search
menu

هتل شادی اورامان مریوان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شادی اورامان
امکانات عمومی هتل شادی هورامان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شادی اورامان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شادی اورامان


هتل شادی هورامان یکی از هتل های شهر مریوان کرمانشاه است که در سال ۱۳۸۳ افتتاح گردیده است. این هتل زیبا بخاطر معماری خاص و سنگی خود در میان گردشگران زیادی شهرت دارد. هتل سنگی شادی دارای دو طبقه و ۱۹ باب اتاق است که برای مسافران اقامتی به یادماندنی به ارمغان می آورد. هتل شادی در روستای اورمان تخت کردستان در شهر هورامان یعنی ۱۶۰ کیلومتری شهر سنندج و ۶۰ کیلومتری شهر مریوان واقع شده است. این روستا بخاطر معماری خاص خود به هزار ماسوله معروف است و از لحاظ آرامش بسیار فوق العاده بوده و برایتان سفری رویایی به ارمغان می آورد.
مطمئن باشید اقامت در چنین منظره ای یکی از رویایی ترین سفرهایتان خواهد بود، به طوری که می توان گفت هتل سنتی با معماری باشکوه و چشم نواز برای خیلی ها خاطره انگیز خواهد بود. این هتل سه ستاره برای ارائه خدمات مناسب تر در سال ۱۳۹۳ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است و از سال ۱۳۹۴ نیز به استقبال گردشگران رفته و اقامتی عالی برایشان فراهم نموده است. پس اگر به دنبال سفری متفاوت و سرشار از فرهنگی غنی و طبیعتی بکر هستید، بهترین انتخاب هتل شادی هورامان خواهد بود، زیرا پاسخگوی همه نیازهای مسافران این مرز و بوم است.

امکانات عمومی هتل شادی هورامان


هتل سنگی شادی یکی از خاص ترین هتل های استان کردستان به شمار می رود و این خاص بودن مروبط به معماری منحصر بفرد آن است. این هتل از جنس سنگ ساخته شده و تمامی راهروها، اتاق ها و حتی لابی نیز از جنس سنگی هستند. البته لازم به ذکر است که این هتل دو طبقه آسانسور ندارد و در صورتی که مشکلات جسمانی یا حرکتی دارید، بهتر است از اتاق های طبقه اول رزرو کنید. از امکانات رفاهی این هتل می توان به پاركينگ با ظرفیت ۵۰ خودرو، نمازخانه، کافی شاپ و رستوران، اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل سنگی شادی سنندج اتاق ها چشم انداز بی نظیری رو به کوه و طبیعت بکر کردستان دارند. در اتاق های خود امکاناتی نظیر رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، تختخواب های استاندارد تعبیه کرده است. اتاق های این هتل انواع مختلفی دارند که شامل اتاق های ۱ تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته هستند. اتاق های این هتل شامل فضایی امن و دنج برای رفع خستگی روزانه است، پس اگر به دنبال اقامتی توام با آرامش و قیمتی مناسب و خدمات مطلوب هستید، پیشنهاد ما رزرو این هتل زیباست، بنابراین با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده تان رقم بزنید. در داخل اتاق ها نیز تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وجود دارد.
هزینه اقامت برای کودکان تا ۶ سال رایگان است و برای افرادی بالای ۷ سال نیز به طور کامل دریافت می گردد. همه اتاق های موجود در این هتل شامل ظرفیت اضافی هستند که سرویس اضافی به صورت تخت تاشو فلزی ارائه می شود که در صورت نیاز می توانید از مسئول مربوطه درخواست نمایید. در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی وجود دارد و در داخل حمام ها نیز می توانید به امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی دسترسی داشته باشید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کند که در صورت اقامت می توانید صبحانه رایگان میل کنید ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل شادی اورامان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد اورامان: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه اورامان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا منطقه حفاظت شده کوه تخت: ۲۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است