search
menu

هتل Hotel Monterey Akasaka Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Monterey Akasaka Tokyo
امکانات عمومی هتل مونتری آکاساکا توکیو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونتری آکاساکا توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Monterey Akasaka Tokyo


هتل مونتری آکاساکا از هتل‌های ۴ ستاره بسیار شیک در شهر توکیو است. این هتل به دلیل موقعیت بسیار خوب خود و دسترسی آسان به مترو در طول سال مملو از مسافر می‌شود، زیرا از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر توکیو بازدید کنید و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از جمله جاهای دیدنی شهر توکیو می‌توان به دیزنی لند توکیو، موزه ملی توکیو، پارک اوئنو و معبد سنسوجی توکیو اشاره کرد. در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Hotel Monterey Akasaka Tokyo در واقع در قلب توکیو اقامت خواهید داشت و با ظاهری مدرن و درعین‌حال کلاسیک اروپایی جلوه خاصی به شهر بخشیده است. با توجه به محل قرارگیری این هتل در محوطه و پیرامون خود چندین نوع رستوران و بار وجود دارد که می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی را میل کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اتاق‌های ضد سیگاری، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و آسانسور اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مونتری آکاساکا توکیو


از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان و گسترده اشاره کرد که بسیار پرسرعت بوده و در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. برای نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان اتاق چمدان در لابی تعبیه‌شده است. پارکینگ اختصاصی در این هتل دایر شده است که باید در حین رزرو این هتل نسبت به رزرو پارکینگ اقدام کنید و به صورت روزانه هزینه موردنظر را پرداخت کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز در هتل Hotel Monterey Akasaka Tokyo با هزینه مجزا انجام می‌گیرند، اما برای بهره‌مندی از اتوکشی نیاز به پرداخت هزینه ندارید. در صورت استفاده از فکس و فتوکپی در بخش بیزینس باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. تمامی کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی مسلط هستند و همین امر سبب شده تا با مسافران تمام شهرها و کشورها ارتباط خوبی برقرار کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای ریلکس کردن مسافران انواع ماساژ در داخل اتاق‌هایشان ارائه می‌شود. البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین، اتاق دوبل کوئین، اتاق توئین اکونومی و اتاق تریپل. اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای دکوراسیون شیکی بوده و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. در داخل همه اتاق‌ها چای‌ساز و قهوه ساز، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای قرار داده‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Monterey Akasaka Tokyo عبارت‌اند از یخچال، کتری برقی، میز کار. بر اساس قوانین رایج در این هتل در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد و انواع غذاهای ژاپنی و غربی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید.

فاصله هتل مونتری آکاساکا توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ امپریال ژاپن: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی جینگو: ۳ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است