search
menu

هتل‌ آپارتمان آستانه شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آستانه شیراز
امکانات عمومی هتل آستانه شیراز
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
قوانین هتل آستانه شیراز
فاصله هتل آستانه شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آستانه شیراز


هتل آپارتمان آستانه شیراز یکی از محل‌های خوب در بافت قدیمی شهر زیبای شیراز است که با ۲۲ سوئیت مجهز و لوکس برای مسافران اقامتی خوش رقم می‌زند. همان‌طور که می‌دانید شیراز شهر بهشتی کشورمان است و نفرات زیادی علاقه‌مند به سفر هستند، بدین‌جهت انتخاب محل اقامت مناسب در این شهر جزو ضروریات سفر است تا قبل از رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل آستانه اقدام کنید، زیرا این هتل آپارتمان به دلیل قرارگیری در میان دو حرم شاهچراغ و سید علاءالدین حسین و همسایگان معروف آستانه فاصله کمی وجود دارد و با پای پیاده می‌توانید از این مکان‌ها بازدید کنید و داستان‌های شنیدنی و زیبایشان را بشنوید، همین موارد بر جذابیت هتل افزوده است. برای دسترسی به فرودگاه ترانسفر در نظر گرفته‌شده است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. همچنین با انتخاب این هتل آپارتمان برای اقامت به سالن ورزشی نیز بسیار نزدیک خواهید بود و در این سالن می‌توانید از بیلیارد، فوتبال دستی، گیم نت استفاده کنید، همچنین نزدیکی به سالن آرایشگاه بانوان و آقایان و دسترسی آسان به مراکز خرید و پزشکی از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.

امکانات عمومی هتل آستانه شیراز


در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند. در لابی این هتل زیبا نیز می‌توانید از خدماتی متعددی بهره‌مند شوید که در ادامه به این خدمات می‌پردازیم: اتاق چمدان برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان، صندوق امانات برای نگهداری از اشیا و وسایل ارزشمند و گران‌قیمت در صورت ترک هتل، خدمات مربوط به لاندری مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی که ممکن است در طول سفر به این خدمات نیاز داشته باشید. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان و نامحدود در مدت زمان اقامتتان ارائه می‌شود. جعبه کمک‌های اولیه و اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی در لابی این هتل وجود دارند. برای مسافرانی که با ویلچر حرکت می‌کنند، خدمات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. پارکینگ این مجموعه مسقف و رایگان بوده و با ظرفیت نامحدود خود در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در طول سفر ممکن است که به فکس، کپی و پرینت نیاز داشته باشید که همه این خدمات در لابی انجام می‌گیرند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز نیز می‌توانید از تورهای گردشگری داخل و خارج از شهر بهره‌مند شوید. البته لازم به ذکر است که این خدمات شاتل هزینه مجزا است.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی عبارت‌اند از سوئيت دو نفره با یک تختخواب دوبل، سوئيت سه نفره دارای یک تختخواب دوبل و یک کاناپه تخت شو، سوئیت چهار نفره شامل یک تختخواب دوبل و دو کاناپه تخت شو و در نهایت سوئيت پنج نفره می‌توانید از یک تختخواب دوبل و سه کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. در واحدهای این مجموعه احساس امنیت و آرامش خواهید داشت و در همه واحدها یک اتاق‌خواب مجزا، سالن نشیمن و آشپزخانه وجود دارد. همه سوئیت‌ها قبل از ورود میهمان نظافت می‌شوند، سپس در صورت درخواست مسافران نسبت به نظافت آن اقدام می‌شود. آشپزخانه شامل سرویس چای‌خوری و کتری برقی، میز ناهارخوری، امکانات پخت‌وپز، یخچال و گاز رومیزی، ظروف آشپزی و سرو غذا هستند. در قسمت سالن واحدها نیز امکانات دیگر مانند تلویزیون، میزتحریر، پک بهداشتی، حوله و دمپایی، سشوار، تلفن، مبلمان، جاکفشی، کمدهای لباس و چمدان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارند. توجه داشته باشید که در سوئیت‌های دو نفره و سه نفره میز ناهارخوری وجود ندارد و سرویس بهداشتی فقط ایرانی است. در سوئیت‌های چهار نفره و پنج نفره نیز سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا هستند. لطفاً دقت داشته باشید که در هنگام ورود به سوئیت‌ها کفش‌هایتان را دربیاورید و با دمپایی‌های موجود قدم بزنید. همچنین به دلیل قوانین رایج در این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده نمی‌شود. در نظر داشته باشید هزینه اقامت کودکان تا ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس‌های هتل رایگان است. در هریک از واحدها مینی بار تعبیه‌شده است که در صورت استفاده از وسایل آن‌ها باید هزینه مربوطه را به‌صورت جداگانه پرداخت کنید.

