search
menu

هتل پارس شیراز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارس شیراز
امکانات عمومی هتل پارس شیراز
امکانات تفریحی هتل پارس شیراز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس شیراز
رستوران هتل پارس شیراز
فاصله هتل پارس شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارس شیراز


هتل پارس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شیراز است که در قلب شهر قرار دارد. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۸۱ در خیابان کریم‌خان زند تأسیس گشته و دسترسی آسانی به فرودگاه بین‌المللی شیراز دارد. بنابراین کافی است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید. هتل پارس شیراز دارای دو برج ۱۳ طبقه با ۱۸۸ اتاق مدرن، ۲۷ سوئیت مجلل و ۲ آپارتمان به همراه تمامی امکانات رفاهی است. این هتل در موقعیت مناسبی واقع‌شده و نزدیکی آن به بلوار چمران باعث می‌شود تا از اکثر جاهای دیدنی شیراز مانند آرامگاه حافظیه، آرامگاه سعدی و ارگ کریم‌خانی تنها با چند دقیقه پیاده‌روی بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل پارس شیراز


از امکانات عمومی هتل پارس می‌توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد. در این هتل سالن‌های متفاوتی برای برگزاری جشن‌ها، مراسم و همایش‌های کاری دایر شده‌اند تا مسافران به راحتی بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند. در سالن آینه انواع نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود. سالن برلیان با کاربری برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌ها طراحی‌شده است. همچنین سالن زمرد با امکانات پیشرفته میزبان مهمانان ویژه برای برگزاری مجالس و مراسم‌های خصوصی و کنفرانس‌های بین‌المللی است. مسافران می‌توانند با سر زدن به بخش تور گردشگری هتل می‌توانند درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی شهر تهیه کنند. اگر نیاز به پول نقد داشته باشید، دستگاه خودپرداز در لابی هتل پارس شیراز وجود دارد. همچنین وجود آرایشگاه در هتل این امکان را به مسافرانش می‌دهد که
همیشه ظاهری آراسته داشته باشند. برای افراد ناتوان حرکتی نیز امکانات رفاهی خوبی تعبیه‌شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. پارکینگ این مجموعه نیز با ظرفیت ۱۰۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی نظیر خشک‌شویی و ترانسفر گشت‌وگذار نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند.

امکانات تفریحی هتل پارس شیراز


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل نیز می‌توان به استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین مجموعه تفریحی‌ورزشی هتل پارس با داشتن سالن ورزشی همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هتل هستند. اتاق ماساژ هم گزینه خوبی برای استراحت در پایان یک روز گشت‌وگذار در شهر شیراز است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس شیراز


هتل پارس شیراز دارای اتاق‌هایی با طراحی متنوع است که انواع اتاق در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو نفره دوبل و سوئیت یک خوابه دو نفره توئین. همه واحدهای اقامتی موجود در این هتل مجهز به امکاناتی مانند یخچال و مینی بار، مبلمان، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم بهداشتی، میز آرایش و میز مطالعه، صندوق امانات الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی هستند.

رستوران هتل پارس شیراز


از مزیت‌های این هتل رایگان بودن صبحانه آن است که همه‌روزه در رستوران سرو می‌شود. در هتل پارس شیراز به انواع ذائقه‌های غذایی اهمیت داده‌شده است، از این رو رستوران‌های متنوعی در این هتل دایر شده‌اند. رستوران و کافی‌شاپ ایتالیایی تنوعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده‌های سبک و انواع شیرینی‌های خوشمزه ارائه می‌دهند. رستوران ملل، رستوران گل سرخ و رستوران لوتوس انواع غذاهای ایرانی و سنتی را در طبقه ۱۳ ارائه می‌دهند که با تماشای بی‌نظیری از شهر زیبا می‌توانید انواع غذاها را میل کنید.

فاصله هتل پارس شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ارگ کریم‌خانی: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار وکیل: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد وکیل: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: ۴ کیلومتر
فاصله تا باغ عفیف‌آباد: ۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است