search
menu

هتل Candeo Roppongi Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
Candeo Tokyo Roppongi
امکانات و خدمات عمومی هتل کاندئو روپونگی توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاندئو روپونگی توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر
درباره هتل

Candeo Tokyo Roppongi


هتل کاندئو روپونگی توکیو یکی از هتل‌های مقرون به‌صرفه شهر است که در منطقه روپونگی یا لاس وگاس توکیو واقع شده است. منطقه روپونگی با زندگی شبانه، نورپردازی‌های زیبا، رستوران‌های ممتاز و مراکز سرگرمی خود در بین گردشگران محبوب است. حتی گاهی جشنواره‌های هنری و کارناوال‌هایی در این منطقه برگزار می‌شوند. بودن در میان سرگرمی‌ها و زیبایی‌های این منطقه می‌تواند خاطراتی به یادماندنی را ضمیمه بلیط هواپیما توکیو و تعطیلات گردشگران کند. چه بسا اینکه هتلی مناسب و اقتصادی مانند کاندئو روپونگی نیز محل اقامتشان در طول این تعطیلات باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاندئو روپونگی توکیو


کاندئو هتلز روپونگی اقامتگاهی دارای مرکز اسپا و سونا است و حمامی عمومی دارد. اسپای طبقه آخر هتل بهترین مکان برای گذراندان ساعات پایانی روزهای سفر است چون تمام شب می‌توان آنجا بود و چشم‌اندازهای زیبایی از برج توکیو را نظاره کرد. هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و درست در قلب روپونگی واقع شده است؛ جایی که با کمی پیاده‌روی می‌توان به ایستگاه روپونگی و تپه‌های روپونگی دسترسی داشت. این هتل فاقد پارکینگ است ولی امکانات و خدماتی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، اینترنت رایگان و آسانسور را به مهمانانش ارائه می‌دهد. معابر هتل، مسیر دسترسی به میز پذیرش، اتاق و آسانسور برای استفاده افراد توان‌جو بهینه شده‌اند و حتی در صورت درخواست ویلچر نیز ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل کاندئو روپونگی یا کاندئو روپونگی ساختمانی ۱۶ طبقه دارد و در مجموع ۱۴۹ واحد اقامتی برای میزبانی ارائه می‌دهد. این واحدها شامل اتاق‌های اگزکیوتیو کویین، اگزکیوتیو دلوکس کینگ و اگزکیوتیو تویین هستند. اتاق‌های طبقه چهارم این هتل دارای تراس نسبتا بزرگی هستند ولی میز و صندلی در تراس‌ها چیده نشده است. اتاق‌های طبقات بالاتر هتل نیز نرخ‌های متفاوتی دارند. از آنجایی که تنها چند سال از شروع فعالیت هتل Candeo گذشته، امکانات و اثاثیه آن قدیمی نیستند و پنجره‌های بزرگش فضای دلبازی به اتاق‌ها داده است. در تمامی این اتاق‌ها امکاناتی همچون تلفن، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، تهویه مطبوع، میز و کاناپه قرار داده شده است. اتاق‌های این هتل در متراژهای ۱۶، ۱۸ و ۲۰ مترمربعی بوده و نسبت به دیگر هتل‌های توکیو بزرگ‌تر هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


اسپای “Sky Spa” در طبقه آخر هتل واقع شده و از دیوارهای شیشه‌ای آن می‌توان شهر توکیو را نظاره کرد. اسپای آقایان و بانوان جداست و از اسپای بانوان منظره تپه‌های روپونگی پیداست. مهمانان هتل می‌توانند از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۱ قبل از ظهر روز بعد از این اسپا استفاده کنند. البته امکان بهره‌مندی از سونای هتل از ساعت ۲ نیمه شب تا ۶ صبح نخواهد بود. خدمات فکس، کپی، لاندری و اتاق چمدان نیز از دیگر خدمات و امکانات هتل کاندو روپونگی توکیو به حساب می‌آیند. ضمنا دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی در طبقات هتل قرار داده شده تا مهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان تهیه آن‌ها را داشته باشند.

رستوران هتل


در طبقه سوم کاندئو هتلز روپونگی رستورانی عمومی دایر است که فقط در وعده صبحانه پذیرای مهمانان است و مهمانان می‌توانند بین ساعات ۷ صبح تا ۱۰ صبح به این رستوران مراجعه کنند و صبحانه‌ و دسر خود را میل کنند. در منوی این رستوران صبحانه‌هایی به سبک آمریکایی (سوسیس، تخم مرغ، میوه، سالاد و نان) و ژاپنی (برنج، سوپ، توفو، ماهی و برخی غذاهای دریایی) و حتی مخصوص گیاه‌خواران وجود دارد. مهمانان می‌توانند علاوه بر این‌ها قهوه، سوپ روزانه، انواع نان، دسر و میوه را سفارش داده و میل کنند. صبحانه برای کودکان زیر ۲ سال در این رستوران رایگان است و از کودکان ۲ تا ۶ سال هزینه کم‌تری دریافت می‌شود.

فاصله هتل کاندئو روپونگی توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا تپه‌های روپونگی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است