search
menu

هتل الماس رفسنجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الماس رفسنجان
اماکن نزدیک به هتل الماس رفسنجان

درباره هتل الماس رفسنجان


هتل الماس رفسنجان یکی از هتل‌های ۲ ستاره استان کرمان است که در شهر رفسنجان واقع شده است. رفسنجان که به شهر پسته‌ها معروف است، پر از اماکن دیدنی و بناهای تاریخی بوده که هرچقدر آنجا را بگردید باز هم وقت کم آورده و فرصت نخواهید کرد همه جا را در فهرستان تیک بزنید. اما در این میان وجود یک اقامتگاه خوب که نزدیک به این اماکن باشد می‌تواند باعث دلگرمی‌تان شده و بتوانید با خیالی آسوده هرکجا که خواستید بروید و سر وقت نیز به اقامتگاهتان بازگشته و مشغول استراحت شوید.
این هتل ۲ ستاره دارای ۲۰ واحد اقامتی تمیز و با کیفیت است که در ۲ طبقه مجزا واقع شده است. زمان افتتاح این هتل به سال ۱۳۸۳ باز می‌گردد اما بعد از گذشت یک دهه یعنی در سال ۱۳۹۳ تصمیمی برای بازسازی این هتل اتخاذ می‌شود و سرانجام این هتل به منظور ارتقا کیفی و رقابت با هتل‌های هم‌رده خودش این کار را با موفقیت پشت سر گذاشته و نهایتا به بهترین شکل ممکن آن را بازسازی می‌کند.
این اقدام به‌جا موجب استقبال بیش از پیش مشتریان و مسافرانی شد که به شهر رفسنجان سفر کرده و به دنبال یک هتل خوب برای اقامت می‌گشتند. از طرفی دیگر برخورد خوب خدمه هتل، کیفیت ارائه خدمات، قیمت مقرون‌به‌صرفه و ... موجب شد اکثر کسانی که قبلا تجربه اقامت در هتل الماس رفسنجان را داشته‌اند بار دیگر آنجا را برای اقامتشان انتخاب کنند.
شایان ذکر است که فاصله هتل الماس رفسنجان با فرودگاه بسیار کم و حدود ۱۳ کیلومتر بوده و اگر هر زمان قصد بازگشت به شهرتان را داشتید می‌توانید بدون کوچک‌ترین استرسی سر موقع به فرودگاه رسیده و از پروازتان جا نمانید. اما مزیتی که نزدیک بودن فرودگاه به هتلتان دارد این است که اگر شما هم، فرد دقیقه نودی باشید، یعنی تمام کارهایتان را برای دقیقه ۹۰ نگه دارید در چنین شرایطی فرصت کافی برای رسیدن به فرودگاه را خواهید داشت.
منظور ما از گفتن چنین چیزی، تایید دقیقه نودی بودن نیست و قصد نداریم بگوییم تمام کارهایتان را برای دقیقه ۹۰ نگه دارید، اما همیشه در چنین شرایطی نزدیک بودن هتل به فرودگاه می‌تواند وقت زیادی برایتان خریده و باعث شود از پروازتان جا نمانید. یکی دیگر از امکانات خوب این هتل ۲ ستاره فضای مخصوص برای بازی کودکان است.
اگر شما هم کودک یا فرزند کوچکی داشته باشید، به خوبی می‌دانید که کودکان چقدر سرشار از انرژی بوده و چنانچه هنگام سفرتان فضای کافی برای بازی کردنشان وجود نداشته باشد می‌توانند شما را حسابی کلافه بکنند، چرا که آن‌ها شروع به شیطنت‌های بچه‌گانه در محیط اطرافتان کرده و شما را عصبی خواهند کرد.
اما در چنین شرایطی، یعنی با وجود فضای مخصوص برای کودکان در هتل مورد نظرتان، می‌توانید به راحتی آن‌ها را آنجا برده و از دور نظاره‌گرِ بازی و تفریحشان شوید. مزیتی که این کار دارید این است که انرژی کودکتان تخلیه شده و شب بدون دردسر و به راحتی خوابیده و یک خواب آرام را تجربه خواهند کرد.
اما چیزی که هتل ۲ ستاره الماس رفسنجان را از سایر هتل‌های هم‌رده خود متمایز کرده وجود یک چایخانه سنتی و همچنین امکان ویژه روم سرویس است که ممکن است در اکثر هتل‌های ۲ ستاره وجود نداشته باشد. چرا که شما روم سرویس را اکثرا در هتل‌های ۳ ستاره به بالا خواهید یافت. اما چنین چیزی نشانگر توجه ویژه مدیریت هتل الماس رفسنجان به نیازهای مشتریان بوده و این هتل را در بازار رقابت یک سر و گردن بالاتر نشان می‌دهد.
فضای چایخانه سنتی نیز بسیار گرم و صمیمی و دل‌چسب بوده و شما هر زمان که احساس دل‌تنگی کردید می‌توانید به همراه خانواده و یا خودتان آنجا بروید و با یک فنجان چای تازه‌دم احساس سرزنده‌ بودن کنید.

اماکن نزدیک به هتل الماس رفسنجان


فاصله هتل الماس رفسنجان تا موزه ریاست جمهوری: ۴ کیلومتر
فاصله هتل الماس رفسنجان تا خانه خشتی رفسنجان: ۴ کیلومتر
فاصله هتل الماس رفسنجان تا بازار رفسنجان: ۴ کیلومتر
فاصله هتل الماس رفسنجان تا فرودگاه: ۱۳ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است