search
menu

هتل Daiwa Roynet Hotel Tokyo Akabane

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Daiwa Roynet Hotel Tokyo Akabane
امکانات کلی هتل دایوا روینت توكیو آكابان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دایوا روینت توكیو آكابان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Daiwa Roynet Hotel Tokyo Akabane


دایوا روینت هتل توكیو آكابان یکی از هتل‌های لوکس ۳ ستاره در کیتا توکیو است که ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه JR Akabane فاصله دارد و در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است. ایستگاه‌های اصلی از جمله ایستگاه‌های JR Ikebukuro و JR Shinjuku با ۱۳ دقیقه سواری قطار قابل دسترسی هستند. ایستگاه مترو Oshiage، نزدیک‌ترین ایستگاه به Tokyo Skytree، ۳۰ دقیقه با قطار تا هتل فاصله دارد. فرودگاه هاندا ۶۰ دقیقه و فرودگاه ناریتا ۵۰ دقیقه با قطار فاصله دارند. میجی جینگو و پارک اوئنو از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. اگر به کاوش در کیتا علاقه دارید، یکی از موزه‌های تاریخی مانند موزه کیتا سیتی آسوکایاما و موزه یادبود نویسندگان و هنرمندان تاباتا را بررسی کنید. دایوا روینت هتل توكیو آكابان فضایی آرامش‌بخش با تجهیزات راحت و کاربردی ارائه می‌دهد. موقعیت مرکزی هتل و مراکز خرید نزدیک، امتیاز خوبی برای هتل هستند. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با اقامت در هتل Daiwa Roynet Hotel Tokyo Akabane سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دایوا روینت توكیو آكابان


هتل دایوا روینت توكیو آكابان پایگاهی عالی برای کسب و کار یا اوقات فراغت است. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، دربان و انبار چمدان است. علاوه بر این، هتل Daiwa Roynet Hotel Tokyo Akabane یک رستوران در محل ارائه می‌دهد که استراحتی دلپذیر را بعد از یک روز شلوغ برای میهمانان فراهم می‌کند. برای میهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. فروشگاه رفاه و سوپرمارکتی که به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند نیز با یک دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی است. امکانات ویژه عبارتند از دسترسی به اینترنت پرسرعت (سیمی)، صندوق امانات و روزنامه رایگان در لابی. این هتل امکانات رفاهی مانند دستگاه‌های فروش نوشیدنی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و رایانه‌های شخصی و لپ تاپ اجاره‌ای را ارائه می‌دهد. می‌توان ماساژ درمانی نیز ترتیب داد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی یا کم‌توانی جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر و آسانسور در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. هنگام ورود باید کارت شناسایی عکس‌دار ارائه دهید. کارت اعتباری شما در زمان رزرو شارژ می‌شود. استعمال دخانیات به مکان‌های خاصی محدود شده است تا مزاحمتی برای کارکنان و مسافران ایجاد نشود. پرسنل کارآزموده و با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی صحبت می‌کنند. کودکان بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل دایوا روینت توكیو آكابان عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل
• اتاق توئین اقتصادی
هنگام اقامت در هتل Daiwa Roynet Hotel Tokyo Akabane می‌توانید در یکی از ۱۶۳ اتاق مجهز به تهویه مطبوع که یخچال و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای دارند، استراحت کنید. امکانات رفاهی شامل میز و روزنامه رایگان است. در تمام اتاق‌ها یک گوشی هوشمند دستی وجود دارد که می‌توانید در طول اقامت از آن استفاده کنید. اتاق‌های عایق صدا دارای قسمت نشیمن، یک دستگاه تمیزکننده و مرطوب‌کننده هوا و یک پرس شلوار هستند. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها در دسترس است. حمام‌های خصوصی دارای دوش، وان و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح می‌توانید از بوفه صبحانه با غذاهای ژاپنی و غربی در رستوران صبحانه هتل لذت ببرید. اگر به رستوران‌های اسپانیایی علاقه دارید، هتل Daiwa Roynet Hotel Tokyo Akabane در نزدیکی Tapas Karaku و Akabane Spain Club Teratera واقع شده است.

فاصله هتل دایوا روینت توكیو آكابان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان تاکشیتا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج درخت آسمان توکیو: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا میجی جینگو: ۱۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است