search
menu

هتل جهانگردی سنندج

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی سنندج
اماکن نزدیک هتل جهانگردی سنندج

درباره هتل جهانگردی سنندج


هتل جهانگردی سنندج یکی از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است که سابقه ای طولانی در میزبانی و مهمانداری دارد. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۴۶ افتتاح شد و تا سال ۱۳۹۴ به مهمانداری و پذیرایی از میهمانان مشغول بود اما در سال ۱۳۹۰ وقفه و اختلال کوتاهی در فعالیت هتل ایجاد شد تا هتل جهانگردی سنندج با مرمت و بازسازی بخش های مختلف هتل، سطح خدمات و کیفیت امکانات خود را افزایش دهد. جهانگردی سنندج هتلی دو طبقه با ۶۲ واحد اقامتی است. موقعیت این هتل سه ستاره از نقاط قوت آن است؛ قرار گیری در مرکز شهر دسترسی میهمانان این هتل را به بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی سنندج آسان کرده است. فضای سبز هتل و نزدیکی به پارک ها دیگر نقطه قوت هتل جهانگردی سنندج است. زیرا علاوه بر چشم انداز فوق العاده ای که از فضای سبز دارد، این امکان را به مهمانان می دهد تا در محوطه سرسبز هتل قدم زده، پیاده روی و ورزش کنند و اگر کودکی همراه خود دارند، بدون طی مسافت و یا صرف هزینه ای او را به پارک برده و تفریح کنند. فرودگاه سنندج هم در فاصله ای ۵ دقیقه ای از هتل قرار گرفته و دیگر نگران دیر رسیدن به فرودگاه و یا جا ماندن از پرواز و از دست دادن بلیط هواپیما سنندج خود نخواهید بود.
پنجره اتاق های هتل جهانگردی سندج رو به فضای سبز هتل باز می شود و داخل اتاق ها انواع امکانات برای راحتی و آسایش مهمانان قرار گرفته است. تمامی اتاق های هتل جهانگردی مجهز به یخچال، تلفن، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و وگرمایش، کمد لباس، آباژور و رخت آویز هستند و برخی از اتاق ها بالکن هم دارند. علاوه بر این، در تمامی اتاق های هتل جهانگردی سنندج چای ساز هم قرار گرفته تا مهمانان در هر ساعت از روز دسترسی به آب گرم داشته باشند. حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خدمات روم سرویس، خدمات صبحانه و دسترسی به اینترنت از دیگر خدمات و امکاناتی است که به اتاق های هتل جهانگردی سنندج ارائه می شود.
بد نیست بدانید که حمام اتاق های هتل جهانگردی سنندج مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، دمپایی و سشوار هستند. هتل جهانگردی سنندج فاقد استخر است اما در عوض خدمات و امکانات دیگری مانند سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، کافی شاپ، روم سرویس، کافی نت، خدمات خانه داری، رستوران ایرانی و اتاق چمدان داشته و ارائه می دهد. برای مهمانان ورزشکار هتل سالن بیلیارد و سالن بدنسازی ایجاد شده است. خود پرداز، جکوزی و سونا نیز در هتل جهانگردی سنندج وجود دارد. پارکینگ هتل جهانگردی سنندج به صورت روباز است و ظرفیت محدودی دارد.
کافی شاپ در فضای باز، فروشگاه ضنایع دستی، پارک کودک، خدمات تور و اینترنت رایگان از جمله دیگر خدماتی است که مهمانان با اقامت در هتل جهانگردی سنندج به آن ها دسترسی خواهند داشت. گرچه هتل جهانگردی سنندج نقاط قوت فراوانی دارد اما نقاط ضعفی هم دارد و آن نبود استخر و آشنا و مسلط نبودن کارکنان به زبان انگلیسی است که ارتباط را برای مهمانان خارجی کمی دشوار خواهد کرد

اماکن نزدیک هتل جهانگردی سنندج


فاصله تا مسجد جامع: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا بازار سنندج: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجموعه پارك تفریحی آبیدر: ۱۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا عمارت عاصف(خانه کرد): ۷٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه سنندج: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله تا عمارت خسرو آباد: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت وكیل: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا عمات مشیر دیوان: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد قشلاق: ۳۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۱۰٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است