search
menu

هتل آپارتمان لیان رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان لیان رامسر
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان لیان رامسر

درباره هتل آپارتمان لیان رامسر


هتل آپارتمان لیان رامسر یک هتل آپارتمان ۱ ستاره معمولی است که در بلوار معلم رامسر واقع شده و در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده است. آخرین بار در سال ۱۳۹۶ هتل آپارتمان لیان رامسر جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و امکانات رفاهی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. معماری و طراحی هتل آپارتمان لیان رامسر در مقایسه با ۱ ستاره بودن آن بسیار زیبا است و نزدیک بودن آن به ساحل و عبور از بلوار کازینو رامسر از بهترین مزایای این هتل آپارتمان می باشد.
از جمله خدمات ویژه ای که مهمانان با اقامت در هتل آپارتمان لیان رامسر می‌توانند بهره مند شوند، کارت تخفیف آب گرم است که هتل به تمامی مهمانان ارائه می‌دهد. علاوه بر این دسترسی به اینترنت وای فای و پارکینگ مسقف با ظرفیت ۱۲ ماشین در طبقه همکف برای تمامی مهمانان رایگان است. هتل آپارتمان لیان رامسر در ۲ طبقه ساخته شده است و دارای ۱۲ واحد اقامتی می‌باشد.
درمجموع ۵۸ تخت در واحدهای اقامتی هتل آپارتمان لیان رامسر وجود دارند. تمام کادر و پرسنل زحمتکش هتل آپارتمان لیان رامسر نهایت سعی خود را می‌کنند تا مهمانان اقامت راحت و خاطره انگیزی داشته باشند. در تمامی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان لیان رامسر امکانات رفاهی خوب و مناسب از قبیل مبلمان، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، چای ساز، یخچال، دراور، کمد لباس، آشپزخانه، بالکن، پاور سوئیچ، تلفن، رخت آویز، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرماش و سرمایش، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویش بهداشتی فرنگی فراهم شده اند.
منظره زیبای اتاق‌ها در هتل آپارتمان لیان رامسر از دریا، جنگل، کوه و محوطه هتل تشکیل شده است. مهمانان از تماشای این منظره بسیار لذت می برند. همچنین، خدمات خانه داری و روم سرویس به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردد. نظافت و راحتی اتاق‌ها در حد بسیار خوبی قرار دارند و مهمانان با اطمینان خاطر در هتل آپارتمان لیان رامسر اقامت کنند.
برای کسانی که دوست دارند خودشان در سفر به رامسر به پخت و پز بپردازند، اقامت در این هتل بسیار مناسب است و می‌توانند به راحتی در آشپزخانه کوچک واحدشان آشپزی کنند. در طبقه همکف واقع در لابی یک سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۴۵ نفر وجود دارد که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ برای مهمانان صبحانه آماده و سرو می کند.
در لابی هتل آپارتمان لیان رامسر جهت رعایت حال مهمانن و آسایش بیشتر آن ها امکانتی در نظر گرفته شده اند که عبارت اند از: تلویزیون، مبل، میز، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی. فضای سبز هتل آپارتمان لیان رامسر نیز مکان فوق العاده ای برای استراحت و قدم زدن می‌باشد.
در لابی هتل پذیرش ۲۴ ساعته قرار دارد که به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مهمانان می‌باشد. کادر پذیش هتل آپارتمان لیان بسیار صبور و صمیمی هستند و مهمانان را در زمینه سوال‌ها و نیازهایشان به خوبی راهنمایی کرده و به تمام آن‌ها پاسخ می‌دهند. مهمانان می‌توانند برای درخواست خدماتی چون لاندری، خشکشویی، خدمات بیدارباش، فکس، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری و... به پذیرش هتل مراجعه کنند.
اقامت در هتل آپارتمان لیان رامسر به دلیل امکانات خوب آن در مقایسه با ۱ ستاره بودن و هزینه اقامتی و همچنین به دلیل موقعیت مکانی خوب در شهر و نزدیکی به ساحل و دریا انتخاب و ترجیح بسیار خوبی است. تمام کادر و مدیریت هتل آپارتمان لیان رامسر تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان اقامتی فراموش نشدنی و راحت در سفر به رامسر تجربه کنند. امیدواریم از اقامت در هتل آپارتمان لیان رامسر لذت ببرید. هتل لیان در کنار هتل کیمیا رامسر، جزو گزینه‌های ایده آل برای اقامت در این شهر محسوب می‌شوند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان لیان رامسر


فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا پلاژ توسکاسرا (نمونه): ۹۵۰ متر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا موزه تماشاگه خزر رامسر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا فرودگاه رامسر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا مجتمع تجاری سیمرغ: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا پارک جنگلی صفارود: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا هتل قدیم رامسر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا قلعه مارکوه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا آبگرم هتل آزادی رامسر: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان لیان رامسر تا تله کابین رامسر: ۱۰ کیلومتر


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است