search
menu

خانه مسافر سپیدار قم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر سپیدار قم
امکانات خانه مسافر سپیدار قم
خدمات خانه مسافر سپیدار قم
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله خانه مسافر سپیدار قم تا اماکن مهم و گردشگری

درباره خانه مسافر سپیدار قم


شهر قم دومین پایتخت معنوی ایران است که میزبان گنبد و بارگاه حرم حضرت معصومه(س) است و هرساله مسافران زیادی برای زیارت به این شهر سفر می کنند. اما برخلاف تصور عامه مردم این شهر تنها یک جاذبه مذهبی نیست بلکه نقاط گردشگری بسیار زیادی دارد که این شهر را در کنار محبوبیت معنوی که دارد به یکی از پرطرفدارترین نقاط گردشگری ایران تبدیل می کنند. یکی از زیباترین جاذبه های شهر قم خانه ملاصدرا است که فضایی بسیار آرامش بخش و دوست داشتنی دارد. این خانه یک بنای قدیمی با سقف چوبی است که با پنجره های رنگارنگ و دیوارهای خشت و گلی تزئین شده و محیط عرفانی آن بدون شک روحیه و حال و هوای بازدیدکنندگان را تغییر می دهد. کاروانسرای دلاک، کاروانسرای دیرگچین و حمام حاج عسگر خان از دیگر اماکن تاریخی این شهر هستند که ارزش بازدید زیادی دارند. روستای وشنوه قم نیز یکی دیگر از زیبایی های جذاب این شهر است که با طبیعت بی نظیر و آب و هوای فوق العاده ای که دارد روح را جلا می دهد و خستگی زندگی روزمره شهری را از تن گردشگران بیرون می کند.
از دیگر نقاط دیدنی شهر قم می توان به دره قاهان، قلعه قمرود، کوه خضر نبی، دریاچه حوض سلطان و... اشاره کرد. خانه مسافر سپیدار قم در این شهر قرار گرفته که فاصله نزدیکی با حرم و ایستگاه راه آهن دارد و به دلیل خدمات و امکانات مقرون به صرفه ای که دارد در بین مسافران شهر محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر قم در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات زیبایی را در سفر خود تجربه کنید.

امکانات خانه مسافر سپیدار قم


مهم ترین مزیت خانه مسافر سپیدار قم نزدیک بودن هتل به حرم حضرت معصومه(س) است که این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا به راحتی به حرم دسترسی داشته باشند. نکته مهمی پارکینگ هتل با ظرفیت ۱۵ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت جای پارک اتومبیل هایشان راحت می کند. این هتل دارای امکانات و خدمات ویژه معلولین است که باعث می شود مهمانانی که دچار معلولیت هستند بتوانند به راحتی در هتل اقامت داشته باشند. همچنین وجود امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع در هتل اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کند. هتل مجهز به اینترنت است که به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مسافران قرار می گیرد. هتل دارای یک لابی بزرگ است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون در لابی را برای مهمانان فراهم می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به نمازخانه، دستگاه واکس کفش، آرایشگاه و... اشاره کرد.

خدمات خانه مسافر سپیدار قم


خانه مسافر سپیدار قم علاوه بر امکانات مناسبی که دارد خدمات خوبی را نیز به مسافران ارائه می دهد که نسبت به هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند. همین مسئله باعث شده که این هتل در بین گردشگران شهر محبوبیت ویژه ای داشته باشد. پرسنل هتل بسیار خوش رفتار هستند و صمیمانه و محترمانه از مهمانان استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه این هتل می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند. صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن نگهداری کنند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند. همچنین هتل داری خدمات باربری است که مسافران می توانند برای جابه جایی وسایل خود از آن بهره مند شوند. از دیگر خدمات هتل می توان به زنگ هشدار، خدمات بیدار باش، فکس، پرینتر و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


خانه مسافر سپیدار قم در سال ۱۳۹۶ بناشده است و هتلی نوساز است. این هتل در ۳ طبقه بنا شده و دارای ۸ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۳۵ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دوتخته برای یک نفر، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دبل، آپارتمان یکخوابه سه نفره و آپارتمان یکخوابه چهار نفره است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. خانه مسافر سپیدار قم به دلیل نوساز بودن واحدهای اقامتی شیک و تمیزی دارد که اقامت را برای مهمانان لذت بخش تر می کند. واحدهای اقامتی این هتل تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه دلچسب را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به یخچال، مبلمان، تلویزیون، دراور، حمام، روم سرویس، لوازم بهداشتی، کمد لباس و... اشاره کرد.

فاصله خانه مسافر سپیدار قم تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است