search
menu

هتل ایرانا قم (سلوی سابق)

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایرانا قم (سلوی سابق)
امکانات عمومی هتل ایرانا قم (سلوی سابق)
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ایرانا قم (سلوی سابق) تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایرانا قم (سلوی سابق)


هتل ایرانا از هتل‌های سه ستاره و میان رده در شهر قم است. این هتل برای چندین سال با نام سلوی فعالیت داشته و بعد از بازسازی‌های انجام‌شده به ایرانا تغییر نام داده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. هتل ایرانا با ۶ طبقه و ۲۱ واحد اقامتی در موقعیت خوبی از شهر قم واقع‌شده است و همین دلیل سبب می‌شود تا به حرم مطهر حضرت معصومه دسترسی آسانی داشته باشید که همین مورد در جلب‌توجه مسافران نقش زیادی دارد، همچنین بعد از پایان اقامت نیز احساس رضایت در همه مسافران ایجاد می‌شود و برای سفرهای بعدی و رزرو این هتل مشتاق می‌شوند. علاوه بر این‌ها، با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی قم مانند بازار قدیمی قم، دریاچه نمک حوض سلطان قم و چندین مراکز خرید بازدید کنید. برای دسترسی به ایستگاه راه‌آهن تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارید.

امکانات عمومی هتل ایرانا قم (سلوی سابق)


در هتل ایرانا پرسنل مجرب و کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و با ظرفیت ۹ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با خودروی شخصی سفر می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید در شهر قم می‌توانید از تاکسی‌سرویس‌های موجود در هتل بهره‌مند شوید و با پرداخت هزینه مربوطه به هرجایی که دوست داشته باشید بروید. در لابی هتل ایرانا می‌توانید از خدماتی نظیر نمازخانه، اینترنت محدود رایگان، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، آسانسور، صرافی برای تبدیل ارز و تلفن بهره‌مند شوید. همچنین در بخش پذیرش نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات در حال تلاش هستند. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع اعلام‌شده است. در لابی هتل ایرانا امکاناتی نظیر سالن همایش و کنفرانس وجود دارد و مسافرانی که به قصد تجارت عازم شهر قم می‌شوند، در این بخش‌ها می‌توانند جلسات کاری‌شان را برگزار کنند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی یا معلولیت دارند، امکانات رفاهی مناسبی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است، همچنین به دلیل دارا بودن آسانسور دسترسی به تمامی طبقات در این هتل آسان است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در هتل ایرانا دلباز بوده و انواع مختلفی دارند که عبارتند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته. همگی شامل امکانات و خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی کولر و سیستم گرمایشی شوفاژ، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تختخواب‌های استاندارد با کیفیت خوب هستند. در داخل همه اتاق‌ها مینی بار با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین با دقت در ساعت تحویل و تخلیه اتاق‌ها نسبت به خرید بلیط هواپیما و تنظیم زمان رسیدنتان به هتل اقدام کنید. بر اساس قوانین رایج در این هتل برای کودکان زیر ۳ سال هزینه اقامت دریافت نمی‌گردد و برای کودکان بین ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و درنهایت برای بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. در صورت نیاز به سرویس خواب اضافی در داخل اتاق‌ها به صورت تشک، پتو و بالش و زمین خواب ارائه می‌شود.

رستوران هتل


در رستوران هتل ایرانا برای ۴۰ نفر ظرفیت وجود دارد و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌کنند. با رزرو اتاق در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و برای وعده‌های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

فاصله هتل ایرانا قم (سلوی سابق) تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع قم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کوه خضر نبی: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمکران: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است