search
menu

هتل آپارتمان مهیاد رودسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مهیاد رودسر
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان مهیاد رودسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مهیاد رودسر


هتل آپارتمان مهیاد رودسر، یک هتل آپارتمان سه ستاره تاپ در شهر ساحلی رودسر، استان گیلان است که در دو طبقه ساخته شده و با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل آپارتمان مهیاد (Mahyad Hotel Apartment)، در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و بنای نو ساخت و مستحکمی دارد. امکانات در نظر گرفته شده در هتل نیز نو، شیک و به روز هستند. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار خوب است و دسترسی آسان به ساحل دارد. پرسنل هتل نیز بسیار زحمتکش و خوش برخورد هستند و سعی دارند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


امکانات رفاهی و خدماتی متنوعی در این هتل برای مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۵۰ خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. لابی کوچک هل آپارتمان مهیاد با ظرفیت ۵ نفر در طبقه همکف قرار دارد و در آن برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در همیت لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازها و سوال های آن ها است. پرسنل هتل بسیار صمیمی و مهربان هستند و مهمانان را در خصوص سوال ها و نیازهایشان به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


در این هتل آپارتمان انواع اتاق ها با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان از میان آن ها اتاق ورد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. در بنای دو طبقه ای این هتل ۱۲ واحد اقامتی وجود دارند و داخل آن ها در مجموع ۳۷ تخت تعبیه شده اند. دید اتاق ها را چشم اندازهای زیبای دریا و جنگل تشکیل می دهد و حال و هوای دلنشینی به اتاق ها می بخشد. داخل تمام اتاق ها امکانات رفاهی شیک با چیدمان و دکوراسیون زیبا و هماهنگ وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای یک خوابه سه نفری، یک خوابه چهار نفری و یک خوابه پنج نفری هستند.
داخل اواحد ها امکاناتی چون مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، چای ساز، دراور، کمد لباس، رخت آویز، تلفن (داخلی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله)، حمام (دوش) و دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) وجود دارند. داخل واحدها امکان پخت و پز وجود دارد. مهمانان می توانند در آشپزخانه کوچک واحدشان با استفاده از لوازم آشپزخانه موجو خودشان به پخت و پز بپردازند.
وضعیت نظافت و تمیزی واحدها بسیار خوب و مناسب است و خدمات روم سرویس و خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه واحدها ارائه می گردد. مهمانان در هر کدام از واحدهای این هتل می توانند اقامتی راحت و دلنشین تجربه کنند. زمان تحویل واحدها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است.

فاصله هتل آپارتمان مهیاد رودسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل رودسر: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی رودسر: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل رامدشت رودسر: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تفریحی صنوبرستان: ۹٫۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز سرگرمی و تفریحی جزیره ارشیا: ۱۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل چمخاله: ۱۲٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است