search
menu

هتل Dai-ichi Hotel Ryogoku Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dai-ichi Hotel Ryogoku Tokyo
امکانات کلی هتل دای ایچی رایگوکو توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دای ایچی رایگوکو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dai-ichi Hotel Ryogoku Tokyo


هتل ۴ ستاره لوکس دای ایچی رایگوکو توکیو در قلب توکیو در کشور ژاپن واقع شده است و ۶ دقیقه پیاده تا ایستگاه JR Ryogoku و ۸ دقیقه با ماشین تا دروازه معبد فاصله دارد. این هتل به نقاط دیدنی محبوب توکیو از جمله برج توکیو، برج درخت آسمان توکیو، موزه ملی توکیو و باغ ملی شینجوکو گیوئن دسترسی دارد. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در پارک یوکوامیچو مشاهده کرد، در حالی که موزه یادبود زلزله کانتو و موزه ادو توکیو از نقاط برجسته فرهنگی هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی هاندا توکیو است که حدود ۱۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هنگام اقامت در این هتل حمل و نقل عمومی نیز راحت است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور ژاپن و شهر توکیو را داشته باشید، هتل مجلل Dai-ichi Hotel Ryogoku Tokyo با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل دای ایچی رایگوکو توکیو


هتل Dai-ichi Hotel Ryogoku Tokyo دارای یک فروشگاه رفاه ۲۴ ساعته و یک شیرینی فروشی است. وای‌فای رایگان در لابی موجود است و رایانه‌های شخصی اینترنتی با سکه وجود دارد. میهمانان می‌توانند با ماساژ استراحت کنند یا برای گشت و گذار در توکیو دوچرخه کرایه کنند. سرویس اتاق، میز تور، انبار چمدان و پذیرش شبانه‌روزی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته، پارکینگ شخصی و کافی شاپ در این هتل وجود دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات فقط در مکان‌های تعیین شده توسط هتل مجاز است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. در هتل دای ایچی رایگوکو توکیو برای راحتی میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر و سرویس بهداشتی مجهز به سطح شیبدار ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را تجربه کنند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هتل دارای محیطی تمیز و دلنشین است و خدمات نظافتی هر روز در آن ارائه می‌شود. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل کاربلد و با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در توکیو به حساب می‌آیند. کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل دای ایچی رایگوکو توکیو عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق سه تخته
• اتاق دبل مادریت
• اتاق توئین مادریت با چشم‌انداز برج درخت آسمان
• اتاق چهار تخته
• اتاق توئین پریمیوم
• اتاق دبل پریمیوم
• اتاق خانوادگی
همه ۲۷۸ اتاق هتل Dai-ichi Hotel Ryogoku Tokyo دارای اینترنت سیمی رایگان و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. آن‌ها همچنین دارای تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، تخت‌های بلند و یخچال هستند. بیشتر اتاق‌ها منظره‌ای از برج درخت آسمان توکیو دارند. حمام‌ها شامل ترکیب دوش و وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اتو و تخته اتو نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


رستوران ژاپنی ساکورا مناظر پانوراما شهر را از طبقه آخر ارائه می‌دهد. گزینه‌های دیگر غذاخوری یک کافه رستوران پرنور و یک رستوران چینی است. همچنین می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در کافی شاپ هتل Dai-ichi Hotel Ryogoku Tokyo از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل دای ایچی رایگوکو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج درخت آسمان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان تاکشیتا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ هاماریکیو: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است