search
menu

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه


شهر ورزنه در استان اصفهان واقع شده است و به دلیل کویری بودن آن گردشگران و طبیعت گردان زیادی به این شهر کوچک سفر می کنند. سفر به این شهر، در کنار کویر نوردی، جذابیت دیگری که دارد، بودن در کنار مردم و جامعه محلی است که حسی منحصر به فرد را به گردشگر اعطا می کند. به همین منظور، یکی از هتل های سنتی عالی برای اقامت در ورزنه، اقامتگاه بومگردی نگار است. این اقامتگاه یک خانه تاریخی است که قدمتش به دوره پهلوی می رسد و به تازگی تغییراتی در آن انجام شده است و مرمت شده است تا کیفیت بهتری را داشته باشد. اقامتگاه بومگردی نگار در موقعیت بسیار خوبی در شهر واقع شده است و به بسیاری از جاذبه ها و مکان های مهم شهر ورزنه دسترسی آسانی دارد. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، می توانید از فرودگاه بین المللی اصفهان تا اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه را در حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با ماشین طی کنید؛ و همچنین در همین مدت زمان می توانید از ایستگاه راه آهن اصفهان به اقامتگاه بومگردی نگار برسید. در خانه سنتی نگار ورزنه (Negaar Varzaneh Traditional Guest House)، اقامتی کم نظیر و به یاد ماندنی را در فضا و معماری که نشانگر سنت و فرهنگ بومی شهر ورزنه و هنر ایرانی است، خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه


در این اقامتگاه بومگردی علی رغم سنتی بودن، امکان استفاده از تجهیزات و خدمات با کیفیتی را دارید که اقامتی خوش و آسوده را برای شما فراهم می کنند. در این خانه سنتی، لابی در طبقه همکف، رستوران، حیاطی با تخت های چوبی و حوضی در میان آن، اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی و نمازخانه وجود دارد. خدماتی که اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه ارائه می دهد، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، خدمات خانه داری، لباسشویی، اتو کردن لباس ها و نگهداری از وسایل و چمدان ها. برای گشتن در شهر و اطراف آن حتما از خدمات تور این اقامتگاه استفاده کنید تا سفری فوق العاده را تجربه کنید. قابل ذکر است که در این اقامتگاه بومگردی، یک کتابخانه کوچک اما مفید قرار دارد که برای علاقه مندان به کتاب خواندن بسیار جذاب و عالی است. اگر بلیط هواپیما اصفهان رزرو کرده اید، برای سهولت بیشتر از تاکسی سرویس خانه سنتی نگار استفاده کنید.

اتاق های هتل


اتاق های اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه، شامل اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته، اتاق های چهار تخته و اتاق های پنج تخته است. طراحی و دکوراسیون اتاق ها به سبکی سنتی است و برای شما اینگونه تداعی می شود که گویا در زمان های قدیم در این خانه در حال زندگی هستید و حسی خاص و نوستالژیک را تجربه می کنید.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های دنج و خوش صفای اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه امکانات خوبی وجود دارد؛ از جمله: تخت خواب، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام با دوش و سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اطفا حریق، امکان شارژ کردن وسایل الکترونیکی، میز تحریر و رخت آویز.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در اقامتگاه بومگردی نگار، هرگز احساس بی حوصلگی نمی کنید زیرا می توانید به حیاط با صفا، دنج و با نمایی چشم نواز بروید و با همراهان خود بر تخت های چوبی بنشینید، از هوا لذت ببرید و به گفت و گو بپردازید و خاطرات شیرینی برای خود بسازید. از ویژگی های خاص دیگر این هتل این است که می توانید به پشت بام بروید و نمای شهر ورزنه، مسجد جامع شهر و خانه های خشتی آن را تماشا کنید و عکس های زیبایی بگیرید.

رستوران هتل


در رستوران سنتی این خانه تاریخی در فضایی دلنشین، ساعاتی را به میل کردن خوراک های لذیذ و خوش پخت اصیل ایرانی و محلی بگذرانید و لذت ببرید. باید گفت که خوراک های این رستوران از محصولات خانگی و صد در صد طبیعی تهیه شده اند.

فاصله اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد جامع ورزنه: ۲۲۰ متر
فاصله هتل تا گاو چاه ورزنه: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا پل قدیمی ورزنه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کویر ورزنه: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه قورتان: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا تالاب گاو خونی: حدود ۴۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است