رستوران هتل


هتل آپارتمان آستانه شیراز دارای دو تراس روباز بوده و این مکان‌ها بسیار دنج هستند و محل بسیار مناسبی برای سرو صبحانه هستند. ساعت سرو صبحانه رایگان از ۷:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ صبح است. همچنین منوی کافی‌شاپ بسیار متنوع بوده و لحظات شیرین و زیبایی در انتظارتان است. در رستوران نیز منوی غذاها متنوع بوده و هم می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را در رستوران و هم در داخل سوئيت با پرداخت هزینه مربوطه میل کنید. در صورت تمایل به سرو صبحانه در داخل سوئیت نیز باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید، زیرا سرو صبحانه در تراس رایگان است. منوی غذا و کافی‌شاپ ۱۵ درصد حق سرویس شامل می‌شود.

قوانین هتل آستانه شیراز


درصورتی‌که سفر شما به شهر شیراز کنسل شود، باید به ایام پیک و غیر پیک توجه کرد و با توجه به ایام مختلف مبلغ دقیق کنسلی اعلام می‌شود.
با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تخلیه سوئیت نیم ساعت قبل از ۱۲ ظهر و زمان تحویل سوئیت نیز ۲ ظهر است. اگر تخلیه شما تا ساعت ۴ ظهر طول بکشد، باید هزینه نیم شارژ و در صورت اقامت بعد از ساعت ۴ ظهر نیز هزینه یک‌شب به‌طور کامل دریافت می‌شود.
شرایط برای تورهای مسافرتی که متفاوت است، تورها باید ساعت ۳ ظهر سوئيت را تحویل گرفته و ۱۱ صبح تخلیه کنند.
برای زوجین باید مدارک محرمیت مانند شناسنامه یا صیغه نامه ارائه شود. در غیر این صورت باید سوئیت جداگانه رزرو کنند.
اگر در هر سوئیت نفر اضافی داشته باشید، محل خواب به‌صورت کف‌خواب بوده و شامل تخت نیست و باید هزینه یک نفر اضافی را پرداخت کنید. لازم به ذکر است که در ایام پیک ارائه خدمات برای نفر اضافه امکان‌پذیر نیست.
در مورد رعایت نظافت باید دقت شود، درصورتی‌که عمل جراحی یا کاشت مو انجام داده باشید، بهتر است به همراه خود ملحفه یا پدهای بهداشتی داشته باشید، زیرا ممکن است موجب لکه‌دار شدن ملحفه‌ها شود که امکان شستشو و ضدعفونی وجود ندارد، در این صورت هزینه مربوطه از میهمان دریافت می‌شود.
از ریختن مواد غذایی، نوشیدنی یا سیگار روی موکت، تختخواب و مبلمان خودداری کنید، زیرا برای جبران هزینه لکه‌های غیرقابل شستشو و سوختگی بر عهده میهمان است.

فاصله هتل آستانه شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم آستانه: ۱ دقیقه پیاده‌روی و ۱ دقیقه با خودرو
فاصله تا مسجد عتیق: ۵ دقیقه پیاده‌روی و ۳ دقیقه با خودرو
فاصله تا شاهچراغ: ۱۴ دقیقه پیاده‌روی و ۴ دقیقه با خودرو
فاصله تا نارنجستان قوام: ۹ دقیقه پیاده‌روی و ۳ دقیقه با خودرو
فاصله تا خانه زینت الملک: ۹ دقیقه پیاده‌روی و ۳ دقیقه با خودرو
فاصله تا مسجد نصیر الملک: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی و ۶ دقیقه با خودرو
فاصله تا کوچه هفت پیچ: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا کوچه سنگ سیاه: ۲۱ دقیقه پیاده‌روی و ۱۱ دقیقه با خودرو
فاصله تا مسجد مشیر: ۲۲ دقیقه پیاده‌روی و ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا آرامگاه بی‌بی دختران: ۲۴ دقیقه پیاده‌روی و ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا کوچه قهر و آشتی: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و ۵ دقیقه با خودرو
فاصله تا بازار وکیل: ۲۰ دقیقه پیاده‌روی و ۱۱ دقیقه با خودرو
فاصله تا سرای مشیر: ۲۰ دقیقه پیاده‌روی و ۱۱ دقیقه با خودرو
فاصله تا حمام وکیل: ۲۵ دقیقه پیاده‌روی و ۱۴ دقیقه با خودرو
فاصله تا مسجد وکیل: ۲۵ دقیقه پیاده‌روی و ۱۴ دقیقه با خودرو
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است