search
menu

هتل جهانگردی سیرجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل جهانگردی سیرجان
اماکن نزدیک هتل جهانگردی سیرجان

درباره ‌هتل جهانگردی سیرجان


هتل جهانگردی سیرجان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های استان کرمان می‌باشد که در شهر سیرجان قرار گرفته است. این هتل به منظور خدمت رسانی بهتر به گردشگران، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. مهمانسرای جهانگردی سیرجان دارای ۳۰ واحد اقامتی مجزا است که همگی آن‌ها با امکانات رفاهی متعددی تجهیز شده اند.
از جمله امکانات هتل جهانگردی سیرجان می‌توان به یخچال، تلویزیون ال سی دی، میز تحریر و صندلی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی اشاره کرد. کاربران می‌توانند در محوطه لابی هتل و همچنین در داخل تمامی اتاق‌ها، به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. جهت رفاه حال مسافران، دستگاه چای ساز هم در اتاق‌ها تعبیه شده است.
صبحانه به صورت رایگان در هتل جهانگردی سیرجان سرو می‌شود. علاوه بر این، رستوران مهانسرا هم با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر، پذیرای مسافرانی است که برای صرف ناهار و یا شام به اینجا مراجعه می‌کنند. پذیرش هتل هم به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است.
یکی از مزایای قابل توجه اقامت در هتل جهانگردی سیرجان، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی است. رفت و آمد به نقاط مختلف شهر از این مهمانسرا به دلیل قرار گرفتن در خیابان خیام، به سادگی امکان پذیر است. در ادامه هم به برخی از مکان‌های دیدنی نزدیک هتل اشاره شده است.

اماکن نزدیک هتل جهانگردی سیرجان


فاصله تا بادگیر چپقی (۱ کیلومتر و ۲۳۳ متر)
فاصله تا فرودگاه بین المللی سیرجان (۱۳ کیلومتر و ۳۸۶ متر)
فاصله تا امام زاده حسنین (۲۰ کیلومتر و ۵۷۸ متر)
فاصله تا خانه حاج رشید (۹۶۳ متر)

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است