search
menu

هتل اغنار نجف

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aghnar Najaf
امکانات عمومی هتل اغنار نجف
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل اغنار نجف تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aghnar Najaf


هتل اغنار یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره در شهر نجف اشرف است و جزو هتل‌ های نسبتاً گران و معروف این شهر به شمار می رود. ساختمان این هتل ۴ ستاره دارای نمای زیبایی است و با ارائه خدمات و امکانات عالی در هرچه بهتر شدن اقامت مسافران خود تلاش می شود. از مزایای اصلی این هتل می توان به نزدیکی آن به حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علیه‌ السلام اشاره کرد، به طوری که در عرض ۵ دقیقه و پیاده به حرم دسترسی خواهید داشت، علاوه بر آن می توان به وجود پرسنل مجرب اشاره کرد که دائما در حال جلب رضایت مسافران هستند. هتل اغنار در شهر نجف جزو هتل های درجه الف به شمار می رود و پیشنهاد ما اینست حتما در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نمایید تا خیالتان از محل اقامتتان آسوده شود. همچنین لازم به ذکر است هزینه Aghnar Hotel Najaf براساس دلار دریافت می شود و به دلیل اینکه همه روزه قیمت ها در حال نوسان هستند، بهتر است قبل از آغاز سفرتان اقدام به رزرو هتل نمایید. به دلیل شلوغی و ازدحام زائران در ایام خاص قیمت‌ های این هتل تغییر می کند. از قوانین این هتل می توان به زمان ورود و خروج اشاره کرد، طوری که ساعت تحویل اتاق ها ۲ ظهر و ساعت تخیله اتاق ها نیز ۱۲ ظهر است. توجه داشته باشید

امکانات عمومی هتل اغنار نجف


از امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌ های مجهز و باکیفیت، رستوران‌، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی با هزینه، کافی‌ شاپ، وای فای رایگان در تمامی فضای هتل و آسانسور اشاره کرد، همچنین به دلیل تسلط پرسنل این هتل به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مورد توجه ایرانیان زیادی قرار می گیرد. برای مسافرانی که به قصد سفر کاری عازم این شهر می شوند، محلی برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایشان تعبیه شده است. اگر به خدمات خشکشویی و لباسشویی نیاز داشته باشید، به راحتی می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. براساس قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات مناسبی تدارک دیده شده است. در قسمت تبدیل ارز نیز می توانید پولتان را تبدیل کنید. در بخش لابی می توانید به خدمات تور، خدمات بلیط، اتاق چمدان ها دسترسی داشته باشید. چندین مغازه نیز در لابی Aghnar Hotel Najaf دایر است تا سوغاتی و اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل اغنار طراحی و چیدمان بسیار زیبایی دارند و این هتل با هدف جلب رضایت مسافران جزو پرطرفدارترین هتل های شهر نجف به شمار می رود. همه اتاق ها چشم انداز بی نظیری رو به حرم مطهر دارند و همگی به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. همچنین تمامی اتاق ها داری امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی هستند، این امکانات عبارتند از روم سرویس روزانه، گاوصندوق، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، تلفن و کتری برقی و .... حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، سشوار، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. همچنین سرویس بهداشتی فرنگی در داخل حمام ها قرار دارد. بعد از گشت و گذارهای روزانه می توانید در اتاق های عایق صدا با پنجره های دوجداره در آرامش کامل استراحت کنید و تمیزی اتاق های هتل اغنار زبانزد گردشگران است. همچنین به دلیل مجهز بودن به سیستم اطفا حریق اجازه استعمال سیگار ندارید. لازم به ذکر است برای دسترسی به طبقات مختلف آسانسور وجود دارد.

فاصله هتل اغنار نجف تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام علی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شیخ طوسی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قبرستان وادی السلام: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد حنانه: ۳ کیلومتر
فاصله تا دریای نجف: ۲۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است