search
menu

هتل صالح زاهدان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صالح زاهدان
امکانات و خدمات عمومی هتل صالح زاهدان
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل صالح زاهدان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل صالح زاهدان


هتل صالح زاهدان در شهر زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و از هتل هایی است که برای کسانی که به اقامتی با صرفه و اقتصادی فکر می کنند کاملا مناسب است. هتل صالح زاهدان دو ستاره است و در سال ۱۳۶۸ ساخته شده است، اما در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد و اکنون با طراحی بهتر و راحت تر از مسافران استقبال می کند. این اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی زاهدان ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد که برای مسافران با بلیط هواپیما انتخابی مناسب است. چنان‌ چه، با قطار به شهر زیبای زاهدان سفر کنید ایستگاه قطار زاهدان فاصله ای حدود ۵ دقیقه با ماشین تا هتل دارد. موقعیت قرارگیری این هتل بسیار خوب است زیرا در مرکز شهر زاهدان ساخته شده است و به مراکز مهم شهر دسترسی راحتی دارد. در پایین این ساختمان، مرکز خریدی هم به نام پاساژ صالح قرار دارد که برای خرید می تواند مکان مناسبی باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل صالح زاهدان


هتل صالح دارای رستوران، کافی شاپ، اینترنت نامحدود رایگان در لابی ، پارکینگ روباز، نمازخانه است. این هتل صبحانه رایگان و سرویس اتاق دارد و کارکنان مجرب و خوش برخورد و مهمان نواز آن، با اشتیاق پذیرای مسافران هستند. در لابی هتل می توانید ساعاتی را به تماشای تلویزیون بگذرانید و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را میل کنید. اگر به تمیزی کفش های خود اهمیت خاصی می دهید، یک دستگاه واکس کفش در هتل موجود است. این هتل یک سالن جشن و مراسم عروسی هم دارد.

اتاق های هتل


هتل صالح زاهدان در سه طبقه، دارای ۳۸ اتاق است. اتاق های هتل در انواع یک تا سه تخته هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل همگی مجهز به تلویزیون، حمام و دوش، سشوار، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپلیت و چیلر، یخچال، میز آرایش و آیینه هستند. در هتل صالح زاهدان اقامتی خوش و آسوده را همراه با امکاناتی درخور و مناسب داشته باشید.

رستوران هتل


در رستوران با صفا هتل صالح زاهدان، می توانید ساعاتی خوش را سپری کنید و در آرامش به صرف وعده های غذایی خود بپردازید. این رستوران منوی غذایی متنوعی دارد و انواع خوراک های ایرانی، محلی و هندی را سرو می کند.

فاصله هتل صالح زاهدان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع مکی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پاساژ هامون: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پست و ارتباطات زاهدان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار رسولی زاهدان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانقاه شهر زاهدان: ۳.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است