search
menu

اقامتگاه بوم‌گردی خانه خشتی رفسنجان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم‌گردی خانه خشتی رفسنجان
اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم‌گردی خانه خشتی رفسنجان

درباره اقامتگاه بوم‌گردی خانه خشتی رفسنجان


اقامتگاه بوم‌گردی خانه خشتی رفسنجان یکی از بهترین از اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهر در استان کرمان است. قدمت ۱۰۰ ساله دارد. اگر در سفر به استان کرمان، قصد ماندن در شهرستان رفسنجان را دارید، می توانید با طی کردن مسیری ۵ کیلومتری، به روستای قاسم آباد حاجی بروید و در اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی رفسنجان اقامت کنید.
این بوم گردی به سبکی ساده و سنتی ساخته شده و پذیرای مسافران از داخل و خارج از کشور است. اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی رفسنجان دارای ۶ فضای اقامتی است و ظرفیت اسکان ۳۰ گردشگر را دارد. بد نیست بدانید که اتاق های اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی رفسنجان شامل دو اتاق ۹ متری ۳ نفره، یک اتاق ۱۲ متری ۵ نفره، یک اتاق ۱۴ متری ۵ نفره، یک اتاق ۱۷ متری ۶ نفره و یک اتاق ۲۱ متری ۷ نفره می باشد.
لازم به ذکر است که تمامی اتاق ها کف خواب بوده و دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی شامل پنکه سقفی، بخاری گازی و کرسی هستند. همچنین به دلیل حفظ سنتی بودن خانه، سرویس بهداشتی در اتاق ها تعبیه نشده است . بنابراین مسافران می بایست از توالت مشترک که بصورت ایرانی، فرنگی و حمام در محوطه تعبیه شده، استفاده کنند.
از جمله امکانات اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی رفسنجان می توان به راهنمای تور، آشپزخانه عمومی با تجهیزات مورد نیاز جهت استفاده مسافران، باربیکیو و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران خارجی اشاره کرد. همچنین اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی رفسنجان برگزار کننده تور های روزانه روستا گردی، طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های گردشگری اطراف می باشد.
مسافران در اقامتگاه بوم گردی خانه خشتی رفسنجان می توانند انواع غذاهای سنتی و محلی را سفارش دهند. جالب است بدانید که در منوی ناهار و شام اقامتگاه خوراک مرغ، دیزی، ماهی، میرزا قاسمی، کشک و بادمجان، چلو کباب کوبیده، چلو جوجه و درمنوی صبحانه کله پاچه، کره عسل، کره مربا، نیمرو، خامه، پنیر، سوسیس و تخم مرغ و نان تازه موجود است.
همچنین امکان سفارش انواع نوشیدنی ها از جمله قهوه، نسکافه، چای و انواع دمنوش های گیاهی وجود دارد. خانه تاریخی حاج آقا علی، کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان، دره راگه، روستا و درخت کهنسال پسته اودرج، برج خلیل آباد و بازار رفسنجان برخی از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان رفسنجان هستند.

اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم‌گردی خانه خشتی رفسنجان


فاصله تا خانه تاریخی حاج آقا علی: ۳۵۰ متر
فاصله تا مرکز شهر رفسنجان: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیل آباد: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا بازار رفسنجان: ۸ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری رفسنجان: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه رفسنجان: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا روستا و درخت کهنسال پسته اودرج: ۳۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر کرمان: ۱۱۸ کیلومتر
فاصله تا دره راگه: ۵۰ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن روستای احمد آباد: ۵۰ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان : ۱۰۷ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است