search
menu

هتل بزرگ شیراز

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ شیراز
امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز
امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بزرگ شیراز
رستوران هتل بزرگ شیراز
فاصله هتل بزرگ شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل بزرگ شیراز


هتل بزرگ شیراز به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر شیراز است و جزو بهترین و درجه یک‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این هتل ۵ ستاره در مجاورت دروازه قرآن قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در هنگام خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر شیراز به شمار می‌رود. هتل بزرگ شیراز که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با رعایت استانداردهای جهانی آغاز کرده است، اکنون بعد از گذشت یک دهه با ارائه خدمات در سطح بین‌الملل به یکی از اولین گزینه‌ها برای گردشگران خارجی تبدیل‌شده است. هتل بزرگ شیراز با ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق قابلیت پذیرش ۳۵۰ مهمان را به‌طور هم‌زمان دارد، لازم به ذکر است که علاوه بر مسافران داخلی همه‌ساله از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند.

امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز


با اقامت در هتل بزرگ شیراز احساس راحتی کرده و بدون هیچ‌گونه کمبودی یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. تمامی کارکنان هتل بزرگ شیراز حرفه‌ای بوده و با مسئولیت‌پذیری به مهمانان در حال ارائه خدمات هستند. از دیگر امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز می‌توان به سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، سالن همایش، کافی‌شاپ، مجموعه‌های تجاری و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد. نزدیکی هتل بزرگ شیراز به دروازه قرآن یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. نزدیکی به باغ‌های شیراز ، مکان‌های تاریخی مانند تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی نیز سبب می‌شود تا گردشگران به آسانی به این جاهای دیدنی دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است این هتل از ترانسفر فرودگاهی برخوردار است و رفت‌وبرگشت به فرودگاه را برای مسافران آسان می‌کند. همچنین مسافرانی که با خودروی شخصی به شیراز سفر می‌کنند، لازم نیست از بابت پارکینگ نگرانی داشته باشند، زیرا قسمتی به‌عنوان پارکینگ برای همه مهمانان هتل بزرگ در نظر گرفته‌شده است که به‌صورت رایگان قابل‌استفاده است، سپس به وسیله تور سفرمارکت به گشت‌وگذار بپردازند.

امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز


مجموعه ورزشی این هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت است. مجموعه ورزشی آقایان دارای امکاناتی مانند باشگاه بدن‌سازی، استخر، سونای خشک و بخار، اتاق‌های مخصوص ماساژ، صخره‌نوردی و حوضچه آب سرد است. مجموعه ورزشی بانوان نیز شامل باشگاه ورزشی، استخر و اتاق‌های مخصوص ماساژ است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بزرگ شیراز


واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز عبارت‌اند از اتاق‌ دوبل، اتاق دوتخته توئین و سوئیت. اتاق دوبل دارای یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین دارای دو تخت تک نفره و سوئیت دارای دو اتاق‌خواب است که به‌وسیله یک در به هم متصل شده‌اند. سوئیت‌ها مناسب سفرهای خانوادگی هستند که به‌صورت دسته‌جمعی عازم این شهر می‌شوند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی مجهز به توالت فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از صندوق امانات، چای‌ساز، تلویزیون ال‌ای‌دی، و اینترنت رایگان.

رستوران هتل بزرگ شیراز


با توجه به اینکه در داخل هتل رستوران‌ وجود دارد، بنابراین نیازی به بیرون رفتن برای صرف غذا نخواهید داشت. رستوران‌ دریایی، ایتالیایی و ایرانی در داخل هتل بزرگ شیراز در حال ارائه خدمات و سرو غذا هستند. رستوران دریایی در طبقه ششم قرار دارد و با چشم‌انداز بی‌نظیری به سمت کوه و چرخش ملایم خود تجربه دل‌نشینی را در خاطر مهمانان هتل بزرگ شیراز به یادگار می‌گذارد. رستوران ایتالیایی نیز در طبقه چهارم قرار دارد و انواع پیش‌غذا، غذا و دسرهای ایتالیایی ارائه می‌کنند. رستوران پانارامیک نیز در طبقه ۱۳ هتل بزرگ شیراز قرار دارد و چشم‌اندازی جذابی از کوه را برایتان فراهم می‌کند و درنهایت رستوران ایرانی است که وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با بالاترین کیفیت ممکن به مهمان هتل بزرگ شیراز ارائه می‌دهند.

فاصله هتل بزرگ شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ جهان‌نما: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ارگ کریم‌خانی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا دروازه قرآن: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر شاه‌چراغ: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است