search
menu

هتل Comfort Hotel Tokyo Kanda

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Comfort Hotel Tokyo Kanda
امکانات کلی کامفورت هتل توكیو كاندا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامفورت توكیو كاندا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Comfort Hotel Tokyo Kanda


هتل سه ستاره لوکس کامفورت توكیو كاندا واقع در منطقه چیودا، در فاصله ۴ دقیقه پیاده از خروجی شرقی ایستگاه قطار JR Kanda پذیرای میهمانان است. مرکز شهر توکیو در ۴.۲ کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل ۱۵ دقیقه با ماشین تا مجمع بین المللی توکیو و ۵ دقیقه پیاده تا منطقه آکیهابارا فاصله دارد. موزه ادو توکیو ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. برج توکیو، میجی جینگو، معبد تاریخی سنسوجی و موزه ملی توکیو از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. این هتل همچنین در میان جاذبه‌های مختلف از جمله کاخ امپراتوری ژ‌اپن، منطقه خرید آکیهابارا، که به نام شهر برقی آکیهابارا نیز شناخته می‌شود و گنبد توکیو واقع شده است. برای کسانی که علاقه‌مند به بررسی مکان‌های دیدنی محبوب در هنگام بازدید از چیودا هستند، این هتل در فاصله کوتاهی از منطقه کتابفروشی Kanda Jimbocho و خیابان شخصیت توکیو قرار دارد. این شهر رویدادهای فصلی هیجان‌انگیز زیادی را در تمام طول سال ارائه می‌دهد. چندین مرکز غذاخوری محبوب نیز در مجاورت هتل قرار دارند. این هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از راحتی و آسایش، محیطی مقرون به صرفه با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را ارائه می‌دهد. فرودگاه بین المللی هاندا توکیو ۱۵.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و ۴۵ دقیقه با قطار طول می‌کشد تا خود را به فرودگاه برسانید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل Comfort Hotel Tokyo Kanda اقامت بی‌نظیری را در توکیو تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی کامفورت هتل توكیو كاندا


این هتل دارای یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و صبحانه رایگان است که بازدید شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند. میهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی سفر می‌کنند به پارکینگ خصوصی پولی موجود در محل دسترسی دارند. آسانسور، دستگاه فروش تنقلات و نوشیدنی نیز برای میهمانان این هتل در نظر گرفته شده است. قبل از رزرو هتل کامفورت توكیو كاندا دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌شود. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است و فقط به مناطق خاصی محدود می‌شود تا مزاحمتی برای مسافران و کارکنان ایجاد نشود. علاوه بر این خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. با در نظر گرفتن مسافران تجاری، این هتل دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت و میزهای کار بزرگ در همه اتاق‌ها و دسترسی به خدمات کپی و فکس را فراهم می‌کند. کارکنان کارآزموده و مجرب هتل Comfort Hotel Tokyo Kanda به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۰ صبح صورت می‌گیرد. کودکان بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های کامفورت هتل توكیو كاندا عبارتند از: اتاق دبل و اتاق توئین.
تمام اتاق‌های میهمان مدرن و با طراحی زیبا، دنج و تمیز هستند. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD با برنامه‌های ویدیویی با هزینه، یخچال کوچک و حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله هستند. اتاق‌ها همچنین دارای وان و سرویس بهداشتی مجزا هستند. آنلاین شدن از آن‌جایی که وای فای رایگان در دسترس است امکان‌پذیر است.

رستوران هتل


میهمانان هتل Comfort Hotel Tokyo Kanda می‌توانند صبح خود را با صبحانه قاره‌ای در گوشه صبحانه شروع کنند که بوفه‌ای با نان، سالاد و سوپ ارائه می‌دهد. میهمانان، رستوران غذاهای دریایی Pretty Girl را در فاصله ۲۰۰ متری هتل پیدا خواهند کرد.

فاصله هتل کامفورت توكیو كاندا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک اوئنو: ۳ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا میجی جینگو: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است