search
menu

هتل تنکا پارسه تنکابن

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تنکا پارسه تنکابن
امکانات کلی هتل تنکا پارسه تنکابن
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل تنکا پارسه تنکابن
فاصله هتل تنکا پارسه تنکابن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل تنکا پارسه تنکابن


هتل تنکا پارسه تنکابن اقامتگاهی است خوش منظره و اقتصادی واقع در استان دل انگیز و دیدنی مازندران و ارتفاعات خوش آب و هوای تنکابن که به تازگی در منطقه توریستی شگفت انگیز و تماشایی جنگل سه هزار تاسیس گردیده و افتخار میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت را در طبیعت دلنواز و خیره کننده شمال کشورمان کسب کرده است. هتل تنکا پارسه تنکابن در جاده سه هزار و در دل طبیعت سرسبز تنکابن واقع شده و از نظر موقعیت مکانی در منطقه ای بسیار تماشایی، نزدیک به برخی از جاذبه های دیدنی تنکابن و مواهب طبیعی استان مازندران قرار گرفته است.

امکانات کلی هتل تنکا پارسه تنکابن


هتل تنکا پارسه تنکابن اقامتگاهی سه ستاره بوده و از امکانات رفاهی و اقامتی قابل قبولی برخوردار است. امکاناتی از قبیل آسانسور، کپسول آتش نشانی، پرینتر، فکس، فتوکپی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و لابی گنجانده شده تا هیچ کم و کسری برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما مازندران به این خطه زیبای کشورمان قدم می گذارند، وجود نداشته باشد. گفتنی است پرسنل زحمت کش و مجرب این هتل برای افرادی که با خودروی شخصی به این مکان سفر می کنند، نیز چاره ای اندیشیده اند: پارکینگ مناسب هتل با ظرفیت ۷ خودرو قادر است خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود در مکانی مطمئن آسوده گرداند و لذت اقامتی بی دغدغه را برایشان فراهم آورد. ناگفته نماند که این هتل با داشتن رستورانی در طبقه همکف، کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان را تامین کرده و فضای دلنشین و آرامش بخشی را برای صرف غذایی لذیذ، غذایی که توسط سرآشپزانی ماهر با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با مواد اولیه سالم طبخ می گردند، به میهمانان ارائه کند.به لطف وجود کارکنانی مجرب و کارآزموده، خدماتی باکیفیت و رضایت بخش در هتل تنکا پارسه تنکابن به میهمانان ارائه خواهد شد. خدماتی نظیر خانه داری و روم سرویس در هر زمان از روز و در صورت درخواست میهمانان ارائه می گردد تا هیچ گردشگری در طول مدت اقامت در این مکان هیچ نیازی را احساس نکند. برای رفاه بیشتر میهمانان هتل، خدمات اینترنت پرسرعت و وایفای نیز از همان بدو ورود به گردشگران عرضه خواهد شد تا امکان گشت و گذار در فضای مجازی نیز برای میهمانان فراهم باشد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل تنکا پارسه تنکابن


از آنجایی که هتل تنکا پارسه تنکابن اقامتگاهی تازه تاسیس است (سال ۱۳۹۸)، کلیه واحدهای اقامتی هتل در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند و به زیبایی با رنگ هایی دلنشین رنگ آمیزی گشته اند. گردشگران با خرید بلیت هواپیما تنکابن و سفر به این مکان قادرند واحد مناسب خود را از میان ۱۲ واحد اقامتی مبله و مجهز برگزینند و اقامتی آسوده و لذت بخش را در این مکان تجربه کنند. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل از چشم اندازی بسیار تماشایی و معماری و طراحی جذابی برخوردار بوده و با تجهیزات اقامتی شیک و مناسب تزئین شده اند. امکانات واحدهای اقامتی هتل تنکا پارسه تنکابن به گونه ای است که حتی سخت گیرترین میهمانان را نیز راضی و خشنود می سازد. از مبلمانی شیک و تلویزیون و یخچال گرفته تا چای ساز و وسایل بهداشتی و استحمام، کلیه تجهیزات رفاهی لازم برای تجربه اقامتی آسوده در این مکان فراهم گردید تا هیچ کم و کاستی احساس نگردد و حس حضور در خانه به میهمانان و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت منتقل گردد. خوب است بدانید که تمامی واحدهای به سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز گشته اند تا رفاه حداکثری میهمانان تامین گردد.

فاصله هتل تنکا پارسه تنکابن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا جنگل سه هزار: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا گرماپشته تنکابن:‌ ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا منطقه حفاظتی بلس کوه: ۱۸.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا استراحتگاه تفریحی اسپی چال: ۲۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دشت دریاسر: ‌۲۷ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است