search
menu

هتل Flexstay Inn Iidabashi Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل FLEXSTAY INN Iidabashi Tokyo
امکانات و خدمات هتل فلکسست این اییداباشی توکیو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فلکسست این اییداباشی توکیو تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل FLEXSTAY INN Iidabashi Tokyo


هتل فلکسست این اییداباشی در منطقه شینجوکو، یکی از مناطق ویژه توکیو، واقع شده است. شینجوکو به لحاظ سرسبزی و زیبایی دست پری دارد و گردشگران در این منطقه می‌توانند از پارک میجی جینگو گائن و شینجوکو گیوئن بازدید کنند. دانشگاه واسدا نیز در این منطقه قرار گرفته و ایستگاه شینجوکو که جزو ایستگاه اصلی توکیو است نیز در این منطقه قرار گرفته. فاصله هتل تا ایستگاه اییداباشی تنها ۸ دقیقه پیاده روی است. شینجوکو نیز مانند برخی دیگر از مناطق توکیو دارای دانشگاه‌ها و مراکز اداری و دفتری است که باعث می‌شود جمعیت روزانه این شهر افزایش داشته باشد اما نگران شلوغی نباشید چون هتل فلکسست این اییداباشی اقامتی آسوده و آرام را برای شما فراهم خواهد کرد. اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به توکیو تجربه عصاره زندگی در توکیو است، اقامت در هتل فلکسست این اییداباشی گزینه اقامتی خوبی برایتان خواهد بود.

امکانات و خدمات هتل فلکسست این اییداباشی توکیو


هتل فلکسست این اییداباشی توکیو تلاش کرده تا در حد ستاره‌هایش امکانات و خدمات مناسبی را برای مهمانانش فراهم کند. این هتل دارای دستگاه فکس و فتوکپی است تا بتوانید کارهای اداری خود را به راحتی انجام دهید. علاوه برآن، مهمانان هتل در اتاق‌های خود امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. هتل FLEXSTAY INN Iidabashi Tokyo دستگاه وندینگ اسنک و نوشیدنی هم دارد. وندینگ‌ها دستگاه‌های فروش خودکار هستند به این صورت که باید پول را به دستگاه داده و سپس نوشیدنی/ خوراکی مورد نظر خود را انتخاب کنید. خوبی وجود چنین دستگاهی در هتل این است که دیگر نیازی به فروشنده نیست و مهمانان می‌توانند در هرساعتی از شبانه روز که می‌خواهند به نوشیدنی و خوراکی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. فلکسست این ماشین لباسشویی هم دارد که برای استفاده از آن باید هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. البته خدمه یا کارکنانی در بخش رخت‌شویی نیست و شما شخصا باید لباس‌های خود را در ماشین بیاندازید. اتاق چمدان، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته، سیستم هشدار دود و آسانسور دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.

اتاق‌های هتل


فلکسست این در کل ۵۹ اتاق دارد که شامل اتاق‌های استاندارد دابل و تویین با فضایی ۲۰ مترمربعی، اتاق‌های دلوکس تویین با فضایی ۲۴ مترمربعی، اتاق‌های سوپریور تویین با فضای ۲۴ مترمربع، سويیت جونیور تویین (۳۴ مترمربع) و سوییت تویین (۴۰ تا ۴۲ مترمربع) است. برخی از اتاق‌های هتل بدون سیگار هستند اما در برخی دیگر امکان سیگار کشیدن وجود دارد. پس اگر به دود سیگار حساسید حتما این نکته را در انتخاب اتاق به یاد داشته باشید.

امکانات اتاق‌های هتل


مهمانان در تمامی اتاق‌های هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. در تمامی اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت قرار داده شده و آشپزخانه کوچک اتاق‌ها به وسیله‌هایی مانند مایکروویو، یخچال و کتری برقی مجهز شده است. سرویس بهداشتی اتاق‌ها دارای حمام خصوصی، سشوار و لوازم بهداشتی مورد نیاز است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


فلکسست این اییداباشی فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است اما در فاصله ۳ کیلومتری هتل موزه‌هایی جالب برای بازدید وجود دارند و علاوه برآن شما می توانید به کمک راهنمای سفر به توکیو با دیگر جاذبه‌ها و جاهای دیدنی شهر آشنا شده و به بازدید آن‌ها بروید.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است اما نگران نباشید چون اطراف هتل پر از کافه‌ها و رستوران‌هایی است که می‌توانید غذاهای مورد نظر خود را آنجا نوش جان کنید.

فاصله هتل فلکسست این اییداباشی توکیو تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه چاپ و پرینت توکیو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید راملا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است