search
menu

هتل اسکان رامسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسکان رامسر
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن در جاهای دیدنی

درباره هتل اسکان رامسر


هتل اسکان رامسر از مراکز اقامتی رامسر است که در فاصله ۳۰۰ متری از ساحل واقع شده است. این هتل آپارتمان سه ستاره در سال ۱۳۹۱ در ۴ طبقه افتتاح شد. فضایی که اسکان در آن قرار دارد فضایی رویایی است که در کمتر هتلی می توان دید. تصور کنید محل اقامتتان جایی است که یک طرفش دریای آبی رنگ با صدای امواج دریا قرار دارد و سمت دیگرش را درختان پرتقال با عطر خوش میوه هایش گرفته اند. این هتل میان رده خدمات و امکاناتی مناسب با ستاره هایش ارائه داده و هتلی ایده آل برای آن دسته از مهمانان به شمار می رود که به فکر خرید بلیط هواپیما رامسر و اقامت در هتلی با قیمت مناسب هستند. اما قبل از اینکه رزرو اتاق در این هتل را ثبت کنید بد نیست نگاهی به خدمات و امکانات آن داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


هتل اسکان ۱۴ واحد اقامتی با خدمات امکانات مختلفی دارد که چشم انداز برخی از اتاق هایش رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل هستند. بد نیست بدانید که برخی واحدها دارای بالکن اند و اگر تمایل دارید اتاق تان بالکن داشته باشد، هنگام رزرو اتاق به این مسئله تاکید داشته باشید.
روم سرویس و صبحانه خدماتی است که به همه اتاق های این هتل میان رده ارائه می شود. تمامی واحدهای اقامتی هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با شبکه های پخش استانی هستند. سرویس بهداشتی برخی واحدها فرنگی و برخی دیگر ایرانی است و اگر با سرویس فرنگی راحت ترید حتما به این مورد هم توجه داشته باشید. سرویس حمام داخل اتاق ها به صورت دوش است البته واحدهای وی آی پی علاوه بر دوش ساده، وان و جکوزی هم دارند. لوازم بهداشتی مورد نیاز اولیه مانند صابون، شامپو، مسواک و خمیر دندان در همه اتاق ها قرار گرفته و در صورت درخواست مهمانان سشوار نیز داخل اتاق ها قرار داده می شود. مینی بار با هزینه، کمد لباس، چای ساز، شبکه پخش فیلم، یخچال، آب رایگان و امکان شارژ وسایل الکترونیکی از جمله دیگر امکاناتی است که در اتاق های این هتل وجود دارند.

امکانات و خدمات هتل


همانطور که در ابتدا گفتیم هتل اسکان فضایی رمانتیک و رویایی دارد و اگر جزو عروس دامادهای تازه وصلت کرده هستید بد نیست در این هتل اقامت کرده و از اتاق ویژه عروس و داماد آن استفاده کنید. هتل اسکان کافی شاپ آرام و دنجی دارد که به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و انواع نوشیدنی ها و اسنک های سبک را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد. اگر به عکاسی علاقه داشته باشید بدون شک شیفته فضای سبز هتل و محیط اطراف آن به ویژه در فصول بهار و تابستان خواهید شد. برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات آسانسور وجود دارد پس نگران پله ها و زانو درد خود نباشید.
هتل اسکان رامسر دارای خدمات باربری، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، پارکینگ رایگان و روباز در محوطه پشت هتل، اینترنت رایگان، صندوق امانات و خدمات لاندری است. اگر به هر دلیلی نیاز به فکس یا پرینتر داشتید، می توانید داخل هتل به این دستگاه ها دسترسی داشته باشید. در صورت درخواست مهمانان خدمات ترانسفر رفت و برگشت با هزینه ارائه خواهد شد. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و هر ساعت در روز کارکنان بخش پذیرش پاسخگوی شما خواهند بود. هتل فاقد استخر، صرافی، پارک کودک و گشت نیم روزی است.

فاصله از هتل تا اماکن در جاهای دیدنی


فاصله تا بلوار کازینو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی رامسر: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا باخ گلنواز: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل طلایی رامسر: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا پل عشاق: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین رامسر: ۱۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است