search
menu

هتل پارسیان آزادی یاسوج

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان آزادی یاسوج
امکانات و خدمات عمومی هتل پارسیان آزادی یاسوج
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل پارسیان آزادی یاسوج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارسیان آزادی یاسوج


هتل پارسیان آزادی یاسوج از هتل های مجموعه پارسیان است. این هتل قدیمی و ۴ ستاره در لابه لای طبیعتی زیبا بنا شده و به خاطر موقعیت مکانی‌ اش محیطی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود فراهم می کند. در واقع ساختمان هتل Yasouj Parsian Hotel بر فراز تپه ای در جنوب شهر ساخته شده که مشرف به رودخانه بشار است و کسانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند در طول اقامت نظاره گر چشم اندازهای کوهستان پوشیده با درختان بلوط و انگور باشند و به پیاده روی در محیطی سرسبز و خوش آب و هوا بروند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارسیان آزادی یاسوج


هتل آزادی با قرار گرفتن روی این تپه، حدود ۵۰۰ متر از جاده اصلی فاصله پیدا کرده و همین باعث دوری مهمانان از ازدحام و شلوغی و در نتیجه آرامش آن ها شده است. البته این آرامش گاهی به خاطر نزدیکی به شهربازی از مهمانان سلب می شود ولی این مسئله را می توان هنگام رزرو اتاق ها حل کرد. به طور کلی این هتل با داشتن امکانات کافی اقامتی خوش را برای مهمانانش رقم می زند؛ در محوطه هتل آزادی یاسوج فضایی مسقف و غیرمسقف برای پارک خودروها فراهم شده که به صورت شبانه روزی قابل استفاده است و برای بهره مندی از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. اینترنت هتل نیز تا ۵۰۰ مگابایت اول رایگان و بیش تر از آن هزینه دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


مجهز بودن به امکانات استاندارد رفاهی و طراحی و دکوراسیون خوب، از اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان یاسوج خانه دومی برای خریداران بلیط هواپیما یاسوج ساخته است. اینجا می توان در برخی اتاق ها از روی خوش خواب ها شاهد چشم اندازی از شهر و پوشش جنگلی شد. این هتل در مجموع ۷۲ باب واحد اقامتی از جمله انواع اتاق های ۲ تخته و ۳ تخته را برای میزبانی از مهمانانش آماده کرده و سوئیت های آن در ۳ دسته معمولی، پرنسس و پرزیدنتال ارائه می شوند. چنانچه قصد دارید خاطراتی فراموش نشدنی را ضمیمه بلیط هواپیما چارتر خود کنید، سوئیت های پرزیدنتال هتل آزادی یاسوج را انتخاب کنید. البته در همه واحدهای هتل امکاناتی مثل سشوار، کیت خیاطی، تلویزیون، یخچال و صندوق امانات شخصی گنجانده شده اند.

رستوران هتل


با توجه به بازخوردهایی که در نظرات مهمانان هتل ثبت شده، کیفیت غذاهای این هتل در حد متوسط است. رستوران دنا در طبقه همکف هتل واقع شده و فضای بزرگ اما شلوغی دارد و قادر است از ۱۵۰ نفر میزبانی کند. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و فست فود را پیدا می کنید. صبحانه نیز در همین رستوران سرو می شود. کافی شاپ هتل آزادی یاسوج فضای دلبازتری دارد و در همین طبقه همکف دایر است. البته خدمات روم سرویس نیز در این هتل ارائه می شود.

امکانات و خدمات دیگر هتل


با اینکه تنوع و کیفیت امکانات هتل در حدی نیست که انتظارات شما را از یک هتل ۴ ستاره برآورده سازد ولی نقاط مثبتی مثل برخورد خوب و حرفه ای کارکنان، تجربه ۲۵ ساله مدیریت هتل و نرخ اقامتی مناسب توانسته رضایت مهمانان هتل را جلب کند. علاوه بر این، هتل برای سفرهای خانوادگی و حتی کاری هم مناسب است. بیزینس روم یا سالن VIP هتل با اینترنت پر سرعت و تجهیزات صوتی و تصویری مجهز شده است و سالن سمینار هتل محل مناسبی برای برگزاری کنفرانس ها، جلسات و حتی جشن های عروسی است و می توان این سالن را به وسیله پارتیشن به ۲ قسمت مجزا تقسیم کرد. خدمات تاکسی سرویس، خدمات تور، زمین ورزشی و آلاچیق از دیگر خدمات و امکانات هتل پارسیان یاسوج هستند.

فاصله هتل پارسیان آزادی یاسوج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه یاسوج: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی رود بشار: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باشگاه بیلیارد: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه یاسوج: ۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه یاسوج:‌ ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است