search
menu

هتل Hotel JAL City Haneda Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel JAL City Haneda Tokyo
امکانات کلی هتل جال سیتی هاندا توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جال سیتی هاندا توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel JAL City Haneda Tokyo


هتل سه ستاره مجلل و لوکس جال سیتی هاندا توکیو ده دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی هاندا توکیو فاصله دارد. فضای آرام هتل هم برای دوستان و هم برای زوج‌های متاهل عالی است. این هتل در فاصله ۳ دقیقه‌ای از نزدیک‌ترین ایستگاه، ایستگاه Anamori-inari در خط فرودگاه اکسپرس Keikyu واقع شده است، و همچنین یک اتوبوس رایگان که بین هتل و فرودگاه هاندا حرکت می‌کند، وجود دارد که می‌توانید بدون رزرو سوار آن شوید. این هتل فضایی راحت که بافت گرم چوب و خدمات پیچیده را ارائه می‌دهد و آرامش عمیقی را برای مسافران تجاری و تفریحی فراهم می‌کند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به برج توکیو، موزه ملی توکیو، پارک اوئنو و باغ ملی شینجوکو گیوئن اشاره کرد که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به توکیو را داشته باشید، هتل Hotel JAL City Haneda Tokyo با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید. هدف این هتل این است که بازدید شما را تا حد ممکن آرامش‌بخش و لذت‌بخش کند، به همین دلیل است که بسیاری از میهمانان سال به سال به آن‌جا می‌آیند.

امکانات کلی هتل جال سیتی هاندا توکیو


در طول اقامت خود از برخی از امکانات ارائه شده از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، تحویل ۲۴ ساعته و انبار چمدان بهره ببرید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. همچنین می‌توانید به هنگام گردش و تفریح وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در هتل Hotel JAL City Haneda Tokyo ارائه می‌شود. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین علت اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. با انواعی از ماساژها می‌توانید به بدن خود استراحت دهید. یک مرکز تجاری و خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در این هتل وجود دارند. پرسنل کارآزموده و مجرب هتل جال سیتی هاندا توکیو به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel JAL City Haneda Tokyo عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین لوکس
اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، یخچال، پرس شلوار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام اختصاصی دارای حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و وان است. وای فای رایگان به میهمانان ارائه می‌شود. تخت‌های مبله سیمونز مارک‌دار به عرض ۱۲۰-۱۶۰ سانتی‌متر به همراه نقاشی‌هایی از مناظر توکیو و کوه فوجی راحتی را به ارمغان می آورد و احساس رویایی ایجاد می‌کند.

رستوران هتل


با موسیقی پس ‌زمینه ملایم و فضایی دلپذیر، از تجربه‌ای زیبا در فضای داخلی روشن و پر نور لذت ببرید. پیشنهاد می‌شود که از غذاهای اصلی ابداع شده توسط سرآشپز هتل که با مواد خوشمزه فصلی درست شده‌اند لذت ببرید. Cafe & Dining HARUHORO انواع غذاهای محلی و ایتالیایی را سرو می‌کند. نوشیدنی‌ها و تنقلات سبک را می‌توانید از دستگاه‌های فروش خودکار خریداری کنید. اوتا رستوران‌های سوشی زیادی دارد. بنابراین وقتی این‌جا هستید، حتما مکان‌های محبوبی مانند سوشی آریسو، سوشی هاتسونه و فوکوزوشی را که غذاهای عالی سرو می‌کنند، ببینید.

فاصله هتل جال سیتی هاندا توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا زیارتگاه آناموری ایناری: ۲۰۰ متر
فاصله تا زیارتگاه کیفونه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد سنگاکو جی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است