search
menu

هتل Hotel New Tohoku Tokyo

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New Tohoku
امکانات و خدمات عمومی هتل نیو توهوکو توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو توهوکو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل New Tohoku


هتل نیو توهوکو توکیو از هتل‌های اقتصادی کلان‌شهر توکیوست که در منطقه قدیمی تاتیو واقع شده است. تاتیو جایی است که جاذبه‌هایی همچون معبد آساکوسا، دروازه کامیناریمون، معبد سنسوجی، پارک اوئنو و بازارها و مراکز خرید متنوعی در آن قرار دارند. با خرید بلیط هواپیما توکیو و رزرو هتل New Tohoku دسترسی به این جاذبه‌ها راحت خواهد بود. این هتل قدیمی در سال ۲۰۱۹ تحت بازسازی قرار گرفته و چهره مدرن‌تری به معماری و دکوراسیون هتل داده شده است. هتل نیو توهوکو در محله آرام و دنجی قرار دارد و از ساختمان هتل تا ایستگاه متروی اوئنو فقط ۲ دقیقه پیاده‌روی لازم است. ایستگاه قطار نیز به اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیو توهوکو توکیو


از ایستگاه اوئنو می‌توان دسترسی مستقیمی به آساکوسا، گینزا، شینجوکو، شیبویا و آکیهابارا داشت. علاوه بر این، در اطراف ساختمان هتل داروخانه، سوپرمارکت و رستوران‌های متنوعی وجود دارند که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. با کمی پیاده‌روی بیش‌تر می‌توان از پارک اوئنو، باغ وحش اوئنو و همچنین بازار آمیا- یوکوچو دیدن کرد. هتل دارای کافه، اتاق‌های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات لاندری است. لازم به ذکر است که هتل نیو توهوکو فاقد پارکینگ و آسانسور است ولی با اقامت در اتاق‌های طبقه همکف می‌توان از دردسرهای حمل چمدان‌ها دور بود.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل نیو توهوکو توکیو در مجموع ۳۰ واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق‌های سینگل، اسمال- دبل، دبل، تویین و تریپل ارائه می‌دهد. اتاق‌های سینگل برای سفرهای کاری و تک‌نفره گردشگران مناسب است. اتاق‌های اسمال- دبل نیز همانند اتاق‌های سینگل در متراژ ۱۱ مترمربعی ارائه می‌شوند اما اتاق‌های دیگر در متراژ‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۵ مترمربعی بوده و فضای دلبازتری دارند. تا سال ۲۰۱۹ اتاق‌های هتل امکاناتی قدیمی داشتند ولی امروزه چهره مدرن‌تری به خود گرفته‌اند و نظافت آن‌ها به طور مرتب انجام می‌شود. در برخی از اتاق‌های طبقات هتل استعمال سیگار آزاد است. امکاناتی همچون تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، میز، یخچال، چای‌ساز، مبلمان، تلفن، سشوار و لوازم بهداشتی در همه اتاق‌ها گنجانده شده است. برخی لوازم مثل اتو، پرس شلوار و ترازوی دستی را می‌توان از پذیرش هتل به امانت گرفت. حمام‌های اتاق‌ها نیز داران وان هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با اینکه پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان هستند ولی درب ورودی هتل ساعت ۲ نیمه شب بسته می‌شود و کسانی که بعد از این ساعت به هتل می‌رسند، باید از قبل با پذیرش هماهنگ کنند. درب ورودی هتل هر روز صبح ساعت ۵:۳۰ باز می‌شود. کافه تریای هتل با اینکه محل سرو صبحانه است ولی به عنوان اتاق جلسه و کاری مهمانان نیز استفاده می‌شود. در لابی هتل کامپیوتر مشترکی قرار داده شده که به صورت ۲۴ ساعته می‌توان از آن استفاده کرد. مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی و هماهنگی با پذیرش دوچرخه کرایه کنند و گشتی در محله‌ها و خیابان‌های اطراف بزنند. ضمنا خدمات فکس و کپی نیز در هتل ارائه می‌شوند و مهمانان می‌توانند از ماشین لباس‌شویی‌هایی سکه‌ای این هتل استفاده کنند.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است ولی صبحانه‌های سنتی ژاپنی همه روزه در کافه تریای طبقه همکف آن سرو می‌شوند. این صبحانه‌ها شامل ماهی سالمون، سبزیجات، تخم مرغ،‌ برنج، سوپ و جلبک هستند. مهمانان می‌توانند از ساعت ۷ صبح تا ۸:۳۰ صبح به این کافه مراجعه کرده و صبحانه خود را میل کنند. اگر هنگام رزرو اتاق پکیج‌های همراه با صبحانه را انتخاب نکرده باشند، باید هزینه صبحانه را پرداخت کنند. علاوه بر این هر روز صبح تا ساعت ۱۰ در لابی هتل برای مهمانان قهوه سرو می‌شود. با وجود رستوران‌های متنوعی که در اطراف هتل قرار دارند، پیدا کردن غذای سازگار با ذائقه‌تان چندان سخت نخواهد بود.

فاصله هتل نیو توهوکو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید اکیوت اوئنو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه کامیناریمون: ۲ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است