search
menu

هتل ونوس قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ونوس قم
امکانات عمومی هتل ونوس قم
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ونوس قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ونوس قم


هتل چهار ستاره ونوس در شهر قم واقع‌شده است. این هتل نوساز در بلوار الغدیر قرار دارد و دسترسی به نقاط مختلف شهر و بازدید از جاهای دیدنی مانند پارک ملی کویر، دریاچه نمک حوض سلطان، کوه خضر نبی و مجموعه باغ گنبد سبز قم آسان است. هتل ونوس جزو هتل‌های تازه تأسیس قم است و به دلیل وجود حرم حضرت معصومه و زیارتی بودن شهر قم در طول سال مسافران زیادی از شهرهای مختلف عازم می‌شوند و انتخاب محل اقامت جزو کارهای اصلی و مهم به شمار می‌رود. هتل ونوس با ۶ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی در همین چند ماه اخیر طرفداران زیادی پیداکرده است. کارکنان در این هتل به قدری خوش‌برخورد و مجرب هستند که بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. با اینکه شهر قم فرودگاه ندارد، با این حال سفر به این شهر از طریق ماشین شخصی یا اتوبوس امکان‌پذیر است، همچنین به راحتی می‌توانید به نزدیک‌ترین شهر مانند تهران یا اصفهان بلیط هواپیما تهیه کنید و از طریق تاکسی‌های فرودگاه خودتان را به شهر قم برسانید.

امکانات عمومی هتل ونوس قم


در همان ابتدا وارد لابی هتل ونوس خواهید شد که برای ۱۱ نفر ظرفیت وجود دارد. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. پارکینگ در این مجموعه دایر گردیده شده است که استفاده از آن رایگان است. برای راحتی مسافران امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی فراهم گردیده شده است تا در صورت نیاز به لابی مراجعه کنند. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها محل مخصوصی برای مسافران سیگاری در نظر گرفته‌شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاهای دیدنی شهر قم نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی هتل استفاده کنید. دستگاه واکس کفش نیز در ورودی تعبیه‌شده است. برای دسترسی به تمام طبقات نیز آسانسور وجود دارد و آن دسته از مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به راحتی می‌توانند به اتاق موردنظرشان دسترسی داشته باشند. برای زمان انتظار در لابی می‌توانید تلویزیون تماشا کنید. بخشی به عنوان خشک‌شویی دایر شده و مسافران می‌توانند در صورت نیاز استفاده کنند. سالن همایش نیز با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در این هتل دایر شده تا جلسات و کنفرانس‌ها در این سالن برگزار شوند.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته، سوئیت جونیور سه نفره، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته و اتاق شش تخته. برای ظرفیت اضافی در اتاق‌های پنج تخته و شش تخته امکان اضافه کردن تشک وجود دارد. هریک از واحدهای اقامتی امکانات رفاهی دارند که عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، چای‌ساز، میزتحریر، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، تلفن، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی. همچنین همه واحدها بالکن داشته و نمای شهر را می‌توانید تماشا کنید. یکی دیگر از خدمات رفاهی ارائه‌شده در اتاق‌های این مجموعه وجود مینی بار است که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل ونوس قم دارای ظرفیت ۱۱۰ نفر است و در زمان وعده‌های غذایی آماده استقبال از مسافران هستند. در رستوران هتل ونوس می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید. همچنین لازم به ذکر است که با رزرو هریک از واحدهای اقامتی در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل ونوس قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کوه خضر نبی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی عشقعلی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است