search
menu

هتل Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro
امکانات عمومی هتل متروپولیتن ایکبوکورو توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل متروپولیتن ایکبوکورو توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro


هتل متروپولیتن ایکبوکورو توکیو از جمله هتل‌های چهار ستاره در شهر توکیو ژاپن است که بسیار شیک و مدرن است. این هتل در محله‌ای واقع شده‌است که مراکز تجاری بسیار خوبی وجود دارد. این ملک که در قسمت Ikebukuro توکیو واقع شده است، شما را به جاذبه‌ها متعدد توکیو و غذاخوری‌های خوب شهر نزدیک می‌کند. هتل Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro با ارائه بهترین امکانات در رابطه با ماساژ، امکانات اقامتی و رفاهی از جمله بهترین هتل‌های این شهر است. از جمله جاهای دیدنی توکیو می‌توان به: برج توکیو، مقبره نزو، میجی جینگو و ... اشاره کرد که در کنار اقامت در یک هتل خوب در کشور ژاپن می‌تواند تجربه خوبی را برای شما به ارمغان آورد. شما می‌توانید بلیط هواپیما توکیو را از طریق تورهای گردشگری رزرو کنید و به راحتی به این شهر سفر کنید.

امکانات عمومی هتل متروپولیتن ایکبوکورو توکیو


در قسمت‌های پیش گفته شد که هتل چهار ستاره است و با توجه به چهار ستاره بودنش امکانات ارائه شده در آن از استانداردهای بالایی برخوردار است. برای اقامت در هتل Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro باید یکی از زبان‌های ژاپنی، چینی و انگلیسی را بلد باشید تا با کارکنان ارتباط برقرار کنید. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات بسیاری از جمله اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. تبدیل ارز نیز بصورت رایگان و بصورت یک صرافی در داخل هتل وجود دارد تا بدون نیاز به تبادل پول بتوانید از آن استفاده کنید. خدمات دربانی و پذیرش ۲۴ ساعته از سایر خدمات ارائه شده در هتل است. افرادیکه معلول هستند با خیال راحت می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند زیرا امکانات مناسب برای سهولت در جابجایی و اقامت آن‌ها در تمام بخش‌های هتل به چشم می‌خورد. در بخش‌های عمومی هتل نیز سرویس بهداشتی وجود دارد. سیستم تهویه مطبوع موجود می‌تواند هوایی بسیار مطبوع برای آرامش شما ایجاد کند. در صورت نیاز می‌توانید از پارکینگ مجموعه استفاده کنید. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و با هواپیما به ژاپن سفر کرده‌اید می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی که هزینه مختص و مجزای خود را دارد، برای جابجایی بین هتل و فرودگاه بهره ببرید. آن دسته از مسافرانیکه اهل ورزش و فعالیت هستند نگران نباشند زیرا باشگاه ورزشی مجهزی در این هتل برای مسافران تعبیه شده‌است. نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود و باید توجه داشته‌باشید که مکان‌های پر رفت و آمد با مواد ضدعفونی کننده همواره ضدعفونی می‌شوند. از جمله موارد بسیار چشمگیر این هتل می‌توان به این مورد اشاره کرد که فروشگاهی برای خرید لوازم مورد نیاز و حتی سوغاتی در این هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


یکی از ویژگی‌هایی که اتاق‌های این هتل دارد، بزرگ بودن آن‌ها است. اتاق‌های بزرگ این هتل اقامت را بسیار دلنشین‌تر کرده‌اند. اینترنت همانند سایر بخش‌ها داخل اتاق‌ها نیز بصورت رایگان وجود دارد. تمیزی اتاق‌ها بسیار مثال زدنی است. اتاق‌ها بسیار شیک هستند و تمام لوازم نیز با نظم خاصی چیده شده‌اند. چشم انداز بسیاری از اتاق‌ها به سمت شهر توکیو است و شما می‌توانید با انتخاب اتاق‌هایی در طبقات بالایی به راحتی چشم انداز جذاب و زیبای شهر توکیو را ببینید. تمامی واحدهای این هتل دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی با تمام لوازم مورد نیاز هستند. انواع واحدهایی که در هتل Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق دابل استاندارد بدون سیگار
• اتاق تک نفره با چشم انداز شهر بدون سیگار
• اتاق توئین استاندارد بدون سیگار
• اتاق کوچک دابل بدون سیگار
• اتاق کینگ بدون سیگار
• اتاق سوپریور کینگ بدون سیگار
• اتاق سوپریور توئین بدون سیگار

رستوران هتل


هتل دارای رستوران و کافی شاپ است و تمام وعده‌های آن از مواد تازه تهیه می‌شود.

فاصله هتل متروپولیتن ایکبوکورو توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مقبره نزو: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ادو توکیو و میرایکان: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است