search
menu

هتل ترنج رودسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ترنج رودسر
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ترنج رودسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ترنج رودسر


هتل ترنج رودسر، یکی از هتل های ۳ ستاره خوب شهر ساحلی رودسر، استان گیلان است. در این هتل امکانات رفاهی و خدماتی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده تا اقامتی شیرین و به یاد ماندنی تجربه کنند. این هتل (Toranj Hotel) در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و دارای دو طبقه است. به لحاظ موقعیت مکانی هتل در منطقه خوبی از شهر واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی مانند تالاب دسارسی سریع و آسان دارد. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و برای فراهم کردن اقامتی راحت برای مهمانان نهایت تلاش خود را می کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل امکانات مرغوب و مناسب برای مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما سفر با ماشین شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خودروی شان نیز اطمینان خاطر داشته باشند. مهمانان در سراسر هتل اعم از اتاق ها و لابی می توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. در لابی هتل، جایی که از مهمانان استقبال شده و آن ها را پذیرش می کنند، برای آسایش و راحتی مهمانان امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، سروس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات نظیر فتوکپی، فکس، روم سرویس و خدمات بیدارباش به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبر و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. علاوه بر این، یک اتاق عقد در هتل وجود دارد که برای برگزاری جشن و میهمانی ها مناسب است. در سالن کنفرانس هتل نیز انواع همایش ها و سخنرانی ها برگزار می گردند.

اتاق های هتل


در این هتل دو طبقه ای ۱۸ واحد اقامتی وجود دارند و همه واحدها دارای امکانات رفاهی مناسب و رضایت بخش هستند. انواع اتاق ها با امکانات متنوع در این هتل قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دبل دو تخته، اتاق های دو نفره توئین و اتاق های سه تخته هستند. برخی اتاق ها دارای تراس هستند و منظره مقابل آن ها را معمولا چشم انداز زیبای جنگل، باغچه و فضای سبز تشکیل می دهد. چیدمان و دکوراسیون اتاق ها شیک و هماهنگ است و حس دلنشینی دارند.
در تمام واحدها امکانات رفاهی از قبیل مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون با پخش شبکه های استانی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، یخچال، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار خوب و رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردند. مهمانان در این اتاق ها اقامت راحت و دلچسب تجربه می کنند.

رستوران هتل


در این هتل یک سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف وجود دارد که همه روزه از ساعت ۸:۰ الی ۱۰:۰ صبح وعده صبحانه برای مهمانان آماده و سرو می کند. مهمانان می توانند برای صرف وعده ناهار و شام به رستوران های نزدیک اطراف هتل مراجعه کنند.

فاصله هتل ترنج رودسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل رودسر: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی رودسر: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل رامدشت رودسر: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی لاهیجان: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا تله کابین رامسر: ۴۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار لونک: ۶۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است