search
menu

هتل پدیدار خزر رودسر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پدیدار خزر رودسر
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل پدیدار خزر رودسر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پدیدار خزر رودسر


هتل پدیدار خزر رودسر هتلی رده بالا و ساحلی نزدیک بزرگترین دریاچه جهان است. این هتل ساحلی بهترین گزینه اقامتی برای آن هایی است که می خواهند چند روزی را زندگی شهرنشینی دور شده و در سکوت و آرامش به صدای دلنشین امواج دریا دهند تا پس از چند روز تجدید قوا با انرژی به آغوش زندگی دور از طبیعت برگردند. دور تا دور هتل را طبیعت سرسبز جنگل های شمال گرفته و روبروی آن امواج آبی رنگ دریای خزر وجود دارد که باعث می شود به دامان طبیعت نزدیک تر بوده و خود را با آن یکی حس کنید. همین موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به ساحل برترین ویژگی و نقطه قوت هتل پدیدار خزر رودسر است.
این هتل در سال ۱۳۹۰ ساخته شده اما پنج سال بعد برای به روز کردن امکانات و خدمات خود تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت و با کمی ارفاق می توان گفت هتلی تقریباً نوساز و تازه است. پدیدار خزر کارکنانی مجرب و خوش برخورد دارد که با برخورد محترمانه خود دلسوزانه در تلاشند تا مهمانان هتل اقامتی دلپذیر را در جوار امواج آبی دریا و سواحلی شنی شمال تجربه کرده و خاطره این قامت تا مدت ها در ذهنشان باقی بماند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل پدیدار خزر رودسر واحدهای اقامتی مختلفی شامل انواع اتاق ها و سوئیت ها را دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق دو تخته رویال، سه تخته رویال، سوییت دو نفره رویال، آپارتمان یک خوابه دو نفره رویال، آپارتمان دو خوابه چهار نفره رویال و ویلای دوبلکس رویال دو خوابه چهار نفره است. برخی اتاق های هتل مانند اتاق های دو و سه تخته رو به دریا قرار دارند و برخی از آن ها رو به جنگلند و اگر میخواهید اتاقتان رو به دریا باشد حتماً هنگام رزرو به نمای اتاق توجه و تاکید داشته باشید. به جز چای ساز که تنها در آپارتمان ها قرار داده شده و بالکن، رخت آویز و آباژور که تنها در برخی از اتاق ها وجود دارد مابقی امکانات اتاق ها با یکدیگر مشابه است. به تمامی واحدهای اقامتی هتل خدمات صبحانه و روم سرویس ارائه می‌ شود و تمامی واحدها مجهز به یخچال، تلویزیون با شبکه های استانی، مبلمان، دراور، تلفن و مینی بار (با هزینه) هستند.
سرویس بهداشتی تمامی اتاق ها سرویس فرنگی است اما مهمانان در لابی هتل می توانند به سرویس بهداشتی ایرانی دسترسی داشته باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و برای سیستم گرمایش و سرمایش آن ها از اسپیلت و شوفاژ استفاده شده است. در سرویس حمام از دوش استفاده شده و صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار به عنوان لوازم بهداشتی در تمامی اتاق ها قرار گرفته است.

رستوران هتل


هتل پدیدار خزر رودسر رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اختیار مهمانان هتل می گذارد. این هتل علاوه بر رستوران دارای کافی شاپ مدرن ای هم هست که با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و اسنک های سبک پذیرای مهمانی است که در هتل اقامت دارند.

امکانات و خدمات هتل


این هتل رده بالای ۴ ستاره با ایجاد امکانات و ارائه خدمات مناسب تمامی تلاش خود را جهت اقامتی خوش به کار برده است. مهمانان این هتل می توانند در زمین ورزشی یا سالن بیلیارد هتل مهارت های ورزشی خود را به رخ کشیده و یا در سالن ماساژ از خدمات این بخش بهره مند شوند. برای مهمانان جاروی خودرو شخصی پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده که ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد. دیگر امکانات و خدمات این هتل عبارتند از: تاکسی سرویس، زنگ هشدار، خدمات تهیه بلیط هواپیما، سیستم تهویه مطبوع، فضای سبز، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی و فکس، خدمات خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته.

فاصله هتل پدیدار خزر رودسر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دریا: ۱ کیلومتر
فاصله تا پل تاریخی تمیجان: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا گنبد تاریخی پیرمحله: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پل رود: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله تا تابستان نشین: ۲۶.۲ کیلومتر
فاصله تا جاده آبچالکی: ۲۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است