search
menu

هتل Akasaka Excel Hotel Tokyu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akasaka Excel Hotel Tokyu
امکانات کلی هتل آکاساکا اکسل توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکاساکا اکسل توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Akasaka Excel Hotel Tokyu


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس آکاساکا اکسل توکیو درست رو به روی ایستگاه متروی آکاساکا-میتسوکه قرار دارد. این ایستگاه مترو دسترسی مستقیم به مناطق Ginza، Shibuya و Shinjuku را در کمتر از ۱۰ دقیقه ممکن می‌سازد. ساختمان ملی رژیم غذایی ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. پاساژ خرید توکیو پلازا آکاساکا در طبقه دوم ساختمان هتل واقع شده است، جایی که میهمانان می‌توانند از غذا خوردن و خرید لذت ببرند. برج توکیو، موزه ملی توکیو و کاخ امپراتوری توکیو نقاط دیدنی قابل توجهی هستند و زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در باغ ملی شینجوکو گیوئن و پارک اوئنو مشاهده کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی هاندا توکیو است که ۱۳.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به توکیو را داشته باشید، هتل Akasaka Excel Hotel Tokyu با ارائه خدمات رفاهی بی‌نظیر اقامت راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل آکاساکا اکسل توکیو


این هتل ۲ گزینه غذاخوری، فروشگاه‌های متنوع و اتاق‌های راحت با وای‌فای رایگان، دسترسی به اینترنت سیمی و مینی‌بار دارد. پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان در دسترس هستند. پارکینگ عمومی در محل با هزینه اضافی وجود دارد. برای رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی در دسترس است. هتل Akasaka Excel Hotel Tokyu دارای یک مرکز تجاری، اتاق جلسه و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی است. برای راحتی فکر و خیال خود به هنگام گردش می‌توانید وجه نقد و اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور امکان‌پذیر است بنابراین این هتل برای افرادی که از مشکلات مفصلی رنج می‌برند نیز مناسب است. یک فروشگاه رفاهی در طبقه همکف این هتل واقع شده است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. سیگار کشیدن در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل آکاساکا اکسل توکیو ممنوع است. برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در این هتل تعبیه شده است. یک مرکز تناسب اندام مجهز برای افراد علاقمند به ورزش در نظر گرفته شده است. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل به زبان ژاپنی مسلط هستند و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Akasaka Excel Hotel Tokyu عبارتند از:
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق یک تخته سوپریور
• اتاق دبل اکسل
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق توئین پریمیر
هتل آکاساکا اکسل توکیو دارای ۴۸۷ اقامتگاه با روزنامه و بطری آب رایگان است. تخت‌ها دارای روتختی و ملافه‌های درجه یک هستند. اتاق‌های راحت هتل دارای تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند. هر کدام از اتاق‌ها دارای کتری برقی، یخچال و میز تحریر هستند. میهمانان می‌توانند لباس شب و دمپایی بپوشند و از تماشای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای لذت ببرند. حمام‌ها شامل دمپایی، لوازم آرایشی رایگان و سشوار هستند. خانه‌داری روزانه ارائه می‌شود و می‌توان اتو و میز اتو را درخواست کرد.

رستوران هتل


Akasaka Square Dining هر روز صبحانه بوفه‌ای سرو می‌کند. Super Dining Zipangu غذاهای محلی ارائه می‌دهد و شامل یک بار و گوشه سیگار است. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل آکاساکا اکسل توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه صندلی اوکامورا: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ هاماریکیو: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است