search
menu

هتل Ginza Grand Hotel Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ginza Grand Hotel Tokyo
امکانات کلی هتل گینزا گرند توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گینزا گرند توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ginza Grand Hotel Tokyo


هتل ۳ ستاره گینزا گرند توکیو واقع در قلب شهر، با دسترسی آسان به همه امکانات در توکیو، از راحتی استثنایی برخوردار است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و فروشگاه‌های خوب قرار دارد. اگر خرید در دستور کار است، Ginza Six و Tsukiji Outer Market ارزش بررسی را دارند، در حالی که کسانی که مایل به تجربه جاذبه‌های محبوب منطقه هستند می‌توانند از برج توکیو، موزه ملی توکیو و دیزنی لند توکیو دیدن کنند. میهمانان از راحتی این هتل برای حمل و نقل عمومی قدردانی می‌کنند. ایستگاه Uchisaiwaicho ۷ دقیقه پیاده و ایستگاه Shiodome ۸ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. باغ هاماریکیو و پارک هیبیا هر دو ۱۰ دقیقه پیاده و بازار ماهی Tsukiji ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. با قطار و پیاده ‌روی ۴۵ دقیقه‌ای به فرودگاه بین المللی هاندا دسترسی خواهید داشت. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل Ginza Grand Hotel Tokyo می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات کلی هتل گینزا گرند توکیو


یک میز پذیرش ۲۴ ساعته و یک فروشگاه رفاه در محل در طبقه همکف ساختمان هتل وجود دارد. خدمات و امکانات برتر ارائه شده در هتل گینزا گرند، اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. در طول اقامت خود با دسترسی رایگان به اینترنت متصل بمانید. گشت و گذار‌های شما در توکیو می‌تواند با خدمات تاکسی موجود در هتل به آسانی انجام گیرد. پارکینگ توسط هتل برای میهمانان فراهم شده است. خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. نظافت روزانه هتل اقامت را به انتخابی عالی تبدیل خواهد کرد. همچنین می‌توانید اقلام کوچک سفر و اقلام مختلف را در فروشگاه‌های رفاهی بدون نیاز به ترک هتل تهیه کنید. استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است. قبل از رزرو اتاق خود در این هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. رفتن به طبقات بالاتر با آسانسور صورت می‌گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند. پرسنل کارآزموده و مجرب هتل Ginza Grand Hotel Tokyo به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و ژاپنی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۶ سال به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Ginza Grand Hotel Tokyo عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل
• اتاق توئین
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق چهار تخته
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های دنج دارای تلویزیون ماهواره‌ای هستند و وای ‌فای رایگان و تلفن در اتاق‌ها موجود است. اتاق‌های هتل گینزا گرند توکیو دارای ظرافت و دکوری آرام هستند. حمام اختصاصی وجود دارد و میهمانان می‌توانند با لباس شب استراحت کنند. اتاق‌ها دارای کتری برقی و یخچال هستند و حمام اختصاصی دارای وان و دوش است. لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دمپایی ارائه می‌شود. قهوه‌ساز یا چای‌ساز، قهوه فوری و مینی بار در برخی اتاق‌های منتخب موجود است.

رستوران هتل


صبحانه آمریکایی و صبحانه آلاکارت همه روزه در رستوران هتل گینزا گرند توکیو سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از بین رستوران‌های موجود در رستوران shabu-shabu، رستوران Ginza Rabu یا غذاهای نودل Udon که در رستوران ژاپنی Udon Ginza Urara سرو می‌شود، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

فاصله هتل گینزا گرند توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج تلویزیون نیپون: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج توکیو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان تاکشیتا: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است