search
menu

هتل آپارتمان راستین تالش

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان راستین تالش
امکانات هتل آپارتمان راستین تالش
خدمات هتل آپارتمان راستین تالش
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان راستین چالش تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان راستین تالش


هتل آپارتمان راستین تالش در این شهرستان قرار گرفته و امکانات رفاهی مناسب و مقرون به صرفه آن باعث شده است که این هتل درمیان مسافران شهر تالش طرفداران زیادی داشته باشد. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر ساحلی جذاب تالش، در این هتل آپارتمان اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات مقرون به صرفه آن بهره مند شوید.
استان گیلان با داشتن آب و هوای معتدل و طبیعتی شگفت انگیز یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری ایران به حساب می آید و هرساله مسافران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می کند. تمام شهرستان های استان گیلان زیبا و تماشایی هستند اما شهرستان تالش که در قسمت غربی این استان قرار گرفته زیبایی های غیر قابل وصفی دارد که آن را از سایر شهرستان های گیلان متمایز می کند. تالش از سه طرف با کوه های بلند البرز احاطه شده است و سمت دیگر آن به ساحل زیبای دریای خزر می رسد. طلاقی کوه های سراسر سرسبز، ساحل آبی دریا، دشت های زیبا و درختان سربه فلک کشیده در این شهرستان، مجموعه ای خارق العاده را به وجود آورده اند که حقیقتا یکی از شاهکارهای بزرگ طبیعت است و چشم از تماشای آن سیر نخواهد شد.
پارک جنگلی گیسوم از شگفت انگیز ترین جاذبه های این شهرستان است که تماشای زیبایی های آن نصیب هرکسی نخواهد شد. این پارک مجموعه ای از درختان در هم پیچیده را تشکیل می دهد که مانند یک تونل شما را به ساحل زیبای دریای خزر میرسانند و در میان گردشگران این شهر محبوبیت زیادی دارند.

امکانات هتل آپارتمان راستین تالش


هتل آپارتمان راستین تالش دقیقا در مرکز این شهر قرار گرفته و همین مسئله دسترسی مسافران را به مناطق مختلف شهر آسان می کند. یکی از هیجان انگیزترین تفریحات شهر تالش یعنی سورتمه ریلی، در نزدیکی این هتل آپارتمان قرار دارد و مهمانان ساکن هتل می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و لحظات زیبایی را در طول سفر تجربه کنند. هتل دارای کتابخانه است و مهمانان می توانند در زمان اوقات فراغت خود از امکانات موجود در آن بهره مند شوند. ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده که رفت و آمد را برای مسافران راحت تر می کند. لابی هتل داری اینترنت است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. علاوه بر آن استفاده از پارکینگ نیز برای تمام ساکنان هتل رایگان است. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می توان به تلویزیون در لابی، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن و... اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان راستین تالش


خدمات هتل آپارتمان راستین تالش در کنار امکانات رفاهی مناسب آن، محلی زیبا و آرامش بخش را برای اقامت مسافران فراهم می کند. پرسنل مجرب این هتل بسیار مهمانواز هستند و صمیمانه از مسافران استقبال می کنند. پذیرش هتل آپارتمان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. مسافران می توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در صندوق امانات هتل نگهداری کنند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند. همچنین هتل دارای خدمات پزشکی است که خیال مهمانان را از بابت بروز اتفاقات ناگهانی نیز راحت می کند. آژانس مسافرتی، ارائه روزنامه به مسافران، اتاق چمدان، پرینتر، فکس و... از دیگر خدمات هتل آپارتمان راستین تالش هستند که اقامتی زیبا و به یادماندنی را برای مسافران رغم می زنند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل آپارتمان راستین تالش در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۱۶ واحد سوئیت پنج نفره است که در مجموع ظرفیت تخت های آن به ۴۰ تخت می رسد. تمام سوئیت های این مجموعه مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند که احساس خوشی از اقامت را به مهمانان منتقل می کنند. همچنین این واحدها داری بالکن نیز هستند که منظره ای روبه دریا، جنگل و کوچه دارند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان راستین چالش دارای امکانات خوبی هستند که سفر را برای مهمانان دلچسب و لذت بخش می کند. از جمله این امکانات می توان به روم سرویس، مینی بار، یخچال، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان راستین چالش تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا دریاچه نئور: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا جنگل گیسوم: ۱۹.۵ کیلومتر
فاصله تا ماسال: ۵۹.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی رشت: ۹۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است