search
menu

هتل Candeo Shimbashi Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Candeo Hotels Tokyo Shimbashi
امکانات و خدمات عمومی هتل کاندو شیمباشی
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاندئو شیمباشی از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره Candeo Hotels Tokyo Shimbashi


هتل کاندو شیمباشی یا کاندئو هتلز توکیو شیمباشی از هتل‌های باکیفیت گروه کاندو هتلز است که در منطقه میناتو توکیو واقع شده است. این هتل مثل دیگر هتل‌های گروه Candeo Hotels اقامتگاه محبوبی در بین گردشگران و خریداران بلیط هواپیما توکیو به شمار می‌رود. مهمانان می‌توانند با اقامت در هتل کاندو شیمباشی و با ۴ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه‌های قطار و مترو دسترسی راحتی داشته باشند. این هتل با میدان لوکوموتیو بخار، معبد کاراساموری و مرکز کنفرانس شیمباشی ۶۰۰ متر فاصله دارد. جاذبه‌های دیدنی توکیو مثل برج توکیو، ایستگاه توکیو و قصر امپراطوری ژاپن نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به هتل کاندئو شیمباشی هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاندو شیمباشی


هتل‌های کاندو از نظر معماری و دکوراسیون شبیه به هم هستند و فقط در منطقه‌های متفاوتی از توکیو واقع شده‌اند. ویژگی برجسته هتل‌های کاندو اسپای طبقه آخر و همچنین حمام و سونای آن‌هاست. هتل کاندو شیمباشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و اسپای آن بهترین مکان برای سپری کردن یک شب تا صبح است. در کل، هتل‌های کاندو مدرن و زیبا هستند و پرسنل آن‌ها به شکل شایسته‌ای از مهمانان میزبانی می‌کنند. هتل کاندو شیمباشی فاقد پارکینگ است اما امکانات و خدماتی مثل پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، آسانسور، نگهبانی ۲۴ ساعته و خدمات ماساژ ارائه می‌دهد. ضمن اینکه بیش‌تر امکانات هتل برای استفاده افراد توان‌جو نیز بهینه شده‌اند و آن‌ها نیز می‌توانند اقامت راحتی در هتل داشته باشند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


از آن‌جایی که هتل کاندئو شیمباشی نوساخت بوده و فقط چند سالی است که فعالیت خود را شروع کرده، اتاق‌های مدرنی دارد. این اتاق‌ها طراحی زیبایی هم دارند و پنجره‌های بزرگشان دورازه‌ای به روی چشم‌اندازهای زیبای توکیو هستند. هتل در مجموع ۱۲۶ باب اتاق دارد و این اتاق‌ها در دسته اتاق‌های دبل، کویین، کینگ و کرنر تویین ارائه می‌شوند. متراژ اتاق‌ها ۱۵، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ مترمربعی است و این یعنی اتاق‌های بزرگ و دلباز توکیو. چرا که معمولا اتاق‌های هتل‌های توکیو کوچک و نقلی هستند. در همه این اتاق‌ها امکاناتی نظیر کاناپه، میز کار، تهویه مطبوع، مینی بار، چای‌ساز و تلفن گنجانده شده است. حمام‌های اتاق‌ها نیز دارای سشوار، لوازم بهداشتی مثل مسواک، خمیر دندان، حوله، شامپو و نرم‌کننده است. در صورتی که مهمانان به چیزی نیاز داشتند می‌توانند از بخش امانت هتل ابزار و وسایلی مثل درب باز کن، چراغ مطالعه، شارژر، بالش، ملافه، اتو و ناخنگیر دریافت کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


حوض شستشو یا وان بزرگ و پهنی که در طبقه آخر هتل و در بخش “Sky Spa” قرار دارد، خستگی روزانه را از تن مهمانان بیرون می‌کند و این در حالی است که می‌توانند از سکوت و چشم‌اندازهای شبانه ساختمان‌ها و شرکت‌های شیمباشی لذت ببرند. اسپای آقایان دارای سونای خشک است ولی اسپای بانوان علاوه بر سونای خشک، یک حوض آب سرد نیز دارد. مهمانان می‌توانند از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۱ قبل از ظهر روز بعد از آبتنی در این بخش لذت ببرند ولی امکان بهره‌مندی از سونا از ساعت ۲ نیمه شب تا ۶ صبح وجود ندارد. دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی، خدمات فکس، کپی و خشکشویی از دیگر خدمات و امکانات هتل کاندئو شیمباشی هستند.

رستوران هتل


در طبقه ۱۱ هتل کاندئو شیمباشی رستورانی واقع شده که محل سرو صبحانه‌های هتل است. البته این رستوران برای مهمانانی که در هتل اقامت ندارند نیز سرویس می‌دهد. صبحانه‌‌های هتل از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح سرو می‌شوند و رایگان نیستند. بوفه این رستوران غذاهای متنوعی متشکل از صبحانه‌هایی به سبک آمریکایی و ژاپنی و حتی مطابق با رژیم گیاهخواران دارد. رستوران فضای دلنشینی دارد و می‌توان گفت بهترین مکان برای شروع یک روز است. ضمن اینکه صبحانه باب میل خود را در این رستوران پیدا خواهید کرد. برای میل وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به یکی از رستوران‌های ممتاز و مورد علاقه اهالی توکیو که در نزدیکی هتل واقع شده‌اند، بروید.

فاصله هتل کاندئو شیمباشی از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا معبد کاراساموری: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۲ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۲ کیلومتر
فاصله تا تپه‌های روپونگی: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است