search
menu

هتل Grand Arc Hanzomon Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Arc Hanzomon
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آرک هانزومون
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند آرک هانزومون از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Grand Arc Hanzomon


هتل گرند آرک هانزومون توکیو یکی از هتل‌های ۳ ستاره و لوکس توکیو است و کسانی که به دنبال هتلی مناسب در منطقه چیودا هستند تا به همراه خانواده در آن اقامت کنند، می‌توانند با خیال راحت بعد از خرید بلیط هواپیما توکیو، هتل گرند آرک هانزومون را رزرو کنند. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و درست در قلب توکیو است. ساختمان هتل درست روبروی قصر امپراطوری ژاپن واقع شده و حدود ۸۰۰ متر با این کاخ فاصله دارد. قصر امپراطوری ژاپن در میان مجموعه‌ای سرسبز و پارک‌ مانند قرار دارد و معابر اطرافش از زیباترین مسیرهای پیاده‌روی در توکیو هستند. از طرفی ایستگاه متروی هانزومون نیز به اندازه ۳ دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارد و به راحتی می‌توان به دیگر نقاط این شهر دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آرک هانزومون


هتل Grand Arc Hanzomon در سال ۲۰۱۳ جایزه منتخب گردشگران تریپ ادوایزر را به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های مقرون به صرفه ژاپن معرفی شد. این هتل با ۴ رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ، سالن زیبایی و مرکز بیزینس بیش از یک دهه در این عرصه فعالیت داشته و از نظرهای مختلف موفق به جلب رضایت مهمانان خود شده است. پارکینگ اختصاصی این هتل به ازای هر روز اقامت هزینه مشخصی دریافت می‌کند. هتل گرند آرک هانزومون بخش‌هایی مثل مسیر آسانسور، پارکینگ، اتاق و سرویس بهداشتی را برای استفاده افراد توان‌‌جو بهینه کرده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


در این هتل ۱۷ طبقه ۲۰۴ واحد اقامتی وجود دارد که از پنجره برخی از آن‌ها چشم‌اندازهای معرکه‌ای از قصر امپراطوری ژاپن و دیگر جاذبه‌های اطراف آن دیده می‌شود. بعضی از اتاق‌های هتل به خاطر ترافیک جادهِ منتهی به قصر آرام و دنج نیستند و بهتر است هنگام رزرو اتاق‌های نزدیک به مرکز ساختمان را انتخاب کنید. هنگام رزرو هتل گرند آرک هانزومون اتاق‌های دلوکس تویین، استاندارد تویین، دبل و دلوکس و همچنین سوییت نمایش داده می‌شوند. برخی اتاق‌های هتل نیز به سبک ژاپنی هستند؛ یعنی بدون تخت خواب و اثاثیه مدرن. در کل اتاق‌های هتل پنجره‌های بزرگی دارند و از نورگیری خوبی برخوردارند. امکاناتی نظیر تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، میز، گاو صندوق و چای ساز در این اتاق‌ها گنجانده شده است. حمام‌های اتاق‌ها نیز دارای سشوار، حوله، وان و لوازم بهداشتی مثل مسواک، خمیر دندان، شامپو، نرم‌کننده و کش مو هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


کسانی که به دنبال مراسم عروسی و عقد باشکوه و مدرن در توکیو هستند، می‌توانند در کلیسا، سالن‌ها و تالارهای این هتل مراسمی به یادماندنی داشته باشند. این هتل چند سالن به سبک ژاپنی و مدرن و با ظرفیت‌های مختلف دارد. علاوه بر این هتل دارای چندین اتاق جلسه و کنفرانس نیز بوده و از این جهت برای سفرهای کاری نیز گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید. بعد از دوندگی‌های روزانه در شهر توکیو می‌توانید با درخواست ماساژ از پذیرش، از این خدمات در اتاقتان بهره‌مند شوید. دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی، اتاق چمدان و خدمات فکس و کپی نیز از دیگر امکانات و خدمات هتل گرند آرک هانزومون به شمار می‌روند.

رستوران هتل


این هتل دارای ۴ رستوران ممتاز و محبوب است که لذیذترین غذاهای توکیو را در منوی آن‌ها پیدا خواهید کرد. رستوران “Patio” محیطی خاص و دلنشین دارد که یک سمت آن پنجره کف تا سقف دارد و مشرف به درختان انبوه قصر امپراطوری ژاپن است. این رستوران که در طبقه اول واقع شده، از صبح ساعت ۷ تا ۱۰ شب پذیرای مهمانان است و قبلا خدمات بیرون بر نیز داشت. رستوران ژاپنی “Mon” نیز غذاهای معروف ژاپنی طبخ و سرو می‌کند و میزبان مهمانان در وعده ناهار و شام است. مدرن‌ترین رستوران هتل “La Mer” نیز در طبقه چهارم هتل واقع شده و مهمانان می‌توانند شام رمانتیکی را در فضای شیک آن میل کنند. رستوران “Hagoroma” نیز با اتاق‌های خصوصی و پیشخوانی که آشپز در مقابل چشمان مهمانان غذای فصلی و محبوب خود را طبخ می‌کند، از دیگر رستوران‌های محبوب این هتل است که در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل گرند آرک هانزومون از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا تئاتر ملی ژاپن: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است