search
menu

هتل Belken Hotel Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belken Hotel Tokyo
امکانات کلی هتل بلکن توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلکن توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Belken Hotel Tokyo


هتل سه ستاره بلکن توکیو در یک موقعیت عالی در منطقه چووارد توکیو، در ۵۰۰ متری بنای یادبود یاسوبه تاکتسونه هوریب واقع شده است. توکیو یک مرکز بین المللی تحقیق و توسعه است و توسط چندین دانشگاه بزرگ، به ویژه دانشگاه توکیو، نمایندگی می‌شود. این شهر میزبان چندین رویداد بین المللی از جمله بازی‌های المپیک و پارالمپیک تابستانی بوده است. هتل در فاصله چند قدمی ایستگاه راه آهن توکیو قرار دارد و پایگاه ایده آلی را در هنگام اقامت در توکیو به میهمانان ارائه می‌دهد. این هتل به جاذبه‌های محبوبی مانند پارک اوئنو، باغ ملی شینجوکو گیوئن، میدان کنگره نیهونباشی، بلسال یائسو و کیوباشی ادوگراند نزدیک است. برج توکیو در ۳.۵ کیلومتری هتل قرار دارد و یکی از مشهورترین نقاط توریستی برای بازدید و عکاسی است. این هتل مکان بسیار مناسبی برای تجارت و همچنین برای گشت و گذار است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی هاندا توکیو است که در ۲۶ کیلومتری هتل Belken Hotel Tokyo قرار دارد. با خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو این هتل مجلل و لوکس اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه خواهید کرد. دلیل شما برای سفر به توکیو هرچه که باشد، این هتل مکانی عالی برای یک استراحت هیجان انگیز است.

امکانات کلی هتل بلکن توکیو


اقامتی بی دردسر با تمامی امکانات و خدمات توسط هتل بلکن توکیو ارائه می‌شود. در طول اقامت می‌توانید به اینترنت بی سیم پر سرعت دسترسی داشته باشید. این هتل خدمات پذیرش مانند انبار چمدان را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. به لطف خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی ارائه شده در هتل، نیازی به برداشتن لباس اضافی ندارید و بارها و بارها می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را بپوشید. مسافرانی که علاقمند به پاکیزگی هستند، از اقامت در اینجا لذت خواهند برد، جایی که نظافت از ۹۵ درصد گزینه‌های دیگر در شهر بالاتر است. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که معلولیت جسمانی دارند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی داشته باشند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل منوع است. این هتل یک هتل غیر سیگاری است بدین معنی که سیگار کشیدن به فضاهای خاصی محدود می‌شود تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. کارکنان هتل Belken Hotel Tokyo به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی مسلط بوده و مشتاقانه منتظر خدمات رسانی به میهمانان گرامی هستند. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ تا ۱۲ نیمه شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل بلکن توکیو عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق یک تخته سوپریور
• اتاق دبل
• اتاق توئین یونیورسال
تمامی اتاق‌های هتل Belken Hotel Tokyo مجهز به تهویه مطبوع، یخچال و فریزر به اضافه تمامی وسایل ضروری برای اقامتی راحت هستند. اتاق‌ها همچنین دارای تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی هستند تا میهمانان را سرگرم کنند. اینترنت بی سیم رایگان برای آنلاین شدن وجود دارد. نظافت نیز به صورت روزانه انجام می‌گیرد. با سشوار، لوازم بهداشتی و حوله‌هایی که در حمام‌های میهمان ارائه می‌شود، می‌توانید شاداب و تمیز بمانید.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های نزدیک اطراف هتل بروید.

فاصله هتل بلکن توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنر بریجستون: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ هاماریکیو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان تاکشیتا: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است