search
menu

هتل Mid In Meguro Ekimae Tokyo

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mid In Meguro Ekimae
امکانات و خدمات عمومی هتل مید این مگورو اکیما توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مید این مگورو اکیما توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Mid In Meguro Ekimae


هتل مید این مگورو اکیما توکیو از هتل‌های ۲ ستاره پایتخت ژاپن است که در منطقه مگورو واقع شده و ۳ دقیقه تا ایستگاه قطار مگورو فاصله دارد. این منطقه با رودخانه مگورو شناخته می‌شود؛ رودخانه‌ای زیبا که شکوفه‌های گیلاس ۲ طرفش چشم‌انداز روح‌نوازی به آن داده و برای تماشا و پیاده‌روی زیر این شکوفه‌ها می‌توان به ایستگاه ناکامگورو رفت. این ایستگاه حدود ۱ کیلومتر با هتل مید این مگورو اکیما فاصله دارد. از دیگر مزیت‌های رزرو هتل Hotel Mid In Meguro Ekimae دسترسی به مراکز خرید و بازارهای متنوعی است که خود یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما توکیو اند و این در حالی است که جاذبه‌های دیدنی توکیو مثل موزه نزو، تپه‌های روپونگی، برج توکیو و معبد میجی جنگی در فاصله ۳ تا ۵ کیلومتری هتل قرار دارند اما موزه‌ها و معابد زیادی در چند قدمی هتل پیدا خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل مید این مگورو اکیما توکیو


این هتل قدیمی بیش از یک دهه پیش فعالیت خود را در این عرصه شروع کرده است. هتل مید این مگورو اکیما بیش‌تر برای سفرهای یک نفره و یا کاری مناسب است. گرچه اتاق‌های خانواده دارد ولی این اتاق‌های متصل نیز برای گروه‌های ۴ نفره مناسب هستند. هتل فاقد پارکینگ است. با اقامت در این هتل می‌توان از امکانات و خدماتی همچون ماساژ در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و اینترنت رایگان در اتاق‌ها بهره‌مند شد. پذیرش و پرسنل هتل تیم مجرب و کارآزموده‌ای هستند که این اقامت را راحت‌تر می‌سازند. مهمانان می‌توانند برای درخواست امانت، حمل چمدان، ماساژ، نظافت روزانه و اطلاعات مربوط به محله اطراف و جاذبه‌ها به پذیرش مراجعه کنند. با استفاده از پاسپورتشان نیز می‌توانند از پذیرش تبلت امانت بگیرند. وسایلی مثل جوراب، پیراهن، کراوات، لباس زیر و آب معدنی نیز در پذیرش به فروش گذاشته شده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل مید این مگورو اکیما در مجموع دارای ۶۵ واحد اقامتی است و این واحدها در دسته اتاق‌های سینگل، دبل، سوپریور سینگل و اتاق‌های متصل ارائه می‌شوند. اتاق‌های هتل در متراژهای ۱۲ و ۱۳ مترمربعی هستند و در دکوراسیون آن‌ها ۳ ترکیب رنگ آبی- مشکی، قرمز- مشکلی و بنفش- صدفی استفاده شده است. در برخی طبقات هتل مید این مگورو اکیما استعمال سیگار آزاد است. در تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار، چای‌ساز، تلفن، سشوار، حوله، یخچال و لوازم بهداشتی رایگان گنجانده شده است. ناخنگیر، شارژر، درب باز کن، اتو، پرس شلوار، ملافه و بالش را هم می‌توان از پذیرش به امانت گرفت.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در طبقات ۲ و ۴ هتل دستگاه‌های وندینگ (فروش خودکار) نوشیدنی قرار داده شده تا مهمانان در هر ساعتی از شبانه روز امکان تهیه نوشیدنی و آب معدنی داشته باشند. دستگاه یخ ساز نیز در طبقه ۶ هتل قرار داده شده است. در هتل مید این مگورو اکیما خدمات فکس و کپی نیز با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. هتل دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته در بیرون و داخل ساختمان است تا مهمانان شب‌های امنی را در این هتل سپری کنند. هتل دارای صندوق امانات و اتاق چمدان نیز است.

رستوران هتل


در طبقه ۲ هتل و در لژ “&XYZ” انواع نان، قهوه، دمنوش، آبمیوه، سالاد، تخم مرغ، سوپ و غیره به سبک سلف سرویس سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند صبح خود را با میل این صبحانه‌ لذیذ در محیطی دلنشین شروع کنند. کافیست بین ساعت ۷ صبح تا ۹:۳۰ صبح به این سالن مراجعه کنند. از آن‌جایی که اقامت در هتل مید این مگورو اکیما همراه با ارائه صبحانه نیست، مهمانان بایستی هزینه صبحانه را پرداخت کنند. برای صرف وعده‌های دیگر نیز می‌توانند به رستوران‌هایی همچون «تونکی مگورو هونتن» یا «ماواشیزوشی کاتسو میدوری» که در فاصله ۲ تا ۴ دقیقه پیاده‌روی از هتل واقع شده‌اند و در بین اهالی شهر محبوب هستند، سر بزنند.

فاصله هتل مید این مگورو اکیما توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

:
فاصله تا رودخانه مگورو: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه انگل شناسی توکیو: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مگورو: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ناکامگورو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو توکیو: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است