search
menu

هتل Henn na Hotel Tokyo Asakusabashi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Henn na Hotel Tokyo Asakusabashi
امکانات کلی هتل هن نا آساکوساباشی توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هن نا آساکوساباشی توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Henn na Hotel Tokyo Asakusabashi


هتل ۳ ستاره هن نا آساکوساباشی توکیو در منطقه تایتو توکیو در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است و در ۳۰۰ متری معبد ایچوگائوکا هاچیمان قرار دارد. با اقامت در این هتل از جاذبه‌های بسیاری که توکیو ارائه می‌کند، از جمله موزه لوازم التحریر ژاپن، پارک ساکوما، پارک اوئنو، کاخ امپراتوری ژاپن، باغ ملی شینجوکو گیوئن و موزه ملی توکیو می‌توانید دیدن کنید. از نقاط دیدنی قابل توجه می‌توان به دیزنی لند توکیو و برج درخت آسمان اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی هاندا توکیو است که در ۲۸ کیلومتری هتل قرار دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل لوکس Henn na Hotel Tokyo Asakusabashi اقامت بی‌نظیری را در توکیو تجربه کنید.

امکانات کلی هتل هن نا آساکوساباشی توکیو


با Wi-Fi رایگان که در طول اقامت ارائه می‌شود، می‌توانید با دنیای اطراف خود در ارتباط باشید. اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود سفر کنید، از پارکینگ در دسترس هتل، درست در محل، قدردانی خواهید کرد. این هتل خدمات پذیرش مانند انبار چمدان و دستگاه‌های فروش نوشیدنی را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. در هتل هن نا آساکوساباشی توکیو، لباس‌های مسافرتی مورد علاقه شما تمیز نگه داشته می‌شود و خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در محل در دسترس خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در هتل ممنوع است تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان و کارکنان فراهم شود. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدمات خانه‌داری در صورت درخواست در دسترس است. هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل Henn na Hotel Tokyo Asakusabashi به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی مسلط هستند و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و رزرواسیون ایمن و آنلاین از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در توکیو به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل هن نا آساکوساباشی توکیو عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق سه تخته
• اتاق دبل
• اتاق توئین
• اتاق توئین هالیوود
• اتاق یک تخته بین المللی
اتاق‌های هتل Henn na Hotel Tokyo Asakusabashi با امکانات رفاهی مناسب راحتی فوق العاده‌ای برای همه مسافران تضمین می‌کنند. برخی از اتاق‌ها برای راحتی شما به پرده‌های خاموشی مجهز شده‌اند. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع ارائه می‌دهد که همگی دارای کتری برقی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی دارای سشوار هستند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها وجود دارد. امکانات تجاری مناسب شامل میز و تلفن است.

رستوران هتل


هر روز صبح در هتل Henn na Hotel Tokyo Asakusabashi صبحانه به صورت بوفه‌ای در دسترس است. اگر حوصله بیرون رفتن برای غذا خوردن ندارید، می‌توانید گزینه‌های خوشمزه غذایی را در هتل انتخاب کنید. این هتل آماده پاسخگویی به خاص‌ترین نیازهای شماست. مجموعه‌ای از انواع غذاها از جمله گزینه‌های حلال برای میهمانانی که محدودیت های غذایی دارند در دسترس است. هتل هن نا آساکوساباشی توکیو دارای دستگاه‌های فروش خودکار است که با هزینه کم، نوشیدنی شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.

فاصله هتل هن نا آساکوساباشی توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان تاکشیتا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است