search
menu

هتل Chisun Inn Kamata Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chisun Inn Kamata Tokyo
امکانات عمومی هتل چیسان اینن کاماتا توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل

درباره هتل Chisun Inn Kamata Tokyo


هتل چیسان اینن کاماتا توکیو یک هتل زیبا و سه ستاره در شهر توکیو ژاپن است که طرفداران زیادی در این شهر دارد. از نظر اقامت کنندگان هتل Chisun Inn Kamata Tokyo نیز این مکان برای اقامت از نظر اقتصادی و هم از نظر خدماتی که ارائه می‌کند در سطح خوبی قرار دارد. این هتل ۲۰ دقیقه تا فرودگاه بین المللی هاندا فاصله دارد. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به صورت شخصی یا از طریق تورهای گردشگری به توکیو سفر کنید. انتخاب یک هتل مناسب در کنار بازدید از جاهای دیدنی توکیو مانند: میجی جینگو، کاخ امپراطوری ژاپن، برج توکیو و ... هر دو می‌تواندد سفر شما را بسیار به یاد ماندنی‌تر سازند.

امکانات عمومی هتل چیسان اینن کاماتا توکیو


امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شود درست که متنوع نیست ولی تمام امکانات موجود با بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌شوند. از جمله مواردی که وجود آن امروزه برای تمام هتل‌ها مورد نیاز است، وجود اینترنت رایگان است تا مسافران حتی در سفر بتوانند با هر جایی از دنیا که می‌خواهند در ارتباط باشند و چه در مورد مسائل شخصی و چه کاری به راحتی از طریق اینترنت کارهای خود را به انجام برسانند. هتل دارای فضای بسیار خوبی است و تهویه مطبوع مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده‌است، اقامت را دلپذیرتر ساخته‌است. داخل هتل Chisun Inn Kamata Tokyo وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی وجود دارد تا در تمام فصول سال بتوانید به راحتی در این مکان اقامت داشته‌باشید. در نظر داشته‌باشید که فکس و فتوکپی با هزینه مجزا و مخصوص در هتل قابل ارائه است تا برای انجام این امور نیازی به خروج از هتل نداشته‌باشید. تنها زبانی که کارکنان به آن تسلط دارند زبان ژاپنی است پس قبل از رزرو حتما به این نکته توجه کنید. این مورد را در نظر داشته‌باشید که هتل پارکینگ ندارد. لابی مناسب و وجود پذیرش ۲۴ ساعته می‌تواند شما را در داشتن اقامتی آسوده همراهی کند. از نظر خدمات نظافتی و بهداشتی هتل در سطح خوبی قرار گرفته‌است، طوریکه نظافت روزانه و لاندری با هزینه مجزا برای مسافران قابل ارائه است. می‌توانید در صورت مشاهده هر آتش‌سوزی احتمالی و دود از کپسول‌های آتش نشانی استفاده کنید و قبل از وقوع حادثه به راحتی از آن پیشگیری کنید. از آن جایی که هتل چند طبقه است برای رفت و آمد بین طبقات مختلف هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در ادامه توضیحاتی در رابطه با امکانات اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل به شما ارائه می‌گردد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل برای اقامت شما مکانی بسیار راحت و بی‌دغدغه هستند. در تمام واحدها شما به راحتی می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. تلویزیون نیز در واحدها قرار داده شده‌است تا شما را سرگرم کند و از بودن در اتاقتان نهایت آرامش را دریافت کنید. علاوه بر این‌ها یخچال کوچکی نیز در تمام واحدها وجود دارد تا در صورت داشتن مواد غذایی بتوانید آن را تازه و خنک نگه دارید. تخت‌های اتاق‌ها بسیار راحت و درجه یک هستند و در کنار آن‌ها چراغ خواب وجود دارد تا میزان نور اتاق را بتوانید به راحتی تنظیم کنید. حمام و دستشویی فرنگی بصورت اختصاصی برای هر واحد تعبیه شده‌است. واحدها همچنین دارای تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی هستند. انواع اتاق‌های موجود در هتل Chisun Inn Kamata Tokyo شامل موارد زیر هستند:
• اتاق استاندارد دابل که سیگار کشیدن در آن آزاد است
• اتاق استاندارد دابل که سیگار کشیدن در آن ممنوع است
• واحد توئین

رستوران هتل


هتل Chisun Inn Kamata Tokyo رستوران ندارد و برای تامین وعده‌های غذایی خود می‌توانید از رستوران‌های اطراف هتل استفاده کنید.
فاصله هتل چیسان اینن کاماتا توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک
فاصله تا معبد امری هاچیمان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا قصر سلطنتی ژاپن: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است