاق سه تخته
اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت، یخچال و تهویه مطبوع دارند و آنلاین شدن در آن‌ها امکان‌پذیر است، زیرا وای ‌فای رایگان در دسترس است. در برخی از اتاق‌های منتخب، می‌توانید یخچال، قهوه ساز یا چای ساز، قهوه فوری و چای فوری را در اختیار داشته باشید. هتل Hotel New Ueno Tokyo همچنین برای اتاق‌های منتخب، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله در حمام ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


یک وعده صبحانه به سبک ژاپنی در اتاق ناهار خوری Uenotei ارائه می‌شود. انواع گزینه‌های غذاخوری راحت و خوشمزه برای هر زمان که گرسنه شدید در هتل منتظر شما هستند. هتل نیو اوئنو دارای ماشین‌های فروش شبانه‌روزی برای تنقلات و یا نوشیدنی‌های سبک است.

فاصله هتل نیو اوئنو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک اوئنو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش اوئنو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر توکیو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است