search
menu

هتل جهانگردی شهرکرد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی شهرکرد
اماکن نزدیک هتل جهانگردی شهرکرد:

درباره هتل جهانگردی شهرکرد


هتل جهانگردی شهرکرد از هتل های دوستاره و باسابقه پایتخت دیدنی استان زیبای چهارمحال بختیاری، شهرکرد است که در مکانی خوش آب و هوا و خوش منظره در این شهر تماشایی قرار گرفته است. این هتل در سال 1354 و به منظور برطرف کردن نیاز اقامتی گردشگران این خطه زیبای سرزمین ما تاسیس شد و به تدریج و با ارائه خدماتی باکیفیت و امکاناتی متنوع توانست به گزینه نخست بسیاری از گردشگران شهرکرد تبدیل گردد. امروزه هتل جهانگردی شهرکرد با 6 دهه سابقه درخشان توانسته است نه تنها در کشورمان، بلکه در خارج از مرزهای این مرز و بوم برای خود نام و آوازه ای دست و پا کند و به یکی از محبوب ترین هتل های این شهر شگفت انگیز مبدل شود.
همان طور که گفته شد، هتل جهانگردی شهرکرد امکانات فراوانی را در خود جای داده است: از پارکینگی رایگان با ظرفیت 30 خودرو گرفته تا نمازخانه ای دنج و آرامش بخش، کلیه امکانات رفاهی در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت تا میهمانان اقامتی لذت بخش توام با آرامش را در این مکان تجربه کنند. گفتنی است که هتل جهانگردی شهرکرد از رستورانی بسیار خوش منظره و دلبازی تشکیل شده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ سنتی کشورمان را در زمانی کوتاه طبخ و برای میهمانان عزیز هتل سرو کند. برای رفع نیازهای آشامیدنی میهمانان نیز، کافی شاپ دلنشینی در این هتل قرار گرفته تا میهمانان هتل قادر باشند انواع مختلف نوشیدنی های سرد و گرم و بستنی های خوشمزه را از داخل هتل برای خود سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن درب اتاق خود تحویل بگیرند. افزون بر امکانات ذکر شده، هتل جهانگردی شهرکرد قادر است خدماتی نظیر خانه داری، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، فکس، پرینت و اینترنت رایگان و نامحدود را به میهمانان هتل عرضه دارد. ناگفته نماند که در اطراف هتل جهانگردی شهرکرد فضای سبز بسیار خوش منظره و زیبایی قرار دارد که پیاده روی روزانه در اطراف هتل را برای میهمانان به تفریحی بسیار لذت بخش مبدل می سازد.
اما چه امکاناتی در واحدهای اقامتی هتل جهانگردی شهرکرد یافت می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هرآنچه میهمانان برای اقامت در هتلی باکیفیت و خوب بدان نیاز دارند، در اتاق های این هتل موجود است. اسباب و وسایلی از قبیل یخچال، تلویزیون، کمد لباس، دراور، میزتحریر، رخت آویز، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حتی لوازم بهداشتی و استحمام در کلیه واحدهای اقامتی هتل جهانگردی شهرکرد قرار گرفته است تا میهمانان هتل از هر تجهیزاتی بی نیاز گردند و اقامت آسوده و فراموش نشدنی را در این هتل تجربه کنند. گفتنی است که علاوه بر تجهیزات اقامتی فوق، کلیه اتاق های این هتل به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و سیستم های اعلام و اطفاء حریق مجهز شده اند و قادرند از جان میهمانان هتل در هنگام بروز حوادث ناگوار محافظت کنند.خدمات رفت و برگشت فرودگاهی برای مسافرینی که با خرید بلیط هواپیما به شهرکرد سفر کرده اند در این هتل موجود نیست.
با توجه به نکات گفته شده و امکانات متنوع و خدمات فراوان این هتل باید گفت که هتل جهانگردی شهرکرد یکی از برترین و مقرون بصرفه ترین هتل های دوستاره این شهر دیدنی محسوب می شود و قادر است رضایت کامل میهمانان خود را جلب کند و اقامتی به یادماندنی را برای آنان رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل جهانگردی شهرکرد:


فاصله هتل جهانگردی شهرکرد تا امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون: ۸۸۷ متر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه چالشتر: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا پل زمان خان: ۲۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است