search
menu

هتل آپارتمان آرین شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل‌آپارتمان آرین شیراز
امکانات هتل‌آپارتمان آرین شیراز
خدمات هتل‌آپارتمان آرین شیراز
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل‌آپارتمان آرین شیراز

معرفی هتل‌آپارتمان آرین شیراز


شهر شیراز یکی از معروف‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است که به شهر شعر و ادب شهرت دارد. آوازه زیبایی‌های این شهر به‌قدری آشناست که سالیانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود می‌کشاند. تخت جمشید شیراز یکی از معروف‌ترین بناهای تاریخی ایران است که شکوه و عظمت سلسله هخامنشیان را به رخ جهانیان می‌کشد. بافاصله کمی از این بنای تاریخی، کوهی با نقش و نگارهای شگفت‌انگیز وجود دارد که به نقش رستم معروف است و حقیقتاً یکی از اعجازهای ساخت دست بشر به شمار می‌رود. شهر شیراز آرامگاه دو شاعر نامدار ایرانی یعنی سعدی و حافظ را در خود جای‌داده است. حرم مطهر شاه‌چراغ، بازار وکیل، حمام وکیل، دروازه قرآن، ارگ کریم‌خان، مسجد نصیرالملک، خانه قوام، باغ عفیف‌آباد و... تنها گوشه‌ای از شگفتی‌های این شهر پررمز و راز هستند.
هتل‌آپارتمان آرین شیراز در این شهر زیبا قرار گرفته و با امکانات بی‌نظیر و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهد به یکی از محبوب‌ترین انتخاب گردشگران این شهر بدل شده است. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر توریستی جذاب، در هتل‌آپارتمان آرین اقامت داشته باشید و سفری عالی و بی‌نظیر را تجربه کنید.

امکانات هتل‌آپارتمان آرین شیراز


هتل‌آپارتمان آرین شیراز با امکاناتی که به مسافران خود ارائه می‌دهد بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع در خدمت مسافران قرار دارد تا سفری به‌یادماندنی را برای آن‌ها به‌جا بگذارد. علاوه بر آن هتل آرین دارای رستوران سنتی و رستوران عربی نیز است و تنوع غذایی بالایی که در این هتل وجود دارد هر سلیقه‌ای را خشنود خواهد ساخت. کافی‌شاپ هتل نیز با انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم از مهمانان پذیرایی می‌کند. هتل آرین دارای استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در زمان اوقات فراغت خود از آن‌ها استفاده کنند و خستگی سفر را از تن خود بزدایند. صندوق امانات هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و خیالشان را از بابت نگهداری از اشیاء ارزشمند و گران‌قیمت خود راحت می‌کند. از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به فتوکپی، فکس، آسانسور، لابی مجهز به مبل و تلویزیون و... اشاره کرد.

خدمات هتل‌آپارتمان آرین شیراز


خدماتی که هتل‌آپارتمان آرین شیراز به مهمانان خود ارائه می‌کند همانند امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد متنوع و مقرون‌به‌صرفه هستند. پرسنل مجرب هتل با روی باز و فرهنگ مهمان‌نوازی بی‌نظیری که در تمام مردم فارس دیده می‌شود از مهمانان استقبال می‌کنند. تمامی پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند و به‌صورت ۲۴ ساعته برای خدمت‌رسانی به مسافران آماده‌اند.
هتل دارای خدمات صرافی است و امکان تبدیل ارز در محل برای مهمانان فراهم‌شده است. تاکسی‌سرویس هتل نیز به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. صبحانه در هتل به‌صورت رایگان سرو می‌شود و تنوع خوراکی‌های وعده صبحانه شامل کره، پنیر، خامه، عسل، نیمرو، املت گوجه‌فرنگی، چای، آبمیوه، شیر و نان ایرانی است. همچنین هتل دارای خدمات روم سرویس نیز است و مهمانان گرامی می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز غذا یا خوراکی موردنظر خود را سفارش دهد و در اتاق خود میل نمایند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به خدمات خشک‌شویی، خدمات بیدارباش، خدمات اتو، خدمات رزرو بلیط چارتر، خدمات اینترنتی و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


هتل‌آپارتمان آرین شیراز ۴ طبقه دارد و دارای ۲۳ باب اتاق است که ظرفیت تخت‌های آن درمجموع به ۵۰ تخت می‌رسد. این هتل در سال ۱۳۹۱ بناشده است و واحدهای اقامتی آن همگی شیک و نوساز هستند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل آپارتمان یک‌خوابه دونفره و آپارتمان دوخوابه چهارنفره است که مهمانان می‌توانند بر اساس نیاز خود یکی را به‌دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از انواع امکانات موجود در واحدهای هتل‌آپارتمان آرین شیراز می‌توان به سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، سشوار، میز آرایش، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، مینی بار و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل‌آپارتمان آرین شیراز


فاصله حرم مطهر شاه‌چراغ : ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا بازار وکیل: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۶٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است