search
menu

اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره
امکانات عمومی اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره


اقامتگاه بومگردی خانه توریست زواره با یک دهه قدمت در شهر زواره در قلب کویر قرار دارد. شهر زواره یکی از شهرستان های اردستان در استان اصفهان است و با شهر اصفهان حدودا ۱۴۰ کیلومتر فاصله دارد. شهر تاریخی زواره به دلیل قرارگیری در منطقه کویری دارای آثار تاریخی زیادی مربوط به دوران سلجوقیان و قاجار است که همگی نشان دهنده قدمت این شهر هستند و هنر های بومی این شهر مانند قالی بافی، خراطی، آهنگری و سفال گری و جاذبه های گردشگری باعث جذب قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی می شوند که با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر می کنند. جاذبه های گردشگری نزدیک به این اقامتگاه عبارتند از بافت تاریخی زواره، بازار قدیمی، مقبره امام زاده یحیی، مسجد جامع چهار ایوانی، قلعه سنگ بست، منار بنکویه، حسینیه بزرگ و یخچال سنتی که گردشگران به راحتی با اقامت در این محل به این اماکن دسترسی خواهند داشت. ساختمان این اقامتگاه به شکل مدرن در فرم سنتی ساخته شده و آماده میزبانی از میهمان داخلی و خارجی کشور است. این خانه تاریخی برای آغاز فعالیت خود مورد بازسازی قرار گرفته است.
مورد جالب توجه در رابطه با نحوه اقامت در این اقامتگاه است که بسیار متفاوت بوده و حس و حال نوستالژیک را در قالب امکانات مدرن تجربه خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره به دلیل قرارگیری در خیابان طالقانی دسترسی به بازارچه تاریخی زواره، منار تاریخی و آب انبار پامنار بسیار آسان است.

امکانات عمومی اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره


یکی از امکانات اصلی این اقامتگاه می توان به پذیرش ۲۴ ساعته آن اشاره کرد. سپس لازم به ذکر است اگر نزد خود افراد سالمند یا کودک خردسال داشته باشید، بهتر است توجه کنید که خانه توریست زواره در بعضی از جاها مانند دسترسی به طبقه زیرزمین دارای پله است. در حالت کلی این اقامتگاه برای مهمانانی پیشنهاد می شود که به دنبال فرصتی برای رهایی از زندگی روزمره و ماشینی هستند، در واقع در این اقامتگاه می توانید طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنید.
از امکانات این اقامتگاه می توان به پرسنل کار آزموده و مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد، بدین جهت همواره مملو از گردشگران خارجی است، همچنین اینترنت، آشپزخانه و راهنمای تور نیز جزو امتیازات این اقامتگاه به شمار می روند. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این اقامتگاه اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. محوطه این اقامتگاه نیز به عنوان پارکینگ مورد استفاده مسافران قرار می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه


این اقامتگاه شامل ۸ باب اتاق است و برای ایجاد فضای سنتی در یکی از اتاق ها سرویس بهداشتی و حمام وجود ندارد و برای آسایش بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. مورد دیگر نیز برای القای سنتی بودن این اقامتگاه می توان به نبود تختخواب در اتاق ها اشاره کرد، به طوری که سرویس خواب در اتاق ها به صورت کف خواب است. اتاق ها از یک تا سه نفر ظرفیت دارند و با انتخاب این اقامتگاه صبحانه رایگان شامل مسافران می شود.
اقامتگاه بوم گردی خانه توریست با ظرفیت ۲۵ گردشگر دارای اتاق های ۳ نفره، ۴ نفره و ۷ نفره است که این اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مستقل بوده اما اتاق های ۲ نفره و ۵ نفره سرویس بهداشتی مشترک دارند. در داخل اتاق ها نیز سیستم سرمایشی و گرمایشی به صورت کولر آبی و بخاری گازی و شوفاژ دایر هستند. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیست. هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان بوده و برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم بها بوده و برای بالای ۱۱ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران اقامتگاه


در این اقامتگاه امکان سفارش غذا نیز برای مسافران وجود دارد. در رستوران این اقامتگاه انواع غذاهای ایرانی و محلی مانند کاچی ذرت، کالجوش و دچانی سرو می کنند، مطمئنا از طعم لذیذ این غذاهای محلی سیر نخواهید شد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه توریست زواره تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار تاریخی زواره: ۷۵۰ متر
فاصله تا مسجد جامع زواره: ۸۰۰ متر
فاصله تا منارتاریخی زواره: ۸۵۰ متر
فاصله تا مقبره امام زاده یحیی: ۸۵۰ متر
فاصله تا آب انبار پامنار: ۹۰۰ متر
فاصله تا قلعه تاریخی سنگ بست: ۱ کیلومتر
فاصله تا یخچال سنتی زواره: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است