search
menu

هتل Comfort Kiyosumi Shirakawa Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Comfort Hotel Tokyo Kiyosumi Shirakawa
امکانات و خدمات عمومی هتل کامفورت کیوسومی شیراکاوا توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامفورت کیوسومی شیراکاوا از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Comfort Hotel Tokyo Kiyosumi Shirakawa


هتل کامفورت کیوسومی شیراکاوا توکیو یکی از هتل‌های ۳ ستاره و محبوب شهر است که تنها ۴۵۰ متر از باغ کیوسومی توکیو فاصله دارد. از هتل تا ایستگاه متروی کیوسومی شیراکاوا خروجی B1 نیز تنها ۱ دقیقه پیاده‌روی است و به همین جهت دسترسی به اکثر نقاط شهر برای مهمانان راحت خواهد بود. اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستید و اقامتی آسوده و بی‌دغدغه می‌خواهید، با رزرو هتل Comfort Hotel Tokyo Kiyosumi Shirakawa می‌توانید تعطیلات خوبی داشته باشید. این هتل بیش‌تر برای کسانی مناسب است که سفرهای کاری به توکیو دارند و برای اقامت کوتاه مدت بلیط هواپیما توکیو خریداری کرده‌اند. در واقع این هتل به عنوان یکی از بیزینس هتل‌های شهر توکیو شناخته می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل کامفورت کیوسومی شیراکاوا توکیو


هتل کامفورت کیوسومی حدود یک دهه پیش افتتاح شده و به همت همین تجربه توانسته مهمانانش را با لبخندی از رضایت راهی خانه‌هایشان کند. در طی این یک دهه امکانات هتل مدرن‌‌سازی شده و سطح خدمات هتل نیز ارتقا یافته است تا به شکل شایسته‌تری از میهمانان خود میزبانی کند. با مقایسه نرخ اقامتی این هتل با دیگر هتل‌ها به ارزان‌تر بودن نسبی آن پی خواهید برد. این هتل نیز مانند اکثر هتل‌های توکیو دارای پارکینگ غیررایگان است و خدماتی همچون لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. ساختمان هتل دارای آسانسور است و به همین جهت از بابت حمل چمدان‌ها نگرانی نخواهید داشت.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


اتاق‌های هتل در مجموع ۱۶۸ واحد هستند که برخی از آن‌ها در قالب اتاق‌های تک‌نفره خوابگاهی ارائه می‌شود و متراژ بسیار کوچکی دارند اما نرخ اقامتی آن‌ها بسیار پایین است. اتاق‌های اکونومی تویین و دبل نیز از دیگر واحدهای هتل هستند که بزرگ‌تر از سایر واحدها هستند و امکانات بیش‌تری در آن‌ها گنجانده شده است. این اتاق‌ها دارای میز کار، تلفن، ساعت، چای‌ساز، تلویزیون، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله بوده و سرویس‌های بهداشتی آن‌ها مجهز به بیده است. ضمنا پنجره‌های این اتاق‌ها دو جداره بوده و از ورود هر گونه صدای آزاردهنده‌ای به اتاق ممانعت می‌کنند. اتاق‌های کوچک خوابگاهی دارای سشوار، میز کار، یخچال و تلویزیون هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل Comfort Hotel Tokyo Kiyosumi Shirakawa ورودی هتل، مسیر پذیرش، دسترسی به اتاق و حتی داخل برخی از اتاق‌ها را برای استفاده افراد توان‌جو بهینه ساخته است. خدمات لاندری، فکس، کپی و نظافت روزانه نیز در این هتل ارائه می‌شوند. مهمانان می‌توانند در مواقع ضروری چمدان‌های خود را به اتاق چمدان هتل تحویل دهند و به کارهای ضروری خود برسند. این هتل نیز مانند اکثر هتل‌های توکیو در طبقاتش دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی قرار داده تا مهمانان بی‌دردسر و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان تهیه نوشیدنی داشته باشند. علاوه بر این‌ها، محبوبیت این هتل به خاطر رفتار حرفه‌ای پرسنل و مهمان‌نوازی آن‌هاست که اقامت در این هتل را راحت‌تر ساخته است. این پرسنل به زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند.

رستوران هتل


هتل کامفورت کیوسومی شیراکاوا فاقد رستوران است ولی همه‌روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح در کافه‌ای با دکوراسیون دلنشین، صبحانه‌هایی تازه و مقوی سرو می‌کند. این صبحانه‌ها شامل میوه‌ها و سالادهای تازه، آبمیوه، انواع نان، تخم مرغ، وافل، گردو، برنج و سوپ است. کافه کتاب هتل که در گوشه‌ای از لابی واقع شده، جایی است که هم می‌توان صبحانه میل کرد و هم در اوقات فراغت کتابی خواند. با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توان به کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی همچون “Denny’s”، “Ramen Yotsuba” و “Iki Espresso” دسترسی داشت.

فاصله هتل کامفورت کیوسومی شیراکاوا از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا باغ کیوسومی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است