search
menu

هتل بام سبز رامسر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بام سبز رامسر
امکانات عمومی هتل بام سبز رامسر
امکانات تفریحی هتل بام سبز رامسر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بام سبز رامسر
فاصله هتل بام سبز رامسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل بام سبز رامسر


هتل بام سبز رامسر در قلب جنگ‌های سرسبز شمال ایران واقع‌شده است، این هتل بی‌نظیر در نزدیکی تله‌کابین رامسر قرارگرفته که حدوداً ۷۰۰ متر از سطح زمین فاصله دارد و یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را در این مکان تجربه خواهید کرد. این هتل را نوعی می‌توان هتل جنگلی نامید که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و به دلیل موقعیت قرارگیری منحصربه‌فرد خود که در مدت‌زمان بسیار اندک توانسته تا توجه گردشگران را به سوی خود جلب کند. این هتل زیبا ۴ ستاره بوده و ساختمان اصلی هتل بام سبز رامسر دارای ۲ طبقه مثبت و همچنین ۴ طبقه منفی است. یکی از نکات بسیار جالب در این هتل رفت‌وآمد به داخل آن است که تنها به‌وسیله تله‌کابین امکان‌پذیر است و بلیط تله‌کابین در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل تسویه می‌شود. از مزایای انتخاب این هتل برای اقامت این است که می‌توانید به مجموعه تفریحی و شهربازی در نزدیکی آن سر بزنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل بام سبز رامسر


پذیرش در هتل بام سبز رامسر به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. لابی این مجموعه دارای ظرفیت ۹ نفر بوده و در این قسمت می‌توانید از اینترنت محدود بهره‌مند شوید. یکی از نکات قابل‌توجه در هنگام رزرو این هتل ممنوع بودن بردن حیوانات خانگی به همراه خود است. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار اشاره کرد که به‌وسیله تور سفر مارکت می‌توانید از نقاط مختلف شمال کشور بازدید کرده و لحظات خوشی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همچنین فروشگاه، اتاق چمدان، خشک‌شویی، مرکز خرید، خدمات باربری و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جزو سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل هستند. همچنین صندوق امانات نیز برای نگهداری از اشیای ارزشمند و گران‌بهای مسافران در لابی هتل تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل بام سبز رامسر


با توجه به اینکه اقامت به‌صورت کلی در این هتل یکی از بی‌نظیرترین اتفاقات است، تماشای فضای سبز فوق‌العاده و گشت‌وگذار در جنگل‌های اطراف جزو اصلی‌ترین تفریحات در این هتل به شمار می‌روند، اما علاوه بر این‌ها، سایر امکانات سرگرمی در هتل بام سبز رامسر عبارت‌اند از سالن بیلیارد، کتابخانه و فروشگاه برای خرید مسافران.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بام سبز رامسر


هتل بام سبز رامسر دارای ۱۰ سوئیت اقامتی مجزا است. انواع واحدها عبارت‌اند از کلبه جنگلی دو نفره، سوئیت دو نفره، کلبه جنگلی چهار نفره دو طبقه، سوئیت چهار نفره کوهستان و کلبه جنگلی شش نفره دو طبقه. علاوه بر این واحدها، سوئیت‌های ماه‌عسل نیز در این هتل تعبیه‌شده است و این سوئیت‌ها در ساختمانی دیگر و با فاصله از بقیه واحدها قرار دارند، لازم به ذکر است که رفت‌وآمد به این واحدها فقط از طریق پله امکان‌پذیر هستند. همه واحدهای اقامتی شامل امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی، مبلمان راحتی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجهز هستند. تلویزیون موجود در اتاق‌ها به شبکه پخش فیلم متصل است و مسافران می‌توانند در اوقات فراغت خود به تماشای این برنامه‌ها بپردازند. دسترسی به اینترنت رایگان نیز در تمامی این اتاق‌ها امکان‌پذیر است. واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر شامل کلبه‌های جنگلی و سوئیت‌های VIP هستند. به دلیل اینکه برخی از واحدهای اقامتی در این هتل تا ایستگاه تله‌کابین مسافت دارند، سرویس مخصوص کارکنان وظیفه انتقال مسافران را به عهده دارد و نگرانی خاصی برای تردد از سوئیت‌ها به سمت ایستگاه تله‌کابین وجود ندارد، با خیال راحت با تورهای مسافرتی سفری رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. فقط باید از ساعت کاری تله‌کابین مطلع باشید تا به موقع به هتل دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل بام سبز رامسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تله‌کابین رامسر: ۴۸ متر
فاصله تا غارهای رامسر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی رامسر: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پلاژهای رامسر: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تماشاگه خزر رامسر: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا هتل قدیم رامسر: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است