search
menu

هتل Hotel Asia Center of Japan Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Asia Center of Japan Tokyo
امکانات کلی هتل آسیا سنتر آف ژاپن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسیا سنتر آف ژاپن توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Asia Center of Japan Tokyo


هتل سه ستاره شیک و مجلل آسیا سنتر آف ژاپن در میناتو، محله‌ای در توکیو واقع شده است و فقط ۵۰۰ متر از ایستگاه متروی Aoyama-Itchome فاصله دارد. ایستگاه نزدیک Aoyama-Itchome دسترسی مستقیم به مناطق Shibuya، Ginza و Shinjuku را ارائه می‌دهد. هتل با مرکز هنر ملی ۹۰۰ متر فاصله دارد. باغ ملی شینجوکو گیوئن، باغ هاماریکیو، برج توکیو و موزه ملی توکیو از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. توکیو میدتاون و روپونگی هیلز ارزش بررسی دارند. موزه المپیک ژاپن و پیست اسکیت روی یخ Meiji-jingu Gaien نیز ارزش بازدید دارند. فرودگاه بین المللی هاندا توکیو ۱۳.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Hotel Asia Center of Japan اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آسیا سنتر آف ژاپن


پذیرش ۲۴ ساعته دارای انبار چمدان است و آب معدنی رایگان در لابی موجود است. ایستگاه‌های اینترنتی سکه‌ای و ماشین لباسشویی ارائه شده است. رستوران، بار و پارکینگ شخصی در این هتل موجود است. وای فای در مناطق عمومی رایگان است. علاوه بر این، مایکروویو در یک منطقه مشترک و فضای کنفرانس در محل موجود است. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. سیگار کشیدن در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران و کارکنان ایجاد نکنند. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات هتل آسیا سنتر آف ژاپن تحویل دهید. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانان کم‌توان یا ناتوان از لحاظ جسمانی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کرده یا دوچرخه سواری کنید. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل Hotel Asia Center of Japan به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۶ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Asia Center of Japan عبارتند از:
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق توئین اقتصادی
• اتاق دبل استاندارد
با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل سه ستاره لوکس تجربه کنید. هتل آسیا سنتر ژاپن ۱۷۴ اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان و مینی بار ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های ال سی دی موجود در اتاق‌ها دارای کانال‌های دیجیتال و فیلم‌های پولی هستند. امکانات تجاری مناسب شامل میز و تلفن است. خانه داری روزانه ارائه می شود و می‌توان ماساژ داخل اتاق را درخواست کرد. در هر اتاق برای راحتی و آسایش میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


میهمانانی که در هتل Hotel Asia Center of Japan اقامت دارند می‌توانند در طول اقامت خود از یک صبحانه آسیایی، آلاکارت یا آمریکایی لذت ببرند. رستوران SHIKI در هتل آسیا سنتر آف ژاپن، غذاهای ژاپنی و غربی ارائه می‌دهد. غذاهی گیاهی، بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل آسیا سنتر آف ژاپن توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا زیارتگاه نوگی: ۲۰۰ متر
فاصله تا پارک نوگی: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج توکیو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ هاماریکیو: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است