search
menu

هتل Hotel Graphy Nezu Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Graphy Nezu Tokyo
امکانات کلی هتل گرافی نزو توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرافی نزو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Graphy Nezu Tokyo


هتل سه ستاره گرافی نزو توکیو در وسط توکیو تاریخی و در محله جذاب و سنتی یانسن قرار دارد. این هتل که فقط ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی نزو و ۱۵دقیقه پیاده تا پارک اوئنو فاصله دارد، اقامتگاهی به‌ سبک مسکونی ارائه می‌دهد. مسافران از سراسر جهان و مردم محلی می‌توانند در این‌جا دور هم جمع شوند و از اوقات خود به روش‌های مختلف لذت ببرند. رویدادهای مختلف و بسیاری از موارد دیگر باعث می‌شود که بازدید شما از هتل گرافی نزو یک سفر فراموش نشدنی باشد. معبد معروف سنسوجی، پارک اوئنو و برج توکیو از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. هتل تا باغ وحش اوئنو و موزه ملی توکیو ۱۵ دقیقه و دانشگاه توکیو ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه بین المللی هاندا ۱۷.۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به توکیو را داشته باشید، هتل Hotel Graphy Nezu Tokyo با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گرافی نزو توکیو


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. این اقامتگاه آشپزخانه کاملا مجهز و مشترک و فضای استراحت ارائه می‌کند. WiFi رایگان در سرتاسر هتل موجود است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات فقط به مکان‌های مشخص شده توسط هتل محدود می‌شود. برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق تعبیه شده است. هتل محیطی تمیز و پاکیزه دارد و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌شود. به صورت رایگان در تمام ساعات شبانه روز می‌توان از دو رایانه رومیزی استفاده کرد. میهمانان می‌توانند در یک اتاق غذاخوری و یک سالن استراحت با تلویزیون صفحه تخت ۶۰ اینچی و بازی‌های ویدیویی معاشرت کنند. یک گالری هنری کوچک نیز در محل وجود دارد. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و محل ذخیره‌سازی چمدان نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل Hotel Graphy Nezu Tokyo با تسلط به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و ژاپنی بسیار خوشحال خواهند شد که به میهمانان عزیز کمک کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۲۳ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد. موقعیت مکانی خوب، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در توکیو به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل گرافی نزو توکیو عبارتند از:
• اتاق دبل کوچک
• اتاق کینگ یا توئین سوپریور
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق توئین لوکس
• خوابگاه شش تخته
اتاق‌های بسیار مدرن هتل مجهز به تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، یخچال، کتری برقی و لوازم بهداشتی رایگان هستند و برخی از اتاق‌ها حمام اختصاصی دارند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق‌ها موجود است. در صورت نیاز اتو و میز اتو را می‌توان درخواست کرد.

رستوران هتل


هتل Nezu Graphy یک آشپزخانه عمومی بزرگ با مایکروویو، اجاق گاز و اجاق‌های آشپزی ارائه می‌دهد. کافه طبقه اول هتل با طراحی چوبی گرم و تراس بزرگ نه تنها از صبح زود غذاهای لذیذ سرو می‌کند، بلکه فضایی راحت با نور طبیعی فراوان برای مطالعه، کار یا صرف اوقات فراغت است.

فاصله هتل گرافی نزو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش اوئنو: ۲۰۰ متر
فاصله تا معبد اوئنو توشوگو: ۳۰۰ متر
فاصله تا معبد چوکوجی: ۳۰۰ متر
فاصله تا معبد شینگیوجی: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است