search
menu

هتل Akasaka Yoko Hotel Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akasaka Yoko Hotel Tokyo
امکانات عمومی هتل آکاساکا یوکو توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکاساکا یوکو تاجاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Akasaka Yoko Hotel Tokyo


هتل آکاساکا توکیو دارای سه ستاره است و در شهر توکیو قرار دارد. این هتل دارای موقعیت بسیار خوبی است و حدود پنج دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار آکاساکا فاصله دارد. یک فروشگاه و مرکز خرید خرید در فاصله یک دقیقه‌ای از هتل وجود دارد. اتاق‌های تک نفره، دو نفره و سه نفره با امکانات زیادی در هتل وجود دارند که می‌توانند برای اقامت شما گزینه بسیار خوبی باشند. از جمله ویژگی‌های شاخص این هتل وجود اتاق‌هایی است که سیگار کشیدن در آن‌ها ممنوع است. هتل دارای صبحانه بصورت بوفه است و سبک صبحانه اروپایی و ژاپنی را ارائه می‌دهد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی هاندا توکیو است که ۱۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید به راحتی می‌توانید از طریق شاتل فرودگاهی به این هتل بروید. جاهای دیدنی توکیو بسیار و متنوع هستند که می‌توان به: معبد سنسوجی توکیو، مقبره نزو، منطقه گینزو، کاخ امپراطوری ژاپن و ... اشاره کرد. سفر شما با یک اقامت خوب و بازدید از جاهای دیدنی توکیو به یادماندنی‌تر نیز خواهد شد.

امکانات عمومی هتل آکاساکا یوکو توکیو


از مواردی مهمی که در این هتل به چشم می‌خورد و قبل از رزرو آن باید توجه داشته‌باشید، عدم وجود اینترنت در این هتل است. پس اگر قصد رزرو این هتل را دارید، بدلیل نبود اینترنت، باید نحوه دسترسی به اینترنت از طریق سیم کارت یا هر راه دیگری را از کارکنان هتل یا فرودگاه بپرسید. نکته قابل توجه دیگر این است است که هتل دارای پارکینگ است و برای رزرو آن باید هزینه مجزای آن را بپردازید. دستگاه آبمیوه و نوشیدنی اوتوماتیک وجود دارد که برای داشتن یک نوشیدنی می‌توانید از آن استفاده کنید. این مکان یک مکان بسیار تمیز است و نظافت بصورت روزانه در آن انجام می‌شود. تهویه مطبوع نیز محیط هتل را برای اقامت دلنشین‌تر و مطبوع‌تر ساخته‌است. خشکشویی و لاندری نیز در هتل Akasaka Yoko Hotel Tokyo وجود دارد و اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، باید بدانید که هزینه آن را مجزا از هزینه اقامت باید بپردازید. برگزاری جلسات کاری و همایش‌ها نیز با ارائه امکاناتی در این هتل قابل انجام است. انباری برای چمدان‌های مسافران نیز وجود دارد تا به راحتی بتوانند آن‌ها را در یک مکان امن قرار دهند. حس‌گرهای دود نیز همانند دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های مختلف هتل وجود تا امنیت مالی و جانی شما را تضمین کند. انگلیسی و ژاپنی دو زبانی هستند که کارکنان هتل می‌توانند فقط از طریق این دو زبان با مسافران ارتباط برقرار کنند. هتل دارای آسانسور نیز هست و همین مورد برای بسیاری از مسافران امر ضروری به حساب می‌آید. در ادامه امکانات اتاق‌های هتل برای شما توضیح داده‌خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بزرگ و راحت هستند و تقریبا تمام لوازم و امکانات مورد نیاز برای اقامت چند روزه شما در این اتاق‌ها وجود دارد. در چیدمان هتل از تزئینات و وسایل بسیار شیک و زیبایی استفاده شده‌است. تلویزیون مسطح در تمام واحدها با قابلیت اتصال به کانال‌های مختلف ماهواره‌ای وجود دارد. مبلمانی نیز در کنار تلویزیون وجود دارد که می‌توانید در این بخش به تماشای تلویزیون بپردازید. برای هر واحد بصورت اختصاصی حمام و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. انواع واحدهایی که می‌توانید در هتل Akasaka Yoko Hotel Tokyo رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دلوکس توئین
• اتاق خانوادگی
• اتاق استاندارد تک نفره
• اتاق سوپریور تک نفره
• اتاق کامفورت تک نفره برای خانم‌ها
• اتاق دابل با یک اتاق کوچک
• اتاق اقتصادی توئین
• اتاق استاندارد توئین
• اتاق توئین کامفورت
• اتاق خانوادگی سوپریور

رستوران هتل


هتل یک رستوران شیک و مجهز دارد. صبحانه‌های آن بصورت بوفه سرو می‌شود و سایر وعده‌های غذایی نیز برای مسافران هتل ارائه می‌شود.

فاصله هتل آکاساکا یوکو تاجاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا تپه‌های راپینگی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱.۷ کیلوکتر
فاصله تا موزه نزو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی ژاپن: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میجی جینگو: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است