search
menu

هتل Hotel Keihan Tsukiji Ginza Grande Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Keihan Tsukiji Ginza Grande Tokyo
امکانات کلی هتل كیهان تسوكیجی گینزا گراند توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل كیهان تسوكیجی گینزا گراند توکیو تا جاذبه‌های گردشگری نزدیک

درباره هتل Hotel Keihan Tsukiji Ginza Grande Tokyo


هتل چهار ستاره كیهان تسوكیجی گینزا گراند توکیو در منطقه Chuo Ward توکیو واقع شده است. رفت و آمد در توکیو هنگام اقامت در این هتل آسان است زیرا به لحاظ استراتژیک درست در قلب شهر قرار دارد. توکیو به ‌خاطر دیدنی‌های نمادین مانند Tokyo Skytree و Shibuya Crossing معروف است. این شهر به خاطر خیابان‌های پر درخت ساکورا، زیارتگاه‌ها و معابد، فرهنگ اوتاکو، غذاهای فوق‌العاده‌ و سیستم حمل‌ و نقل‌اش در سطح جهانی معروف است. این یک شهر عجیب و غریب است که سنت‌های هزار ساله را با فناوری آینده نگر ترکیب می‌کند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل شامل معبد هوجوجی، باغ ملی شینجوکو گیوئنو، میجی جینگو و کلیسای کاتولیک سنت جوزف تسوکیجی است. کاخ امپراتوری در میان باغ‌های عمومی بزرگ قرار دارد. بسیاری از موزه‌های شهر، نمایشگاه‌هایی از هنر کلاسیک (در موزه ملی توکیو) تا تئاتر کابوکی بازسازی‌ شده (در موزه ادو توکیو) را ارائه می‌دهند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی هاندا توکیو است که در ۲۴ کیلومتری هتل قرار دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Hotel Keihan Tsukiji Ginza Grande Tokyo سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل كیهان تسوكیجی گینزا گراند توکیو


تمام تلاش بر این است تا با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی، احساس راحتی در میهمانان ایجاد شود. با وای فای رایگان هتل به راحتی از تمام ارتباطات خود مطلع شوید. خدمات تاکسی ارائه شده توسط هتل Hotel Keihan Tsukiji Ginza Grande Tokyo برنامه‌ریزی سفرهای روزانه، گشت و گذار و موارد دیگر در اطراف توکیو را آسان می‌کند. میهمانان می‌توانند از پارکینگ مناسب در دسترس استفاده کنند. خدمات میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و صندوق امانات می‌تواند به نیازهای شما کمک کند. هتل دارای محیطی تمیز است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به باشگاه تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن بهره‌مند شوند. روزهای خود را می‌توانید با آرامش کامل با بازدید از ماساژ واقع در هتل به پایان برسانید. پرسنل هتل كیهان تسوكیجی گینزا گراند توکیو به زبان ژاپنی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده برای سیگار کشیدن توسط هتل مجاز است. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Keihan Tsukiji Ginza Grande Tokyo عبارتند از:
• اتاق دبل معمولی
• اتاق توئین معمولی
• اتاق توئین استاندارد با تخت اضافی
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق توئین راحت
• اتاق توئین راحت با تخت اضافی
• اتاق توئین کرنر
اتاق‌های هتل مجهز به تجهیزات تهیه چای و قهوه هستند. در هتل Hotel Keihan Tsukiji Ginza Grande Tokyo ، اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و صندوق امانات هستند. برای راحتی شما، اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند. در برخی از اتاق‌های منتخب، می‌توانید یخچال، بطری آب و قهوه فوری را در اختیار خود بیابید. این هتل همچنین برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله در حمام ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح در هتل كیهان تسوكیجی گینزا گراند توکیو موجود است. انواع گزینه‌های غذاخوری راحت و خوشمزه برای هر زمان که گرسنه شدید در هتل منتظر شما هستند.

فاصله هتل كیهان تسوكیجی گینزا گراند توکیو تا جاذبه‌های گردشگری نزدیک


فاصله تا باغ هاماریکیو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان تاکشیتا: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است